UriasX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Student her, så det blir stort sett ettermiddag og helg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg spilte mye oftere da jeg var student, men så hadde jeg skole bare en dag i uka fra april til mai, og etter det hadde jeg fri. Nå er det blitt sånn at jeg våkner tidlig, spiller noen runder og så fortsetter å leke husmor før jeg sovner av utmattelse alt for tidlig og våkner tidlig klar til dyst neste morgen. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Opplever forresten at Type 59-en drar inn mer penger enn Löwe i disse dager. Snittet mitt i Löwe nå er på 60k for et win og 40k for et tap, mens i Type 59 er det så langt 70k for et win og 50k for et tap. Nå har ikke jeg Type 59, men jeg har merket meg at jeg drar langt mindre inn nå enn tidligere med min Löwe. Noe har de gjort, kanskje for å lokke fler til å kjøpe Type 59? Uaktuelt for meg som har T-54. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 De gjorde vel det på en update i sommer. Var vel på 0.6.6 tror jeg Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Synes Type 59 var en stor skuffelse. Nå har jeg ikke kjøpt noe utstyr til den enda, men synes den er treg og tung. Synes VK4502A var bedre og raskere når den var fullt oppgradert, og det er en heavy. Vant akkurat en runde med T59, tok ut et arty og spotta noen. Så vidt over 30 000 cash. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hvordan klarer du det? Jeg har kjørt i 52 km/t (eller noe i den duren) med min, jeg finner ikke det tregt, men det er vel fordi jeg er vant med treige heavies og 38H. Og jeg har til gode å se under 40k for en runde, uavhengig av tap / win. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 har dere premium da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har. Har spilt 1 dag uten, og det var nok for min del. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Har premium ja. Har problemer med å få min over 40km/t. Synes det er rart. Og hver gang jeg spiller med andre T59 på laget mitt så går de alltid fortere. Men de har vel erfarent crew og kjøpt addons tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det skal du ikke se bort i fra. Jeg følte at når jeg alt blåste 7500 gold på min, var det bare å kline til videre og kjøpe 100% crew på dem også. Så kjøpte jeg vents, grinda litt, kjøpte rammer, grinda litt mer og kjøpte vert stabs. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har fått meg IS-4 nå. Må si så langt går det ikke særlig bra... Som det aldri gjør med en ny og uppgradert tanks . Når begynner man å føle at det blir bra? Nytt tårn?, kanon? Sikkert kanon, uff, da blir det en lang og hard Grind. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 IS-4 sitter nok ikke skikkelig før du får oppgradert til beste kanonen. Og føler at folk penetrater meg mye mer enn jeg klarer å penetrere andre folk sin IS-4, uansett hvor mye jeg angler fronten. Men når folk sliter er det veldig moro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Nei jaså, Valle. Hadde ikke forventa å se deg her. Husk nå på den gigantiske weak spoten på fronten til IS-4. Som gjør at du burde være anglet 10 grader for best effekt eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Joda, jeg dukker opp! Og den weakspoten er irriterende ja. Og så er jo fronten litt sånn wedge-shaped, som IS3...som fører til at dersom du går for 45 grader så blir den biten mye enklere å penetrere. Mye enklere med KV...45 grader all day Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ha-ha-ha! Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen. Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ha-ha-ha! Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen. Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først. Tidligst Q1 2012 så ikkeno stress Hjelper ikke stort med oppgradert maskin for WoT. Kjører 2x5850 i X-fire (ikke støtte for Xfire/SLI), og en i7-950@4GHz. Får fremdeles syke FPS drops av mye random, så det er ikke akkurat et optimalisert spill Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vel, nå har jeg ligget på 4-10 FPS i 3 dager helt ut av det blå. Får faen ikke spilt. Jeg er vant til å ligge på 60 med et oppsett som var middelmådig for 2-3 år siden. Må uansett oppgradere slik at jeg kan bruke Adobe-programmer samtidig som jeg surfer nettet etter tutorials, eller slik at jeg kan igjen kan redigere video på den, så jeg satser på at WoT liker i7. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 i7 spiser WoT til frokost Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ha-ha-ha! Føler jeg gleder meg til IS-4 allerede. Bare 160k xp eller noe igjen. Satser på at jeg klarer det før IS-4 blir tier 10 om ikke annet. Må bare oppgradere maskina mi først. Tidligst Q1 2012 så ikkeno stress Hjelper ikke stort med oppgradert maskin for WoT. Kjører 2x5850 i X-fire (ikke støtte for Xfire/SLI), og en i7-950@4GHz. Får fremdeles syke FPS drops av mye random, så det er ikke akkurat et optimalisert spill Er ett ATI problem, ikke resurs problem. Men mitt 6950 går det fint med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå