BirgerCaC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 To stk 24" skjermer med 1920x1080 all right! WoT på den ene og Firefox på den andre så jeg kan surfe mens jeg venter på at artilleriet mitt skal få neste kula på plass TS/VT får klare seg med G19-displayet! Kult Høres bra ut. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 To stk 24" skjermer med 1920x1080 all right! WoT på den ene og Firefox på den andre så jeg kan surfe mens jeg venter på at artilleriet mitt skal få neste kula på plass TS/VT får klare seg med G19-displayet! Du kjører WoT i vindu da eller? Har selv to skjermer av samme størrelse, men spillskjermen er heldigvis 16:10 format. Kjører WoT i fullskjerm-modus, så hver gang jeg trykker på browseren på andre skjermen blir WoT minimert. Får se å kjøre det i vindu jeg og. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) På onsdag prøvde jeg meg på ESL Funcup #4, som var en 1vs1-konkurranse med tanks på maks tier 4. Konkurransen hadde rundt 250 deltakere. jeg hadde aldri vært med i en slik cup før, men klarte meg likevel helt fram til 16. delsfinalen. Fire serie på rad i Leoparden min før en T-28 beseiret meg. I finalen vant en T-28 mot en Leopard. Å være med var kjempegøy, og jeg synes flere burde være med! På kommende onsdag gjentar de konkurransen, ettersom den var rimelig populær. Trykk her for mer info: WoT 1on1 Funcup #5 - Max. Tier 4 De kjører en ny konkurranse hver onsdag, med forskjellige regelsett. Cup #3 var en KV only cup. Utover det har jeg prøvd meg litt på den ene av 1vs1-ladderne de har også. Den ene ladderen er max tier 8 heavy, som jeg ahr prøvd meg litt på, og den andre max tier 9 medium. Tror jeg kommer til å fortsette litt med dette, for det er virkelig ganske morsomt å spille WoT på en litt annerledes måte enn det man pleier. Endret 12. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) 254 deltakere, dvs. 8 runder à max 10 minutter, da tok det vel fort 2 timer hele konkurransen? Edit: Jeg ser at kartene har avmerkede områder hvor det ikke er lov å kjøre, er det rett og slett umulig å kjøre der da? Eller må man selv passe på? Endret 12. november 2011 av magicgunnar Lenke til kommentar
Materie Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Man må passe på selv. Konkurransen baserer seg på Training Rooms som enten du eller motstanderen må starte selv for hver kamp. Hvis noen kjører utenfor tillatt sone og utnytter det til sin fordel kan du bare ta et screenshot, så blir fienden diskvalifisert. Skjedde ikke med meg, men vet noen andre ble det. Er en egen chatbox for eventen hvor du kan følge med på hva som skjer, eksempelvis når noen jukser. Hver kamp kan maksimalt vare i ti minutter, men det tar litt mer enn det mellom hver kamp for å laste opp bilder og slikt, så det beregnes cirka 20 minutter mellom hver kamp. Det blir vel noen timer hvis du ikke ryker ut fort. Veldig gøy, da. Adrenalinnivået mitt steg mellom hver kamp, skalv faktisk litt på starten av siste kampen min, hehe. Endret 13. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Høres kult ut, om jeg plutselig skulle bli lei Skyrim, skal jeg melde meg opp. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fransk B1. Håper de får lengre kanon, for det ser vanskelig ut å sikte med så noe lite. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Spørsmålet blir vel hvilken kanon de lar spilleren styre. Char B1 hadde jo, i likhet med M3 Lee/Grant, to kanoner. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fransk B1. Håper de får lengre kanon, for det ser vanskelig ut å sikte med så noe lite. Ja den så ganske liten ut Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Spørsmålet blir vel hvilken kanon de lar spilleren styre. Char B1 hadde jo, i likhet med M3 Lee/Grant, to kanoner. Logiske er vel at man styrer den som er størst. Men de har vel pratet på at man etterhvert kan styre begge kanonene? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det kommer tidligst i patch 0.7.1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Begge kanonene skal komme samtidig som de franske tanks. Men jeg lurer enda på om vi får muligheten til å styre begge kanonene i tanks som allerede har to kanoner. M3 Lee, Maus, IS7... Tviler på de to siste i hvert fall :-P Endret 15. november 2011 av Leifen18 Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 2 våpen på IS 7 blir i overkant for en halvgammal mann... Forøvrig kommer Konisch kanonen til VK 3601 til å nerf'es i neste patch. Såvidt jeg forstår for Tiger tilgang på denne i nåværende form. Helt OK for meg, Konisch skaper ubalanse i spillet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Andrevåpenet til IS7 er vel bare et jalla maskingevær? Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Såvidt jeg kan se er det en "jalla" russisk 12.7 mm mitraljøse. Mao. skrot som ikke er egnet for hverken personell eller pansrede må. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Minner om ESL Funcup #5 - Max Tier 4 - 1 vs 1 Starter om cirka 45 minutter (17.00). Late signup kan gjøres her fra 16.50 til 17.00. Da kan du ta plassen til noen som meldte seg på men ikke bekreftet deltakelsen i tide. Du må ha en ESL-konto for å registrere, så beregn litt tid. Endret 16. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 doh! Skulle gjerne vært med, men skal på noe annet.. Når er neste? Lenke til kommentar
Materie Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Funcup 1vs1 går hver onsdag til samme tid (17:00). Reglene skifter mellom hver gang, men denne gang beholdt de reglene fra forrige. Jeg gjetter på at det blir noen helt nye regler neste gang Denne gang kom jeg like langt som forrige gang, til 16. finalen, før en sleip Panzer III tok kanonen min med HE. Jeg tror nok han lastet litt premiumammo også, ettersom han gjorde rimelig store mengder skade hvert skudd. Nok en gang var Himmelsdorf problematisk. Stealth-leopard fungerer ikke spesielt godt på den banen. Endret 16. november 2011 av Materie Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Norsk oversetter til WoT søkes http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/60767-we-look-for-scandinavian-translators/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gah, hva skal man med norsk i WoT? Engelsk burde holde i massevis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå