Materie Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg har forstått det slik at en klan kan hjelpe med å prioritere spillet gjennom aktivt gruppepress. Har ikke opplevd noe slikt med klanen min på WoT, men så er den relativt inaktiv også. Teamet, derimot, skal jeg forsøke å underlegge ekstreme rutiner med krav til å være pålogget minst 36 timer i døgnet. *sagenods* ^ disclaimer: The above comment is not in any way intended to be taken seriously ^ Valle - du er gjerne velkommen. Når er denne eksamenen unnagjort? Endret 22. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Så dette møtte meg da jeg skulle spille i dag. o_O Gikk helt greit å spille for et par dager siden og jeg har ikke gjort noen forandringer verken software- eller hardware-messig. o_O Lenke til kommentar
Materie Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Her er tråden for problemet ditt. Sitat fra nevnte tråd: Game launcher malfunction fixed, everything should work now. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er det veldig mye aktivitet på serverne til WoT? Får toppen 200kb/s ned fra serverne deres, men fra andre sider makser jeg ut hastigheta mi. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg lasta ned klienten via torrent, og det funket mye bedre. ligger link på sida der. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Fant nettopp ut at jeg var en av de fem mest aktive spillerne på 1vs1 heavy tanks ladder forrige uke. Fikk nettopp overført 3500 gold Sykt uforventet! 3 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Føler jeg savner å spille WoT, men klarer ikke rive meg bort fra Skyrim. Samme her egentlig. Spiller Skyrim...holder på med tredje charactern nå, drog meg gjennom main storyline med første, mage med andre...og that's it XD Er så mange sidequests... Valle - du er gjerne velkommen. Når er denne eksamenen unnagjort? Har eksamen både Torsdag 1 og Fredag 2 Desember, og så en liten breddetest i exphil Mandag 5. Men så er det hæla i taket fram til skolen begynner igjen 16 Januar Fant nettopp ut at jeg var en av de fem mest aktive spillerne på 1vs1 heavy tanks ladder forrige uke. Fikk nettopp overført 3500 gold Sykt uforventet! Dayum! Grattis! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Holder fortsatt på med min første char. Er level 63 og har spilt i 114 timer siden den 12. Føler jeg har brukt for mye tid på å sove, spise, gjøre husarbeid o.l. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) *cough* https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=713 *cough* Endret 23. november 2011 av eXa 1 Lenke til kommentar
Materie Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Da er det en special i morgen. Den varer fra den 24. til den 28. Følgende tanks er halv pris og gir doblet mengde credits i hele perioden: Panther PzKpfw VI Tiger StuG III M7 Priest M4A3E8, M10 Wolverine, M36 Slugger Premium vehicle RAM-II På tide med credit-grinding. Endret 23. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Passer bra. Kunne riktignok ønske de la til tiger 2 , men har både slugger og stug som jeg prøver å jobbe litt med. TD får altfor lite xp synes jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nice. Har snart Wolverine, så det passer i grunn bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 *cough* https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=713 *cough* Yeah, yeah. Poster der også. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Da er det en special i morgen. Den varer fra den 24. til den 28. Følgende tanks er halv pris og gir doblet mengde credits i hele perioden: Panther PzKpfw VI Tiger StuG III M7 Priest M4A3E8, M10 Wolverine, M36 Slugger Premium vehicle RAM-II På tide med credit-grinding. Jupp. Solgte min Tiger P og kjøpe meg Tiger igjen, så jeg endelig kan få råd til å kjøpe min Maus Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Sier ikke nei takk til flere folk til teamet, for å si det slik. Et team er ganske poengløst uten syv spillere. For øyeblikket er teamet norsk, men jeg prøver å rekruttere en fyr fra klanen til en av brødrene mine, og hvis det går må vi nesten snakke engelsk. Således har det lite å si hvor de er fra så lenge de kan engelsk. De bør ha en tier 8-tank også, selvfølgelig. Høyeste jeg har er Tier 6, så da regner jeg med at det utgår Er det forresten noen av dere som har prøvd testserveren til WoT? Prøvde den nå med versjon 7, og forsåvidt gøy å spille nye kart og sånt, men litt vanskelig at russisk virker som eneste språk. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Testserver har én stor fordel - du kan teste premiumtanks uten å betale for dem. Har prøvd litt med den nåværende testen, og konkludert med at alle fem nye premiums har fantastisk svake kanoner. Uten unntak. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Hvor finner jeg oversikt over hvilke premiumtanks som kommer? Og eventuelt andre nye greier som kommer i patchen? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Her: linkety-link-link Og for å gjøre det litt enklere, dette gjelder altså testserveren: - Added the new special action tanks: SU-85I and Pz IV Hydraulic (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold).- Box version tanks: PzII J, BT-SV and MTLS-G14 (temporarily available in Store for testing, purchased with Gold). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Ah, stemmer. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå