Datasmurf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Sånn sett er jeg glad at klanen ikke holder på noe særlig med CW pga. dårlig oppmøte og dårlig med tier 10s. Bare logge på for å preike skit og ta noen platoons nå og da. Passer meg utmerket. Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Har ett merkelig problem, når jeg prøver og kjøre spillet får jeg noe blå skrift i toppen av venstre hjørne og en bar med noe om preloading resources, application loaded og så bare kræsjer spillet. Noen som har noe info på dette? Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 har KV-3 og ønsker jo uansett tanken over Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja dem 3 Datasmurf Btw, jeg digger min löwe, lurer på hvor mye jeg faktisk har tjent med den i dens (foreløpige) 319 kamper Defeat Battle: Swamp 6. januar 2012 22:20:46 Vehicle: Löwe Experience received: 1 338 Credits received: 117 739 Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal, Sniper Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Oh my... aldri sett så mye T10 i random battle før. Våres lag hadde: E-100, IS-7, IS-7, IS-7, IS-7, T30 og så meg i T34. Mens fienden hadde: E-100, E-100, IS-7, IS-7, IS-7, IS-7 og så 2x E-75 og 2x IS-4... Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg kan se hvem som har skutt på meg? Fra tid til annen, blir jeg skutt på av en fra samme lag - dog uten at det kommer opp tekst fra hvem. Skuddet kan gjerne skje med et uhell - men dog vil jeg gjerne vite fra hvem... Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) det ville komme opp i listen med kills hvor det står Datasmurf[iS-7] destroyd Leich[Leichtraektor] Her er historien om sosialist-landet norge så sovjet selv http://onarki.no/blogg/2011/12/sovjet-sm%C3%B8r/ Endret 7. januar 2012 av SovjetSmør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Vær så snill, hold DLF propagandaen i politikkforumet.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det Liberale Folkeparti. Det eneste partiet det er verdt å stemme på, men det er en annen sak. det ville komme opp i listen med kills hvor det står Datasmurf[iS-7] destroyd Leich[Leichtraektor] Du aner ikke hvor lyst jeg har på en IS-7, jeg gidder bare ikke grinde så langt. Stoppa opp på IS-3. Ja dem 3 Datasmurf Btw, jeg digger min löwe, lurer på hvor mye jeg faktisk har tjent med den i dens (foreløpige) 319 kamper Defeat Battle: Swamp 6. januar 2012 22:20:46 Vehicle: Löwe Experience received: 1 338 Credits received: 117 739 Battle Achievements: Top Gun, Boelter's Medal, Sniper Hadde mange slike kamper back in the days, men nå har jeg helt glemt hvordan jeg skal spille andre heavies enn KV. Jeg skylder på det at jeg har spilt for mye med Type 59, T-28 og Panzer IV. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Stemte på DPP en gang i tiden. Ny matchmaking chart er ute btw: http://i31.fastpic.ru/big/2011/1222/79/6fb485f1e6eee5265035705cae48d979.png For de som ikke kan russisk: lyseblå er light tanks, grønt er medium, rødt er artilleri, lilla er tank destroyers og mørkeblått er heavy tanks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg forstår fortsatt like lite av de chartsa der. Hva er tier 12/13? Og jeg er ikke sikker på om den forklarer hvorfor jeg alltid havner i kamper med 2-4 tier 10 i Type 59-en min. Lenke til kommentar
Gene_Pool Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Det er "battle tiers". De burde kanskje kalt det "battle levels" istedet for "tiers", da det nok er lett å forvirre med tank tiers. Det er forskell på antall levler på den charten og tank tiers, da forskjellige tank fra samme tier kan ha ulik match making og hver tank har spredning over flere battle tiers. Grunnen til at du nå møter sterkere motstand i Type-59 er fordi max battle tier ble satt opp ett nivå. Endret 7. januar 2012 av Gene_Pool Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Typisk. Ja ja, er stort sett ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gene_Pool Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei, det går som regel greit. Som kompensasjon, siden det er en premium tank, har jo også credit-inntjeningen blitt satt opp med 5%. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, det har jeg merka meg. Tjener mye mer på Type 59-en enn på Löwen. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 det ville komme opp i listen med kills hvor det står Datasmurf[iS-7] destroyd Leich[Leichtraektor] Jeg mente ikke kills, men skade fra et skudd. Hva trykker man på, for å få frem den infoen? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Se på dmg du hadde før og regn? ^^ Lenke til kommentar
sollie Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Etter hva jeg hører, er den franske tier 8 mediumen et beist. Tier 5 light tanks derimot ... Makan til treige greier. Og tier 4 heavy er treg og treffer dårlig. Står og venter til ringen har krympa helt inn, skyter på en tier 3 light og bounce. Skyter på en T-28 bakfra og bounce. Nei virker ikke akkurat som de har samme rolle som VK2801 og T 50-2, det blir altså grinden fra Helv*** for å komme seg opp op tier 8 og 9.... PS: dersom noen vil kjøre platoon så er nicket mitt bbjorgo, har vært i klan før men tok for mye tid med CW slik at jeg er nå helt alene er online 2-4 kvelder per uke legger deg til jeg. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 T-127 får man ved å gå på denne linken og trykke på bildet og skrive inn mail-adressen din og bruke koden du får til å få tanksen. Samt en dag med premium. Sweet, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå