Materie Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Minner om Funcup i dag! Fra denne cupen av er alle funcuper max tier 4, så de aller fleste kan delta! Denne gangen starter cupen klokken 18.00, så litt bedre tid for folk til å komme seg hjem før den starter. Påmeldingsfrist er som vanlig tretti minutter før, men du kan melde deg på ti minutter før cupen begynner og ta plassen til noen som ikke har bekreftet sin deltakelse. Håper noen andre enn bare meg prøver seg. Selv kommer jeg nok en gang til å prøve meg med min Leopard. I de to forrige tier 4-funcupene klarte jeg fire kamper før jeg ble slått ut i femte. Denne gangen satser jeg på å komme meg lenger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hvordan var reglene nå igjen? Jeg forstod det sånn at du selv må ta screenshot av at du vant og må poste dette inn på forumet ...eller? edit: nevermind, så linken Endret 30. november 2011 av Ozelot Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Jeg gir opp. Helt umulig å få gode kamper på søndager. Alt for mange søndags-spillere som har null peiling, bare peiser på rett frem og dør. Hver jævla kamp står jeg igjen som sistemann, med flest kills, hjelper veldig lite. Forbaska håpløse folk. Det gjelder også dem som har tier 8, 9 og 10. Det at de har høy tier har ingen ting med om dem kan å spille eller ei.. Endret 4. desember 2011 av VinterUlv Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Høy tier betyr bare at de har spilt mye, ikke at de har peiling 1 Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg gir opp. Helt umulig å få gode kamper på søndager. Alt for mange søndags-spillere som har null peiling, bare peiser på rett frem og dør. Hver jævla kamp står jeg igjen som sistemann, med flest kills, hjelper veldig lite. Forbaska håpløse folk. Det gjelder også dem som har tier 8, 9 og 10. Det at de har høy tier har ingen ting med om dem kan å spille eller ei.. Men burde ikke det andre laget da også være fylt opp av idioter? 1 Lenke til kommentar
sollie Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men burde ikke det andre laget da også være fylt opp av idioter? haha, good one.Men jeg merker det selv. Noen ganger funker lage som fjell, og kills'a renner inn. Men så er det de gangene alt detter sammen, og alle virrer rundt og blir plukka ut en etter en. 1 Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Digger spillet - har StugIII, Luch, PzIII og T-46(Sparer til KV) For nybegynnere anbefaler jeg BT-2 til 6000 på det sterkeste EDIT: endret fra kv til BT-2 lol Endret 8. desember 2011 av Crytek Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 PzIII er deilig når den er fullt oppgradert. Har fått ni kills med den i en match, det var villt! 1 Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har snart PzIII helt opgradert men grinder nå til KV - gjennom T-28 Noen som vet om det er slitsomt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 T-28 er eneste veien til KV. Det tar sin tid. Mangler rundt 11k XP for KV. Lurer litt på å kjøpe 86mm før jeg grinder til KV. Du har faktisk akkurat samme tanksene som jeg har. Eneste jeg mangler på PzIII er beste radio, men det tropper jeg nok og grinder til neste tanks. 1 Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Har snart PzIII helt opgradert men grinder nå til KV - gjennom T-28 Noen som vet om det er slitsomt? T-28 er en vanskelig tanks hvis du spiller den feil. Oppgradert har den en veldig kraftig kanon for sin tier, men panseret kunne like gjerne vært laget av papp. Så ligg langt bak slik at andre scouter for deg, eller utnytt farten til å sirkle rundt andre tanks slik at de ikke klarer å treffe deg, hvis du ikke klarer å unngå at andre tanks skyter på deg. 2 Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) høres bra ut - har sånn ca 2500 xp til den men det går raskt lurer på om veien er god selvom jeg hr casha Endret 9. desember 2011 av Crytek Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Here i come in Plastic with my T-28 Endret 10. desember 2011 av Crytek Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja den har virkelig ikke noe armor i det hele tatt, men likevel hadde jeg noen gode kamper i den. Som sagt her, prøve å unngå å bli skutt, og punche tilbake med 85mm kanonen, så er det kort veg til kv 1 Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) er beste tank nå og har det skikkelig gøy - får jo cash fra StugIII Noen som syntes at WoT sine servere er treeege nå Endret 10. desember 2011 av Crytek Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja den har virkelig ikke noe armor i det hele tatt, men likevel hadde jeg noen gode kamper i den. Som sagt her, prøve å unngå å bli skutt, og punche tilbake med 85mm kanonen, så er det kort veg til kv Er det verdt å oppgradere til 85mm? Den koster jo litt XP. Lenke til kommentar
SovjetSmør Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) hvilken er 85mm er det en ZiS for jeg sparer da til den - har bra accuracy - noen som vet hvor fort den closer tror jeg må reinstallere WoT for dette gidder jeg ikke å vente på - loader i 3 min før hver kamp og når jeg kommer er jeg Endret 10. desember 2011 av Crytek Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Den til plastic fantastic T-28 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ja jeg vil anbefale å oppgradere til den kanonen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Ok. Er bare rundt 600xp unna, så det går fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå