eXa Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Så og si alle forsøk jeg har sett på å dokmentere ghost shell har rettogslett bare hvert en miss. Selv om reticle er fullt zoomet og du står helt stille så kan kule i visse tilfeller gå utenfor reticle. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Så og si alle forsøk jeg har sett på å dokmentere ghost shell har rettogslett bare hvert en miss. Selv om reticle er fullt zoomet og du står helt stille så kan kule i visse tilfeller gå utenfor reticle. Er for så vidt klar over det. Packet loss, lagg...et eller annet. Men like irriterende hver gang det skjer Lenke til kommentar
Gene_Pool Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Så og si alle forsøk jeg har sett på å dokmentere ghost shell har rettogslett bare hvert en miss. Selv om reticle er fullt zoomet og du står helt stille så kan kule i visse tilfeller gå utenfor reticle. Stemmer det. Tror neppe de egentlig eksisterer. "Lag" og tilfeldige skuddavik er nok hovedårsakene til at mange mener de har opplevd ghost shells. Endret 15. januar 2012 av Gene_Pool Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 noen som føler at de tokk en victory per dag i M3 Lee, bare for 3/2x Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Den tanksen solgte jeg så fort jeg kunne Til de som måtte treffe på den, så tror jeg et liv som TD kan anbefales, da blir man nemlig vant med turretløs stridsvogn Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Pleide ikke å så på M3 Lee som noen trussel, nesten uansett hva jeg satt i. Det var før jeg begynte å kjøre franske stridsvogner. 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 hehe Ah.. 5.2mill credits, bare 1mill igjen til IS-7 1 Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 ca 3 mill igjen til IS-7 her i tillegg te ca 55 000 XP. Men bør gå relativt fort å skaffe. 2 dager toppen. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 holder på å grinde til T34. og for en tanks t32 er. liker den bare mer og mer. ikke så høy pen på 105mm kanonen men er ikke noe stort problem igrunn. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) T32 er awsome! WTF MM... facepalm: Endret 16. januar 2012 av eXa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det var en interessant samling arty på en av de verste banene å være arty på. Forøvrig er M3 Lee grei nok så lenge du stiller deg i en busk og leker TD (som nevnt før). Dog, at jeg grinda meg gjennom den uten bruk av freexp og uten å ta selvmord er et under i seg selv. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Synes ikke MM ser gal ut der i det hele tatt. Det blir selvsagt en litt spesiell kamp med så mye artilleri, men lagene ser temmelig godt balanserte ut. Synes som noe av styrken til spillet er at "to kamper aldri er like". 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Synes ikke MM ser gal ut der i det hele tatt. Det blir selvsagt en litt spesiell kamp med så mye artilleri, men lagene ser temmelig godt balanserte ut. Synes som noe av styrken til spillet er at "to kamper aldri er like". Jojo, men hadde det der vært på et åpent kart og ikke et bykart hadde det vært jælva kjedelig. Er borti sånne kamper av og til. I'll just SPOTTEDEAD. Ok, how about over SPOTTEDEAD. Riiight. Det er bare utrolig irriterende å prøve å spille sånne kamper Enda bedre blir det når det ene laget har 1-2 tier 4-5 scouts og det andre laget ingen, heh. Endret 17. januar 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Høy-tier artilleri ødelegger ganske mye av balanseringen i MM siden det er så snevert hvilke andre tanks som kan være med. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Og så er det så gøy når dem 1 shotter meg i min T30 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Og så er det så gøy når dem 1 shotter meg i min T30 Har foreløpig ikke skjedd med Mausen min Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen som har fått med seg disse videoene? Lærerike, OG artige å se på Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Noen som har fått med seg disse videoene? Lærerike, OG artige å se på Ikke sett! Men fyren har snøring, den er grei Om han nå bare kunne bruke noe annet en jeopardy-musikken hver jævla gang han pauser for å skrive noe XD Endret 17. januar 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Og så er det så gøy når dem 1 shotter meg i min T30 Har foreløpig ikke skjedd med Mausen min Hrmf... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som har fått med seg disse videoene? Lærerike, OG artige å se på Tja, det jeg ser er en meget heldig runde med mye feil fra motstanderen, men bra runde for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå