SirJames Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Kjøpte LT-432 mens den var tilsalgs. Morsom light tank som printer credits. Bra gun handling, rask, lav og litt armour, som funker av og til Flere som har den? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 (endret) Har blackdog og t91 fra 8 tier, you can check my prem tanks 7adamski7 Endret 4. januar 2019 av Gjest Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 I fall det er noen som fortsatt følger med på denne tråden, men ikke spillet, oppdaterte Wargaming 'matchmakeren' denne uken. Skal gi bedre fordeling og være litt 'snillere' (mindre kamper med f.eks. T8-10-spredning). Særlig PMM-vogner skal visstnok være tatt vare på. Virker forsåvidt greit av det jeg har prøvd, uten å ha noen konkrete tall. Problemet med stort spenn på (kanskje spesielt) T8 gjenstår - det skal ikke veldig mye til før en KV-5 blir satt opp mot en 252/Defender. Da har man fort et problem - det er typisk pansring og skade per skudd som gjelder, ikke mobilitet og skade per minutt. Kan også nevne planlagt/annonsert 'nerf' av FV4005 og Type 5. Veldig velkomment, men altfor sent, og muligens gjort i feil ende. FV4005 blir tregere og mindre nøyaktig. Type 5 får annen, svakere, ammunisjon, blir raskere og noen andre småting. Kan alltids argumenteres for at ingen av delene ville vært store problemer om ikke det var lagt til rette for panserjagere og 'knivkamp' med tungt pansrede kjøretøyer. (Dessuten ser jeg ikke frem til at det blir enda mer lukrativt å innta en forsvarsposisjon.) Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Noen tier 5-8 som vil spille av og til? Liker meg best med light / medium og spg. Bygger meg opp på EMX og Rhm B WT. Digger cromwell, og har AT15 og Centurion som mine høyeste tier tanks Noen tips til noen plasser jeg kan se på ang plassering i ulike klasser tanks i ulike maps? Sliter fælt med dem nye banene. Hva er din favorittanks? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. april 2019 Del Skrevet 8. april 2019 Kan også nevne planlagt/annonsert 'nerf' av FV4005 og Type 5. Veldig velkomment, men altfor sent, og muligens gjort i feil ende. FV4005 blir tregere og mindre nøyaktig. Type 5 får annen, svakere, ammunisjon, blir raskere og noen andre småting. Kan alltids argumenteres for at ingen av delene ville vært store problemer om ikke det var lagt til rette for panserjagere og 'knivkamp' med tungt pansrede kjøretøyer. (Dessuten ser jeg ikke frem til at det blir enda mer lukrativt å innta en forsvarsposisjon.) "Muligens i feil ende"? For h*n som spiller FV4005 blir den mer klønete å manøvrere, altså må man være enda mer passiv enn tidligere. De som møter FV4005 vil ha akkurat samme problem i dag som de har etter nerfen: den har alltid potensialet til å gjøre 2000+ damage. WG vil se at FV4005 gjør mindre skade per kamp, og dermed anse den som bedre balansert. Dette er samme idioti som de viste da de "rebalanserte" arty til å gi det stun. Og samme idioti som da de reduserte treffsikkerheten. Og så videre... Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Har begynt og spille litt igjen på kveldene nå, mye som har skjedd siden jeg ga meg ? sliti meg opp til conqueror (tier9) nå og fy flate for en tanks, synes jeg gjør det bedre i den enn noen av di andre HT jeg har ? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Flere som spiller enda? Har noen tier VII german tanks jeg prøver å grinde på. Berre å sende meg en melding om du vil ta noen runder i en platoon Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 ja tok opp handsken igjen forrige måned. Spilt igjenom Frontlines som er aktiv nå. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Spiller enda. Nolifet meg til rank 15 i FL på mandag og har ikke spilt siden, med unntak av et par kamper i dag Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Add noxz98, trenger folk å spille i platoon med, får jo 15% mer xp Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 skal se om jeg husker det neste gang, men nå er det Path of Exile som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Om noen vil kan sende meg invitasjon, 7adamski7 . Spiller hver dag etter 20... Endret 15. mars 2020 av Gjest Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Spiller litt wot igjen. Legg meg gjerne til : SIRJ4MES Vurderer å kjøpe 430U. Er den fortsatt ganske OP? Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 7. april 2020 Del Skrevet 7. april 2020 (endret) Jeg føler alle har Progetto 46, var en som fikk 10k damage med den sist Frontline match, men panseret føler jeg er mykt som smør når jeg skyter på dem Endret 7. april 2020 av Noxz Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 Noen som vet hvordan det fungerer når en av tanksene mine ble til en "Collectors vehicle" og xp? Om jeg vinner en match med den, blir alt av XP til free experience? eller gir det meg ellers noen fordeler mtp gull / xp? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mai 2020 Del Skrevet 3. mai 2020 On 4/7/2020 at 9:36 PM, Noxz said: Jeg føler alle har Progetto 46, var en som fikk 10k damage med den sist Frontline match, men panseret føler jeg er mykt som smør når jeg skyter på dem Nei alle har EBR. Progetto er bra ja, your point? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå