Sulphuras Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ok folk, dere frista meg. Laster ned klienten nå. Er det noen av dere som kan hjelpe i gang/ legge meg til som venn eller hvordan det fungerer ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hva er brukernavnet ditt? Jeg kan sikkert hjelpe en nybegynner, men pass opp, dette er et spill du blir fort avhengig av Har forresten akkurat fått nok råd til å kjøpe meg pershing Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vel, da ble det endelig en Löwe på meg også. Må nesten ha en liten pengemaskin når franske tanks skal kjøpes inn. Første kampen resulterte i seier, tilogmed! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Grattis, men hvorfor ikke en type 59? Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Brukernavnet er Sulphuras Ja det har vært veldig gøy hittil! Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Grattis, men hvorfor ikke en type 59? Löwe passer spillestilen min bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvorfor er det aldri noen som skyter på scouts som kommer brasende inn i basen og scouter arty? Føler det bare er meg som gjør det når jeg ikke spiller arty, og når jeg spiller arty, blir jeg rimelig lei av å måtte shotgunne scouts i stedet for å ta meg av viktigere mål. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg prøver om jeg er i nærheten, men det er somregel noen trær i veien så jeg ser ikke om jeg skyter på e bygning med fienden i bakgrunn, eller så er han altfor raskt. Dette gjelder såklart bare om jeg spiller heavy. Har ofte tatt scoutcs mens jeg har kjørt slugger\m10\sherman. edit: Slenger med et bilde fra litt morro med Frostix Endret 12. januar 2012 av Ozelot Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ok folk, dere frista meg. Laster ned klienten nå. Er det noen av dere som kan hjelpe i gang/ legge meg til som venn eller hvordan det fungerer ? Om du ikke har mekket konto enda så har jeg en kode som kan Brukernavnet er Sulphuras Ja det har vært veldig gøy hittil! oh, never mind :/ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Speaking of ARL 44 og turrets, de greiene på siden av den oppgraderte turreten, er det gigantiske ammo racks? Hehe, det er slik tracks på ARL 44 egentlig ser ut 1 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fra facebook leser jeg dette: Type 59 In-game Store Removal Commanders, We will soon be updating the World of Tanks in-game store. As of January 16, 2012, the Type 59 premium tank will be removed from the in-game store after the server restart which will take place at 5:00-5:30 GMT. While the tank will not be available for purchase, all existing Type 59 owners will keep their tank intact. This decision has been made to ensure a healthy gameplay balance at higher tiers, and also to encourage a wider variety of tier 8 medium tank usage. Should the T59 become available again through special events in future, we will make sure to announce such events ahead of time. Link til WOT-siden Glad jeg har min. Den er den bese moneymakeren(etter hva folk skriver) og den er morro å kjøre. Kanskje en av de bedre medium på sin tier? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Frister med T 59, men er ganske mye gull pluss at jeg har og gjør det godt med Löwe... Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har type 59 og tjener bra med cash på den. etter at den fikk vanlig t8 med matchmaking ble credit inntjening satt opp med 5%. Har ikke spilt andre t8 medium men hører folk sier det er den beste tier 8 mediumen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ja, leste det der på bussen innover. Glad jeg har min selv, tviler på at det hjelper noe særlig, vil nok fortsatt ende opp i kamper med ørtogførti Type 59s. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg bruker gold consumables. På utvalgte tanks vel og merke. Löwe og 38H. Hvorfor det? Skaden er den samme, og ingen av de stridsvognene har problemer med å penetrere motstandere uansett. Du penetrerer jo Maus og E100 i fronten med vanlig ammo med Löwe hvis du bare sikter på riktig plass. Tipper du må sikte der med gull-ammo også. Skulle ønske de fjernet gull-ammo helt fra spillet. En av de store styrkene til WoT er at det ikke er den som betaler som vinner, da det er forsvinnende få som bruker det i public. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 112k credits og min 4. Boelters medal på Löwe Ble nesten 6k xp også pga 3x xp (11-12k xp til hver crew member er jo nice) Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) 112k credits og min 4. Boelters medal på Löwe Ble nesten 6k xp også pga 3x xp (11-12k xp til hver crew member er jo nice) Accelerate crew training funker ikke helt sånn. Før ble den "ekstra" experiencen delt på samtlige crew members, så om du f.eks hadde en tanks med 4 crew og fikk 1000exp en runde, hadde hvert crewmedlem fått 1250exp. Nå er det derimot sånn at det crewmedlemmet med minst exp får hele bonusen, sånn at 3 hadde fått 1000exp og en 2000exp. Dette gjør at når du flytter crew fra en tanks med 4 crew til en med 5 crew vil den nye kisen få opp skills raskere og ta innpå de andre, sakte men sikkert. Endret 13. januar 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Aha, slik det er ja, missforstått noe (for lenge siden) jeg da , jaja ble jo greit med xp uansett Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Har endelig fått IS - Endelig :dribble: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg bruker gold consumables. På utvalgte tanks vel og merke. Löwe og 38H. Hvorfor det? Skaden er den samme, og ingen av de stridsvognene har problemer med å penetrere motstandere uansett. Du penetrerer jo Maus og E100 i fronten med vanlig ammo med Löwe hvis du bare sikter på riktig plass. Tipper du må sikte der med gull-ammo også. Skulle ønske de fjernet gull-ammo helt fra spillet. En av de store styrkene til WoT er at det ikke er den som betaler som vinner, da det er forsvinnende få som bruker det i public. Ikke gold ammo, men repair kit, first aid kit og fire extinguisher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå