abraxa Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kjøpte FV4005 i går etter en laaang og kjip grind i conway. Fikk bare spilt et par games, men penna blant annet en T62A og et par Grilles. Det er noe spesielt med å gjøre 1800 damage i ett skudd 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Kjøpte FV4005 i går etter en laaang og kjip grind i conway. Fikk bare spilt et par games, men penna blant annet en T62A og et par Grilles. Det er noe spesielt med å gjøre 1800 damage i ett skudd Kalles HESHGASM. 183 mm kanonen er til tider utrolig gøy å leke med. Har selv FV 215b (183). Fine øyeblikk: https://gfycat.com/HalfJauntyEyas Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Kjøpte FV4005 i går etter en laaang og kjip grind i conway. Fikk bare spilt et par games, men penna blant annet en T62A og et par Grilles. Det er noe spesielt med å gjøre 1800 damage i ett skudd Har FV 183, kanskje spille en kamp en kveld? Lenke til kommentar
tHz Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Testet WoT igjen i kveld. 7 kamper på rad med under 34% win chance (xvm viser winrchance når kampen er over). De fleste kampene med kun røde og oransje på teamet. 1 win, 6 tap. Selv om man taper en kamp kan den være spennende eller litt artig. Det var ingen av disse. Totalt overkjøring. MM blir bare værre og værre. Det er jo helt håpløst. Utrolig frustrerende å spille når teamet ikke har et snev av taktikk. Jeg skjønner at "helt tilfeldig gjør at man stort sett får både gode og dårlige kamper". Problemet er når folk som kan spille forlater WoT i hopetall, og man sitter igjen med bare trackpad-spillere og bots. Da blir MM enda viktigere. De burde laget en server hvor bots og folk med trackpad kan spille alene. Så kan de med en snev av forståelse spille på de andre serverene. Så WoT er avinstallert igjen. Mulig jeg prøver meg igjen om noen mnd. Eller kanskje jeg rett og slett lar vær. Det har egentlig bare blitt værre. WoT er ikke gøy lengre, og grinding motivasjonen er helt borte. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 De burde laget en server hvor bots og folk med trackpad kan spille alene. Så kan de med en snev av forståelse spille på de andre serverene. Hva tror du er sjansen for at de ubrukelige spillerne vil flokken til en "casual-server"? En svært stor andel av spillere i WoT tror de er vesentlig bedre enn de andre som spiller når de egentlig er blant de svakeste, dette er grunnen til at hvert eneste game er plaget av" no support noob team". Personlig forlot jeg WoT fordi WG jobber mot å redusere påvirkningen av ferdighet på utfallet av hver runde framfor det motsatte. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 carry http://wotreplays.com/site/2946056#steppes-lowlife555-stb-1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 De burde laget en server hvor bots og folk med trackpad kan spille alene. Så kan de med en snev av forståelse spille på de andre serverene.Hva tror du er sjansen for at de ubrukelige spillerne vil flokken til en "casual-server"? En svært stor andel av spillere i WoT tror de er vesentlig bedre enn de andre som spiller når de egentlig er blant de svakeste, dette er grunnen til at hvert eneste game er plaget av" no support noob team". Personlig forlot jeg WoT fordi WG jobber mot å redusere påvirkningen av ferdighet på utfallet av hver runde framfor det motsatte. Jeg mente ikke at noob-serveren skulle være frivillig. Enig med deg angående WoT ellers. De satser sterkt på korridor-kart og samtidig gjort flere tanks ubrukelig i slike kamper. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 7k spotting på Prohkorovka, i en medium http://wotreplays.com/site/2953421#fiery_salient-lowlife555-object_430 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Klarte 5k med E 50M på Prok, men nabs i skogen ville ikke skyte på de to Grillene, så jeg måtte farme dem litt selv. Ganske merkelig, men RNGeesus var med meg og lot ikke Grillen penetrere meg. Hadde også en runde tidligre i dag der jeg så på fordelingen av tanks og tenkte at dette er autoloss. Hvor feil jeg tok! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Klarte 5k med E 50M på Prok, men nabs i skogen ville ikke skyte på de to Grillene, så jeg måtte farme dem litt selv. Ganske merkelig, men RNGeesus var med meg og lot ikke Grillen penetrere meg. Hadde også en runde tidligre i dag der jeg så på fordelingen av tanks og tenkte at dette er autoloss. Hvor feil jeg tok! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hadde en veldig merkelig situasjon med en VKA som outspotta meg. http://wotreplays.com/site/2975237#teams Sjekk på slutten når jeg dør, og fortsett å se ! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Heisann. Dere som fremdeles holder koken i spillet, hva har endret seg siste 1-2 årene? Lenge siden jeg var aktiv på WoT, gikk lei til slutt. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Siste patch innførte bla fix av spotting delay, og gir deg mye mer info i kamper. Videon forklarer det ganske greit. Ellers så tror jeg kanskj IS-3 buff kom etter du sluttet? Men E5 buff kom nok garantert etter du sluttet. :> Endret 6. oktober 2016 av Chris93 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Lange pauser og droppe å grinde aktivt. Har også, til slutt, tatt til vettet og sluttet med vogner som ikke passer til meta. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Første game i stridsvagn var ace 1100 xp var alt som skulle til. Helt ok vogn, føles veldig treg i forhold til Cromwell, men ørlite bedre gun stats og selvfølgelig autoloader. Edit: Ble 12 runder i løpet av kvelden, av dem var 3 ace Fikk til og med Ace på 900 XP tap. 69 % win, 1200 DPG er dog ikke så veldig imponerende. Skulle lett klart samme i Cromwell B. Lider litt av lavere pen enn Cromwell, blir ofte til at man lader APCR for "sikkerhets skyld", noe som går utover credit earnings for å si det mildt. Hadde vel 2 games som top tier. Fungerer greit i VII også, men når man begynner å møte IS-3 osv. blir det rått parti. Ville ikke anbefalt om det ikke var eneste svenske alternativ, men blir jo ekstremt mye deiligere å starte på det svenske tech treet med et anstendig crew. Endret 7. oktober 2016 av abraxa Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Posta denne på wotlabs. Starting to get the hang of this one now. Westfield 7.6k http://wotreplays.com/site/3017679#westfield-lowlife555-t57_heavy_tank Airfield 7k http://wotreplays.com/site/3017534#airfield-lowlife555-t57_heavy_tank Most interesting replay was on Windstorm http://wotreplays.com/site/3019791#windstorm-lowlife555-t57_heavy_tank Endret 12. oktober 2016 av -iL- Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Edit: Utgått Endret 16. oktober 2016 av abraxa Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Kode for 10 bonus missions med x2 xp Qb8fdrvxajn9k PS! Endre alle bokstaver til store bokstaver, ellers vil det ikke virke. Takker, funket flott Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Var bare 15k aktiveringer, så er nok makset nå. Kode var fra Qb sin stream. Endret 16. oktober 2016 av abraxa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå