Blabla1 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Haha, jeg trodde dette spillet var fake. Popper hele tiden opp en dårlig flash reklame om "World of Tanks".. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noe må jo være feil med originale KV. Er jeg heldig og treffer rett så tar jeg 2-3% fra folk. Tror jeg har fått 1, kanskje 2 kills med KV så langt. Dette hørtes veldig rart ut. Kanskje du bruker HE-ammo istedenfor AP? Bruker du ammo 1, 2 eller 3? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 På youtube blant annet. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Åja, adblock... ser ikke slikt jeg, heldigvis Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noe må jo være feil med originale KV. Er jeg heldig og treffer rett så tar jeg 2-3% fra folk. Tror jeg har fått 1, kanskje 2 kills med KV så langt. Dette hørtes veldig rart ut. Kanskje du bruker HE-ammo istedenfor AP? Bruker du ammo 1, 2 eller 3? KV med 76mm kanon er bare dårlig, sikkert det som gjør det. Når du får 107mm blir det noe annet:) Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Åja, adblock... ser ikke slikt jeg, heldigvis Hehe, no offence. Spillet ser bra ut på hjemmesiden, tror det nesten må testes Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Verdt å prøve siden det er gratis Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Dette hørtes veldig rart ut. Kanskje du bruker HE-ammo istedenfor AP? Bruker du ammo 1, 2 eller 3? Bruker original som er AP. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noe må jo være feil med originale KV. Er jeg heldig og treffer rett så tar jeg 2-3% fra folk. Tror jeg har fått 1, kanskje 2 kills med KV så langt. Dette hørtes veldig rart ut. Kanskje du bruker HE-ammo istedenfor AP? Bruker du ammo 1, 2 eller 3? KV med 76mm kanon er bare dårlig, sikkert det som gjør det. Når du får 107mm blir det noe annet:) 76 mm ZiS-5 holder i lange baner mot alt under tier V, klart du kan slite med å penetrere f.eks en hetzer forfra, men stort sett skal du skade ganske bra. Skjønner ikke hvorfor du skal få så få kills, havner du utelukkende i kamper med høyere tiers? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 76 mm ZiS-5 holder i lange baner mot alt under tier V, klart du kan slite med å penetrere f.eks en hetzer forfra, men stort sett skal du skade ganske bra. Skjønner ikke hvorfor du skal få så få kills, havner du utelukkende i kamper med høyere tiers? Er mye mot høyere tiers ja, men gjør det ikke noe særlig bedre mot de mindre tanksene. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Defeat Battle: Ruinberg 22. desember 2011 14:27:19 Vehicle: T32 Experience received: 957 Credits received: 49 188 Battle Achievements: Master Tanker WOHO! Master Tanker!!! Endelig fikk jeg drept en VK4502A Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Victory! Battle: Karelia 22. desember 2011 23:23:14 Vehicle: SU-100 Experience received: 1 085 (x5 for the first victory each day) Credits received: 11 199 Fail5x is fail Edit: Seff var det ræva runde! Tier 8 battle, starter nord og kjører på hill, kommer der før noen fiender. Mest fordi deres høytier medium (T20) hadde kjørt midten, nedi myra. Spotter T20, 3 sek senere skyter en usett tanks meg, etterfulgt 1sek senere av T20, og jeg er dau. Løsna ikke skudd en gang. VVVVVVVVV Endret 23. desember 2011 av Valle79 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) var ikke bare en rævva runde da? hadde en runde med T-43 i går selv, 1500 xp eller noe med 5x, ikke veldig fornøyd akkurat. Var bedre med 8500 på IS-3 edit: hehe, man har noen sånne til tider dessverre Endret 23. desember 2011 av major_stuen Lenke til kommentar
sollie Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 5900 på jagdpanther er jeg godt fornøyd med. flott med 5x jula. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjipt jeg nesten ikke får kjørt noe i jula Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Fikk 8100 i sta med is-3, og 8250 i går med T29. Kjekt å komme i kamper der du er top tier når det er 5x xp. Lenke til kommentar
different Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Har spilt WoT i et par dager nå, og koser meg med artilleri. Har kun et problem, og det er at jeg alltid kommer mot folk som ruller i vogner mist 2 tiere over meg. Dette er helt hull i hodet og jeg blir mer og mer forbannet for hver gang jeg planter en salve i noen som ikke en gang skader. Kan noen forklare hvorfor det er slik? Edit: Det viser seg at spillet er totalt ødelagt av matchmaking for oss som er nye. Jeg kjører ilag med en kompis. Han er tier 3, sterkeste motstander er tier 9. Latterlig. Som han sier selv "jeg kunne like greit kjørt rundt i en jævla folkevogn og spottet med den"... Endret 25. desember 2011 av different Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Har spilt WoT i et par dager nå, og koser meg med artilleri. Har kun et problem, og det er at jeg alltid kommer mot folk som ruller i vogner mist 2 tiere over meg. Dette er helt hull i hodet og jeg blir mer og mer forbannet for hver gang jeg planter en salve i noen som ikke en gang skader. Kan noen forklare hvorfor det er slik? Edit: Det viser seg at spillet er totalt ødelagt av matchmaking for oss som er nye. Jeg kjører ilag med en kompis. Han er tier 3, sterkeste motstander er tier 9. Latterlig. Som han sier selv "jeg kunne like greit kjørt rundt i en jævla folkevogn og spottet med den"... Hvilken tier kjører du når kompisen din kjører tier 3? Hvis du ruller i en tier 5-10 tank og han i en tier 3 i platoon med deg, så er det ikke rart dere møter tier 9 tanks. Tror maks-grensa for tanks som du kan møte er 4 tiers over din egen tank, hvis du sitter med høyest tier i platoonen din. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Artilleri veies vel tyngre enn andre stridsvogner, så det blir litt feil å sammenligne tier slik. Når du spiller sammen med andre, er det dessuten den beste stridsvognen som avgjør hvilke motstandere dere møter. Noen stridsvogner av relativt lav tier er gode speidere, og plasseres ofte sammen med stridsvogner som er en del kraftigere. Hvilke stridsvogner som kan møte hvilken motstand kan du se her: http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/10168-match-making-system/ Som du også ser av den tabellen, er det fullstendig umulig for en T3-stridsvogn å møte T9 (med mindre man spiller sammen med noen som har bedre stridsvogn, selvsagt). Du ser av tabellen at det på T3 er artilleri som kan møte tøffest motstand (de kan maksimalt plasseres i "Battle Tier 8". Hvis du titter litt nedover i den tabellen, vil du se at det tøffeste du kan møte av motstand i BT8 er Tier 7 Heavy/Medium/TD. Det er ille nok, men gjelder altså artilleri (som gjerne kan gjøre _noe_ nytte for seg uansett). Hvis du derimot spiller i en T3 medium, kan du maksimalt møte motstandere i Tier 5. Dessuten er det vel slik at du i de 10 første kampene med en ny stridsvogn (i alle fall om du spiller alene, jeg er usikker på hvordan det fungerer når du spiller med andre) plasseres konsekvent i relativt lav "battle tier". Det er mange som klager over matchmaking, men jeg er egentlig strålende fornøyd med den. Den er intelligent i den forstand at den veier lagene mot hverandre, men samtidig så fleksibel og "tilfeldig" at kampene blir forskjellige hver gang. Endret 25. desember 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå