Thyristor Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Sier bare T-50-2 Sykt morsom tank å kjøre. Går fort og kan faktisk skade det meste om man kommer seg på siden av dem. Arty er middag om man finner en åpning også =) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har fire tanks jeg har kommet over 2000 XP på en runde, og bare M6 Premium har jeg gjort det med to ganger :-P Begge gangene var på dagens dobbel, med x5! :-D Det er flaks, det! ^^ Eller så bare konser jeg bedre da :-P Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det *5 eller? Fikk over 11 000 xp med jagdtigeren. Det er jo ikke vanlig. Jo T-50-2 er knall !!! Lenke til kommentar
sollie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 det hørtes ut som en bra match, er det 5x i dag, eller kanskje det var i helgen og det henger litt igjen ? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg satt i natt, så jeg fikk med meg de siste timene med 5x, det sluttet klokka fem i dag morges :-P Da mener jeg at jeg fikk 10.000, ja :-) En i klanen fikk over 14.000 i går xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Bah, meste jeg fikk ut av dette, er 6500 i Löwen. Jeg neglisjerte hele helga i grunn. Burde ikke gjort det. Da hadde jeg kanskje hatt mer enn bare SU-100 og S-51. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Kjøpte Tiger (p) på fredag. Har over 40 000 xp på den nå, selv om jeg ikke fikk spilt siste femdobbel (begynte klokka 2 i natt, endte klokka 7 i morges). Veldig fornøyd, spesielt siden jeg egentlig ikke spilte SÅ mye Endret 17. oktober 2011 av Materie Lenke til kommentar
Blake Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei der var jeg plutselig lei, har spilt veldig lite de siste ukene og nå var den siste lille gnisten forsvunnet. Nå setter jeg heller av litt mer tid til Eve Online igjen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte Tiger (p) på fredag. Har over 40 000 xp på den nå, selv om jeg ikke fikk spilt siste femdobbel (begynte klokka 2 i natt, endte klokka 7 i morges). Veldig fornøyd, spesielt siden jeg egentlig ikke spilte SÅ mye Jeg misunner deg med 200 armor i fronten. Har Tiger vanilla jeg og bare halvparten, og er litt misunnelig når jeg ser andre med Tiger P Hvilke tier havner du i? Tror jeg havner som topp-tier i 50% av tilfellene Lenke til kommentar
sollie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ahhh, fader, har ikke spilt hele helgen, ikke fått med meg 5x 'n denne gangen. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Screenshot sier vel mer enn nok. Må si jeg ELSKER denne lille jævelen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du tok en KV og en T25AT? Hvilken kanon har du egentlig på den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er litt fysen på Chaffee etter å ha sett at folk har tatt ut T95 uten bruk av gold ammo med den. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Blæ, fikk ikke med meg x5 denne gangen. Irriterendes. Har spilt en god stund med IS-3 nå, må si det har vært helt håpløst. Har vel sa 29% victory med den så langt. Helt forferdelig. Men har lest at det skulle bli veldig mye bedre med den beste kanonen. Så jeg har sliti og jobba meg oppover, det har tatt irriterende lang tid. Men endelig, i går kveld. Da fikk jeg den. Jeg hadde forventa meg en forbedring, men ikke til de grader forbedring. Den gikk fra ræva til super duper med en gang. Har troa på at jeg greit skal komme meg tilbake til en 50/50 ratio i god tid før IS-4 (laaangt inn i fremtiden ) Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er litt fysen på Chaffee etter å ha sett at folk har tatt ut T95 uten bruk av gold ammo med den. Har selv tatt ut en ferdinand med en e8! Var kjempemorro for meg, men ikke for han. Hehe Lenke til kommentar
Materie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Kjøpte Tiger (p) på fredag. Har over 40 000 xp på den nå, selv om jeg ikke fikk spilt siste femdobbel (begynte klokka 2 i natt, endte klokka 7 i morges). Veldig fornøyd, spesielt siden jeg egentlig ikke spilte SÅ mye Jeg misunner deg med 200 armor i fronten. Har Tiger vanilla jeg og bare halvparten, og er litt misunnelig når jeg ser andre med Tiger P Hvilke tier havner du i? Tror jeg havner som topp-tier i 50% av tilfellene Tror ikke det er noen spesielle regler for Tiger (p), så havner vel i samme tiere som deg. Ganske bra, altså Siden så mange gikk glipp av forrige, tar jeg dette med stor tekst: Ny special til helga, til minne om El Alamein! Ikke sagt hva den inneholder enda. Jeg er veldig fornøyd med at jeg kjøpte en måneds premium forrige fredag nå! ^___^ Endret 18. oktober 2011 av Materie Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Her er oversikt over matchmaking: Matchmaking El alamein ja, blir vel pz-4 og sherman da? 1 Lenke til kommentar
Materie Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Fikk ny rekord for XP på en runde nå med T32! 2347 XP og 80 000 credits (Med premium) Endret 18. oktober 2011 av Materie 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Typisk at det blir ny special den helga jeg ikke kan spille fordi jeg er i New York og drikker meg snydens / ser ting jeg ikke før har sett. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Typisk at det blir ny special den helga jeg ikke kan spille fordi jeg er i New York og drikker meg snydens / ser ting jeg ikke før har sett. Haha. Hadde heller valgt NY med venner e.l. fremfor å sitte her hjemme og spille WoT en helg Du tok en KV og en T25AT? Hvilken kanon har du egentlig på den? Holder meg til 57 mm ZiS-4 pga penetration og skuddtakt. Du er uansett rask nok i T-50-2 til å sirkle ALT utenom andre T-50'er så lenge du er på åpen grunn. Bare vær veldig klar over hvor resten av fiendelaget er så du ikke blir snipa mens du plukker noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå