Datasmurf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ja, er nesten så det frister, bare at grunnen til at jeg i det hele tatt har en T-44 aldri er på lenger siden han ikke har råd til premium. Vet ikke helt om det kom ut som du hadde tenkt:) jeg forsto ihvertfall lite. Uansett mener å huske at du likte type 59, etter at T44 fikk ny motor og nytt våpen i 7.0 er T44 etter min vurdering bedre enn Type 59 (selv om Type gir mer credits). Har hatt noen kongematcher, max xp etter patch mener jeg er rundt 2100 (med premium) og antar at snittet på de siste 30 matchene er rundt 800. Nesten like morro som T54 og man har en del enklere MM. Mitt råd, grind og oppgrader T44. PS: spiller en del arty og de franske er ypperlige mål, nesten uten unntak oneshotted ved treff selv høye tiers. Tja, jeg fant setningen forståelig, men kan jo utdype litt. Jeg begynte på T-44-grinden fordi kompisen min som fikk meg inn i spillet mente at det var den beste tier 8-premiumen da vi begynte å spille i betaen. Ingen av oss så noen gang for oss at vi kom til å gidde grinden til T-54. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg fortsatt kjørt rundt med T-34 og kost meg glugg i hjel. Noe jeg fortsatt gjør, da jeg har den med 100% crew og diverse moduler og det er en av mine favoritter i spillet. Uansett, kompisen min sluttet å spille i høst en gang, da han ikke hadde råd til premium lenger, og fant spillet så tregt og kjedelig uten at da fant han ut at han heller ville legge spillet mer eller mindre på hylla til han fikk råd til premium igjen. Jeg har jo andre venner og klan-medlemmer jeg kan platoone med, men med ham var det spesielt. Vi var naboer en periode og gav tidvis faen i Skype, da vi begge satt med vinduet oppe og hørte den andre uansett. Mye enklere enn å styre med headset og ledninger og faenskap. Så etter at han slutta å spille, har jeg mer eller mindre slutta å platoone, og kjører bare solomatcher opp og i mente. Kjedeligere, men ei grei tidtrøyte likevel. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Datasmurf Største problemet med BDR G1B we forøvrig MM, så veldig mye Tier 8/9 kamper... Jeg har ikke mislikt en stridsvogn så intenst siden M3 Lee. M3 er grunnen til at jeg ikke har patton idag, psyka helt ut (etter en match) og gikk russisk isteden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg grinda ut hele M3 Lee uten bruk av freexp. Noe av det verste jeg har gjort, sånn bortsett fra å prøve og vinne en kamp i min Panzer V-IV. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Datasmurf, med på en platoon med en M7? Kom akkuratt hjem og WoT er kjedelig solo Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Største problemet med BDR G1B we forøvrig MM, så veldig mye Tier 8/9 kamper... Jeg har ikke mislikt en stridsvogn så intenst siden M3 Lee. Kunne ikke vært mer enig. Det hjelper heller ikke at BDR G1B er like høy som en King Tiger og er treg som en ost i motbakke. Hjelper heller lite at den ofte møter KT og IS-3 som den ikke har sjangs til å hamle opp med. Har bare 6k xp igjen til ARL 44 og dropper lett å bruke XP på 90mm og motoren. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Det er jo 90mm som gjør tanksen brukenes, og du må likevell researche den til ARL 44. Og motoren koster da lite å researche og utgjør gnaske merkbar forskjell. Edit: Og mer dmg gjort per kamp = mer xp og credits. Endret 10. januar 2012 av eXa Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 NOEN som er med på en platoon ? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er jo 90mm som gjør tanksen brukenes, og du må likevell researche den til ARL 44. Og motoren koster da lite å researche og utgjør gnaske merkbar forskjell. Edit: Og mer dmg gjort per kamp = mer xp og credits. Jeg vil heller spille meg opp til 90mm med ARL 44 enn å pine meg gjennom flere kamper med BDR G1B. Tok dagens dobbel XP og så solgte jeg hele sulamitten og venter til jeg får råd til ARL 44. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Jeg tar tilbake det jeg sa om de franske, de er ikke så skumle likevel. De har tvert imot blitt en favoritt å møte i kamp. Og drøyt hvor morsom IS-4 ble fullt oppgradert, samme med T-44. Gå for den du og datasmurf Endret 10. januar 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er så lei av å spille russiske tanks som ikke er KV eller KV-3 og jeg har begge de to elita ut. Tror det får holde med IS-3, T-44, S-51 og SU-100 for nå. Heller slite meg umotivert gjennom de franske tanksene, har ARL 44 nå, regner med å grinde meg til tier 6 light i morra. Evt. spille mer på de tyske, se om jeg gidder å grinde til GW Panther, Panther II eller KT. Evt. Jagdpanther. Amerikanske har jeg mer eller mindre gitt opp, sånn bortsett fra at jeg nyter å storkose meg med T29 og E8 nå og da. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 satan KV's er så op for tieren sin Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) IS-4 er jo en av dem beste tanks i hele spillet atm (usikker på om jeg mener det samme når den blir T10) så det er jo ikke overaskende Jeg har 213kamper i den atm med W/L på 61/38% og jeg spiller 100% solo, ingen klan eller platoon. Edit: Avg 2463 dmg Endret 10. januar 2012 av eXa Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Det er jo 90mm som gjør tanksen brukenes, og du må likevell researche den til ARL 44. Og motoren koster da lite å researche og utgjør gnaske merkbar forskjell. Edit: Og mer dmg gjort per kamp = mer xp og credits. Jeg vil heller spille meg opp til 90mm med ARL 44 enn å pine meg gjennom flere kamper med BDR G1B. Tok dagens dobbel XP og så solgte jeg hele sulamitten og venter til jeg får råd til ARL 44. Hehe, amerikanske heavies er ikke noe for deg da. Jeg spiller BDRen noe ala slik jeg spiller med T34 og T30 og det funker sånn tålig ok. Men det er seff med 90mm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Det er jo 90mm som gjør tanksen brukenes, og du må likevell researche den til ARL 44. Og motoren koster da lite å researche og utgjør gnaske merkbar forskjell. Edit: Og mer dmg gjort per kamp = mer xp og credits. Jeg vil heller spille meg opp til 90mm med ARL 44 enn å pine meg gjennom flere kamper med BDR G1B. Tok dagens dobbel XP og så solgte jeg hele sulamitten og venter til jeg får råd til ARL 44. Hehe, amerikanske heavies er ikke noe for deg da. Jeg spiller BDRen noe ala slik jeg spiller med T34 og T30 og det funker sånn tålig ok. Men det er seff med 90mm. Amerikanske heavies er en drøm iforhold til BDRen. Verste tank jeg har kjørt. Jeg har 3 seire på 18 kamper. Mye fordi det laget jeg spiller mot får KVs istedet for BDRs som mitt lag får. Endret 10. januar 2012 av Kron Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 IS-4 er veldig bra ja, spent på hvordan den blir i T10 jeg og. Men stussa litt i går da jeg ikke klarte å penetrere (hvis det er lov å si) en E-100 rett i sia med 130mm kannonen. Jeg vet ikke, men synes de tyske T10 virker best, massiv armour og ganske god kanon. De russiske er jo fulle av "hitzones". Men har ikke satt meg veldig inn i det, så meget mulig jeg overser noe. Det nye russiske treet skal komme i 7.2 ikke sant? Kommer nye crew skills også da? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 E-100 har jo som regel ingen problemer med å penetrere. lower hull i front eller generelt hele siden og baken på den. Siden på hull har jo bare 130mm tykkelse, hvor traff du egentlig? Btw, 118k credit med Löwe igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 IS-4 er veldig bra ja, spent på hvordan den blir i T10 jeg og. Men stussa litt i går da jeg ikke klarte å penetrere (hvis det er lov å si) en E-100 rett i sia med 130mm kannonen. Jeg vet ikke, men synes de tyske T10 virker best, massiv armour og ganske god kanon. De russiske er jo fulle av "hitzones". Men har ikke satt meg veldig inn i det, så meget mulig jeg overser noe. Det nye russiske treet skal komme i 7.2 ikke sant? Kommer nye crew skills også da? Kommer an på vinkel du treffer på også. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Var ikke veldig lang avstand, traff han rett i siden, 90°.. Traff vel litt under og foran tårnet. Jaja var kanskje bare uflaks Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Lol, skøyt på en afk easy 8 på lang avstand, så ser jeg plutselig på kartet at litt bak og til venstre for easy 8 tanken så står det en arty, men jeg ser den ikke for den er for langt unna, men jeg tenker at "ca der er den vel" og fyrte av ett skudd. Rett etterpå tok noen andre den, regnet med jeg bommet men når runden er over så ser jeg at jeg traff den Edit: 14500xp, halvveis til ARL 44 Endret 10. januar 2012 av eXa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå