Ozelot Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ikke alle som er like flink i engelsk som norsk. Jeg ser ingen grunn til å ønske norsk, da jeg forstår alt jeg heller bruker ordet turret enn..stridsvognhode(?). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vel, da burde de ha fulgt bedre med på skolen, evt. krevd en bedre engelsklærer! Eller bare lært seg det ved å lese engelske tekster, se engelske filmer uten norske undertekster o.l. Man kommer også langt med ordbøker fra Tanum. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vel, da burde de ha fulgt bedre med på skolen, evt. krevd en bedre engelsklærer! Eller bare lært seg det ved å lese engelske tekster, se engelske filmer uten norske undertekster o.l. Man kommer også langt med ordbøker fra Tanum. Hva er problemet med en norsk oversettelse? Ingen som tvinger deg til å bruke en. For øvrig kan det være yngre folk som spiller WoT. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det er irriterende. Det er problemet. Før vi vet ordet av det, så begynner vi som tyskerne, franskmennene og spanjolene og dubber alt av TV-serier også. Det holdt i massevis å se Friends dubbet til tysk på 90-tallet. :| Engelsk er et verdensspråk, folk bør lære seg det og bli flinke i det, selv om de bare skal sitte og sture i lille Norge og aldri surfe på annet enn norske sider eller prate med noen som kommer fra nabogrenda engang. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 FYI datasmurf, så er det valgfritt om man vil bytte til norsk som de nå skal finne oversetter til, og alle de andre språkene som allerede finnes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Joda, jeg vet da at man ikke blir påtvunget det, men det irriterer meg fortsatt grenseløst i disse dager. Alt slikt irriterer meg. Burde holdt i massevis med engelsk og russisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Bare så det er sagt så er ikke turret lik stridsvognshode. Det er et tårn Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Gah, hva skal man med norsk i WoT? Engelsk burde holde i massevis! Enig med du! Men er jo alltids noen tullinger som aldri gidder å lære seg engelsk. Uansprett, den der topicen er da fra 13 Oktober, og låst for lenge siden... For øvrig kan det være yngre folk som spiller WoT. Det vil jeg da si er enda en grunn til IKKE å ha norsk versjon. Endret 19. november 2011 av Valle79 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gah, hva skal man med norsk i WoT? Engelsk burde holde i massevis! Enig med du! Men er jo alltids noen tullinger som aldri gidder å lære seg engelsk. Uansprett, den der topicen er da fra 13 Oktober, og låst for lenge siden... For øvrig kan det være yngre folk som spiller WoT. Det vil jeg da si er enda en grunn til IKKE å ha norsk versjon. Haha, ja. Akkurat der er jeg enig^^ Men fra de som lager spillet sin side så vil de jo få potensielt flere betalende kunder. Kanskje ikke med en gang, men ettersom de blir eldre. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Synes oversettelse hadde vært kult, jeg. Hadde sevfølgelig byttet tilbake rimelig kjapt, men hvorfor ikke gi et valg? Så lenge man kan bruke det man vil ser jeg ikke noe stort problem. Tilbake til ESL-saker. Prøver å lage et team til å være med på 7 vs 7 ukentlige turneringer og ladder. Høres egentlig helt perfekt ut for folk som ikke har stor nok klan med mange nok tier 10 til å være med på Clan Wars. Problemet ligger i at jeg er enda litt lenger bak enn det, all den tid jeg kun har fire andre til å være med foreløpig. Trenger følgelig ihvertfall et par-tre folk mer for å kunne stille med sju folk i turneringer. Cupene begynner klokken 15:00 hver søndag, og varer til man er beseiret eller har vunnet kampen. Antall kamper varierer basert på antall påmeldte lag. Man trenger IKKE å værre i samme klan i WoT, så du trenger ikke slutte i klanen din eller noe sånt for å bli med. Alt du trenger er å ikke ha noe annet WoT-team på ESL. Vinnerteamet hver søndag får 250€. Noen som er interessert i å prøve 7vs7 med meg? /walloftext :S Endret 20. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Du mener vel 250 gull og ikke euro? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Niks. Mener nok Euro, skjønner du. Sjekk ut link til dagens turnering hvis du ikke tror meg: ESL Go4WoT Cup #18. Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen som er interessert i å prøve 7vs7 med meg? Har det noe å si, for din del, om det er norske spillere eller ikke? Har noen få i klanen som har vist interesse for det, men har aldri blitt noe av, men de er ikke norske. Så hvis det er irrelevant med språk (de snakker engelsk), så kan jeg så klart spør dem om de ønsker å delta med deg. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sier ikke nei takk til flere folk til teamet, for å si det slik. Et team er ganske poengløst uten syv spillere. For øyeblikket er teamet norsk, men jeg prøver å rekruttere en fyr fra klanen til en av brødrene mine, og hvis det går må vi nesten snakke engelsk. Således har det lite å si hvor de er fra så lenge de kan engelsk. De bør ha en tier 8-tank også, selvfølgelig. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Sier ikke nei takk til flere folk til teamet, for å si det slik. Et team er ganske poengløst uten syv spillere. For øyeblikket er teamet norsk, men jeg prøver å rekruttere en fyr fra klanen til en av brødrene mine, og hvis det går må vi nesten snakke engelsk. Således har det lite å si hvor de er fra så lenge de kan engelsk. De bør ha en tier 8-tank også, selvfølgelig. Jeg har aldri spilt hverken team eller clan - men kunne godt tenke å prøve det. Så om du fortsatt trenger folk, melder jeg meg herved Mine topp-tanks er; JagdTiger, T-54 og GW Tiger. (har også Löwe) Endret 21. november 2011 av MentholBlaster Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har en mening om min omtale av WoT? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592176&pid=18605007&st=100entry18605007 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spillet ble laget ut fra tanks som ble brukt under 2. verdenskrig, men blir stadig utvidet, og det vil komme flere nasjoner i nyere versjoner. Det er ikke helt riktig. Mesteparten av tanks som er med ble brukt i andre verdenskrig ja, men det er mange prototyper og slik med. Spillet er lagd med tanks fra 30-50tallet ish, det er ikke "world of WWII tanks" 1 Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spillet ble laget ut fra tanks som ble brukt under 2. verdenskrig, men blir stadig utvidet, og det vil komme flere nasjoner i nyere versjoner. Det er ikke helt riktig. Mesteparten av tanks som er med ble brukt i andre verdenskrig ja, men det er mange prototyper og slik med. Spillet er lagd med tanks fra 30-50tallet ish, det er ikke "world of WWII tanks" Sant nok. Første versjon inneholdt, etter det jeg husker, tanks som ble brukt eller utviklet under 2. verdenskrig. Dersom de hadde kalt spillet World of WWII Tanks, ville de hindret videreutvikling av spillet. Men, takk for tilbakemelding. :-) Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Teamteamteam TEAM! Ikke umulig at jeg kan tenke meg å bli med, men må få unna eksamen først Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Føler jeg savner å spille WoT, men klarer ikke rive meg bort fra Skyrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå