slipten Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Det at IL får "høyt bodtrykk" viser jo bare at han bryr seg om spillet, og hvordan WG skal utvikle spilet videre. Dog arty har vel alltid vært et tilbakevendende tema i Wot, så blodtrykket kommer vel alltid til å være høyt for de som spiller aktivt og bryr seg om framtiden til spillet Dere misforstår, jeg blir ikke sinna i spillet, svært sjelden, det som får blodtrykket til å koke, er holdningen til folk på diverse fora, at arty er helt ok, jeg har ingen problemer. Gjør bare litt ditt og datt, så har du ikke problemer du heller. At dere ikke evner å se ett så feilslått gamedesign, skjønner jeg ikke. Utenom Noreng da, han har skjønt det. Når "alle" gode spillere sier at arty er ett problem, har det ikke slått dere at kanskje de har rett? Ta å se litt på noen twitch kanaler hvordan de whiner og rager mot arty feks! Jeg er ikke uenig at arty ikke er et problem, jeg bare sier at å nerfe arty aleine kan føre til tiden hvor 2/3 av laget besto av tds, Det var ikke særlig gøy spillestil å kontre tds som satt bak hver en busk og det var defensiv strategi som var spillestilen. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Om du vet hva du driver med så er det gøy. En av feilene mange gjør er at de ikke skjønner at tanks faktisk kan bevege seg, og dermed må sikte litt før tanksen. Det mange ikke-arty tanks ikke vet er at de ikke kan få alt servert på et sølvfat. Man må faktisk jobbe for seieren, ingen kan holde handa di når du kjører rundt i en tanks og ikke søker god dekning der det er arties med i matchen. Når jeg kan gå inn i Conqueror GC og levere 3500 damage på første match jeg spiller i arty på over et år er det ikke akkurat behov for å "kunne det du driver med", med mindre det er kunstverket å se på porno samtidig som man klikker tanks. Resultatet du ender opp med fra å spille arty er 90% avhengig av hvor mange ganger du skyter, og 10% hvor godt siktet inn eller hvor åpent fienden står, det betyr med andre ord at du har nådd maksimalt potensiale når du klarer å finne nye offer mål å skyte samt sikte inn på dem før du har ladet om. Problemet med arty er ikke at selv en grønnsak kan være effektiv med det, snarere heller skaden det gjør på spillet som helhet: Spiller du aggressivt blir du spottet Blir du spottet er sjansen for at arty begynner å sikte på deg proporsjonal med din WN8. Om arty-spilleren ønsker kan h*n låse ned en spiller hele matchen ved å kun angripe denne spilleren. Om man er fokusert ned av en eller flere arty er det eneste trygge valget å gjemme seg bak en sten. Gjemmer man seg bak en sten camper man, og kan ikke gjøre skade uten å ta en sjans på at arty ikke treffer. Fordi WG har fjernet alle busker fra banene er det heller ikke steder man kan spotte fienden for laget sitt fra. Selv om man kan spotte fienden er banene nå såpass kuperte at fienden mest sannsynlig er trygg for alt utenom arty. WoTs paradoks: Arty er i spillet for å hindre camping, derfor camper spillerne for å unngå arty. Jeg har aldri hatt et problem med arty. Japanske heavies derimot... OI serien trenger en gigantisk nerf. Bli bedre Mot japanske tanker så er det en kur: unicum-rrunder, hvis det ikke er nok finner du noe annet å skyte på. Jeg er ikke uenig at arty ikke er et problem, jeg bare sier at å nerfe arty aleine kan føre til tiden hvor 2/3 av laget besto av tds, Det var ikke særlig gøy spillestil å kontre tds som satt bak hver en busk og det var defensiv strategi som var spillestilen. Så det er bedre med arty som sitter bak fiendelaget, knasker potetgull, og spiller lotto? TD-metaet husker jeg godt, og jeg husker også at jeg kunne utspille TD-er med mediums og heavies på de fleste banene i spillet, jeg klarte ikke utspille flaksen til arty-spillere. Dessuten ble det TD-meta fordi de faktisk var veldig sterke på den tida, med vesentlig mer åpne og frie baner enn vi har nå samt fantastisk alpha er det ikke rart at TD-ene var populære/OP. Hvis arty nerfes med jorden i dag vil vi se flere heavies på tier 5-8 og mediums på tier 9-10, fordi spillerne vil oppdage at disse klassene er fullstendig OP der uten arty til å "balansere" dem. 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Jeg bør ansette Noreng som PR konsulent for meg, han er mere velforumlerende clickers er sooo balanced I denne, ble 3 tanker 1-shotted, myself included. ..... TD-meta? ikke få meg til å le, det var ingenting og bry seg om. Resultatet fra det, var jo en gigantisk nerf, der alle fikk mindre alpha. Som også gjorde noen TDs ubrukelige. Reint personlig synes jeg ikke high alpha tanks har noe i spillet og gjøre, men jeg lever fint med det. Men nå ser det ut til at det er en mer åpen linje fra WG. 9.14 var ett første steg på noe bra. Har dere sett siste news bulleting om 9.15, der de har tatt de 3 tingene som var feil med physics og fikset de, basert på feedback fra spillere? meget bra! edit: of followup i dag! http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/version-915-super-test/ Og en pet-peeve jeg har hatt, at jeg MÅ ha en STOR damage counter mitt på tanken, fordi lyden av når jeg blir truffet har vært usannsynlig dårlig siden dag 1. 9.14 gjorde det litt bedre, men fremdeles ikke bra. Nå kommer det en endring på kaliber. Neste patch er re-balansering av ALLE tanks, deriblant arty. Senere bør de fokusere på korridor-meta, det er egentlig grunnen til alt hat, spesielt noobs sin favoritt unnskyldning i spillet "gold noob". Forcer du scouts/meds inn i korridorer, der de har liten sjans til og penne må man bruke prem runder. Endret 21. april 2016 av -iL- Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 https://streamable.com/k6a2 Bra å se at WoT har fikset team damage Ser at tier 6 heavies skal rebalanseres mot dagens meta, det er nok en god ide, bare synd de ikke tar for seg hele tieren med en gang ettersom det ville ført til et bedre resultat. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Når jeg tenker på de 113 rundene noobmeter sier jeg har hatt den siste uken, kan jeg bare huske 5-10 games hvor artilleri virkelig har plaget meg. Jeg deler fortsatt mening med Noreng og -iL- om spillmekanikken, men ønsker bare å kommentere at jeg opplever problemet i mindre grad enn hva jeg gjorde når jeg spilte for noen måneder siden. Dette kan være fra å ha skrudd på encounter og assault mode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Har slitt så lenge med å få ace tanker på AT15. Og i dag skjedde det på et defeat http://wotreplays.com/site/2641319#stats Men det er noe rart. Se dette skjermbilde fra teamscore som sier jeg fikk 848xp mens på personal score sier det 1317xp. Det står også 1317xp begge steder på wotreplays. Men ingame på teamscore står det 848xp. Noen som kan forklare det? Endret 23. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Artilleri er 100% ren kreft i spillformat. Det er en ødelagt mekanikk, og spillet hadde vært markant bedre uten. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg ga meg pga artilleri. Jeg følte det ødela et ellers kult spill og virket mot sin hensikt. Jeg mener det fremmer camping, som mange andre her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Kjip kamp å tape. Og hadde det ikke vært for artilleriet som tok meg ut helt i slutten der, ville jeg hatt en god mulighet til å ta ut jagdpantheren, og til å vinne. Men, artilleriet er en del av gamet. Endret 24. april 2016 av Kron Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Har slitt så lenge med å få ace tanker på AT15. Og i dag skjedde det på et defeat http://wotreplays.com/site/2641319#stats Men det er noe rart. Se dette skjermbilde fra teamscore som sier jeg fikk 848xp shot_002.jpg mens på personal score sier det 1317xp. shot_003.jpg Det står også 1317xp begge steder på wotreplays. Men ingame på teamscore står det 848xp. Noen som kan forklare det? Om jeg ikke husker helt feil, så gir vel high kaliber eller top gun-medaljen xp som om du hadde vunnet kampen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Syke Mailand. 11k damage i Leo https://www.twitch.tv/mailand121/v/62755837 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Så litt på Circons stream. Han testet Grille 15. Han liker den... blir bra for pubbies. Camo blir som en dårlig medium/heavy tank. Men mye bedre enn WT E100. Har ikke testet denne selv. Men ser lovende ut. "Gun depression -8 and tier 10 medium speed. 60 kmt. Most consistent tier 10 TD" https://www.twitch.tv/circon/v/63357397 Se fra 00:59:15 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Spilte den selv på testserveren i går. Syk fart på den, så man kan virkelig zippe rundt. Kjører fortere en russiska hoovermeds! Men så ble jeg one-shotta av en 183. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Gikk over patch notes og lo da jeg så hva de har gjort med T-22 Med, O-I Exp og O-I Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987132984 Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Startet litt på'n igjen. Tenkte å prøve en ny T8 premium. Fra før har jeg FCM 50t, Lowe, JT 88 og Type 59. Panther 88 virker interessant, men den får mye pepper i diskusjonsfora ser jeg.. Ønsker meg en relativt mobil sniper. Forslag? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Startet litt på'n igjen. Tenkte å prøve en ny T8 premium. Fra før har jeg FCM 50t, Lowe, JT 88 og Type 59. Panther 88 virker interessant, men den får mye pepper i diskusjonsfora ser jeg.. Ønsker meg en relativt mobil sniper. Forslag? Spill spillet litt mer, så vil du ikke ønske en mobil sniper Skaff deg IS-6 mens den fortsatt er tilgjengelig, det var det beste valget for to år siden og er mest sannsynlig det beste valget i dag. IS-3A er også et brukbart alternativ om den er tilgjengelig. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ønsker meg en relativt mobil sniper. Forslag? Mutz er faktisk ikke så ille, sammenliknet med STA-2 er den i hvert fall helt konge. Men CDC er vel den beste "mobile sniper" av T8 premiums. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Startet litt på'n igjen. Tenkte å prøve en ny T8 premium. Fra før har jeg FCM 50t, Lowe, JT 88 og Type 59. Panther 88 virker interessant, men den får mye pepper i diskusjonsfora ser jeg.. Ønsker meg en relativt mobil sniper. Forslag? Spill spillet litt mer, så vil du ikke ønske en mobil sniper Skaff deg IS-6 mens den fortsatt er tilgjengelig, det var det beste valget for to år siden og er mest sannsynlig det beste valget i dag. IS-3A er også et brukbart alternativ om den er tilgjengelig. Enig. Kjøp deg IS-6, eventuelt T-54 mod 1. Sistnevnte er en "mini-IS-6" med bra mobilitet og en bra/pålitelig gun du faktisk kan snipe litt med. Det er min favoritt premium for tiden. Spilt den ganske mye. Ulempen er at du kan møte tier 10. Men det er ikke så ofte etter min erfaring, og armour er så troll at man faktisk kan bounce en del skudd fra tier 9 og 10. I tier 8 kamper kan man bruke armour og dominere kampene ganske rått. Har en replay her fra tier 10 battle. http://wotreplays.com/site/2630686#highway-sirj4mes-t-54_first_prototype Endret 1. mai 2016 av SirJames Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 8.67k damage i T-57Heavy http://wotreplays.com/site/2667058#teams Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Til tross for et skikkelig apelag klarte jeg endelig LT-15, selv om vi tapte så det sang og de hadde 7 tanks i live Endret 6. mai 2016 av abraxa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå