SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 har beste - føler at PzIII går sinnsykt raskt å grinde Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes det helt motsatte. Får den ikke til å funke. Uansett hvilken kanon jeg bruker tar jeg ikke liv av noen annen en bla Bison. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 kommer bare i battle med looseres i hetzers Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja av og til suger matchmakingen. Siden den 75mm kanonen til pz3 er kort og ikke kan treffe på langt hold, må du bruke farta og komme nær fienden og punche de. Samt håpe på å komme på et godt lag. Har 7 kills som top dog på pz3, det var gøy det Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 samme her men 6 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Sånn, da var T30 på plass også, så da er jeg klar for forandringene i det amerikanske treet. En stor takk til Type 59 for god tilgang på credits og free xp. Endret 11. desember 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 gir Type 59 free xp istedenfor vanlig xp med en liten andel free xp Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Type 59 gir helt vanlig XP med normal % free XP. Den er derimot en god kilde til raske credits og XP Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 bruker ikke penger på FREE spill men kunne jo vært en donasjon eller at jeg endrer tanker Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Husk å takke alle oss som faktisk betaler noe for dette spillet da (f.eks via Löwe/Type 59) slik at du også kan spille det Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Vet - det er veldig bra at noen betaler så det er ett marked men jeg er ikke typen som betaler for bedre funksjonalitet i spillet Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Synes de har gjort seg fortjent til noen kroner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hadde egentlig ikke planer om å bruke noe særlig med penger. Men har brukt mer enn nok egentlig. Premium siden August, kjøpt T59, brukt gull på en del andre ting osv. Men det er et veldig bra spill, så jeg angrer ikke. Spesielt på T59. Har vel en 6-7 tanks jeg har resarcha men ikke har råd til, så greit å få inn en del penger med T59 Edit: Hvordan er det med KV3 egentlig? Skulle ikke den splittes eller noe? Slik som med KVen? Endret 11. desember 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jo den skal flyttes til tier 7, så du får en t150 i erstatning med fullt crew hvis du har den i garasjen Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lønner seg å ha både KV, KV-3 og IS-4 i garasjen om du har anledning til dette. Gir deg en ekstra gratis tank for hver av de med 100% crew med tilhørende gratis garasje slot. Samme gjelder vel T30 på amerikansk side og kanskje noen andre? Husker ikke helt. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 enig med at de fortjener pengene men av meg som person bruker jeg ikke penger på tillegg i spill. Men ett så utviklet spill som WoT burde kanskje få litt Credits Lenke til kommentar
Materie Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Lønner seg å ha både KV, KV-3 og IS-4 i garasjen om du har anledning til dette. Gir deg en ekstra gratis tank for hver av de med 100% crew med tilhørende gratis garasje slot. Samme gjelder vel T30 på amerikansk side og kanskje noen andre? Husker ikke helt. T34 også. Merk at denne er den beste, ettersom den ikke bare skifter plass - den blir en premium tank. Hvis du har den i garasjen når neste oppdateering kommer ut vil du altså få en ny tier 9 amerikansk heavy, en garasjeslot og T34 som premiumtank (tier 8). Ettersom den beholder samme kanonen men faller et tier ned er jeg overbevist om at den vil generere veldig bra med credits. For øvrig kan jeg nevne at jeg har KV, KV-3, IS-4, T34 og snart T30 i garasjen. Får masse nye tanks gratis, med andre ord. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tviler på at jeg rekker T34/T30 Har så vidt begynt på turen opp fra T29 nå etter å ha fått IS-4 :\ Spesielt med SWTOR rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vet dere sånn ca når disse oppdateringene kommer? Er veldig gira på IS4 og T34, men er bare på henholdsvis IS og T29. (har ikke fått kjøpt IS enda, og snart ferdig med T29) Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Opprinnelig tidsplan sa vel at dette skulle ha skjedd for en stund siden, men dette gikk rett ut vinduet. Det vil ikke komme i 7.0, og det er lite som tyde på at det kommer sånn helt øyeblikkelig. I tillegg jobbes det med det franske tank treet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå