Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hehe,  den mest cocky her er deg -IL- !  

T54E1 fungerer ikke til sniping. 

Den fungerer til det meste

http://wotreplays.com/site/2590389#stats

Så replayen. Du er jo flink. :)

Men så møter du også tomater som suicider fremover.

Lett å farme damage da.

Men utrolig mange skudd som bommer på langt hold.

Er lett å bli grådig og skyte før aim er helt inne.

Har lyst å kjøpe T57 Heavy. Er den fortsatt bra?

M103 er også låst opp.

lett og farme damage i denne. punktum.

0464de6c3c.png

merklelig nok var ikke den prok gamet, en ace tanker. 

T-57?

Fortsatt bra, men krever sin spiller. De aller fleste klarer ikke og få ut potensiale i denne.

Jeg har vel en par replays liggende tror jeg.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

E5 eller 113? 

E5 er vel best, men ganske mainstream...

113 har potensial, men sliter vel hvis det er front mot front duell med noen av de andre tunge... Spiller mest mediums, så denne passer vel sånn sett best med spillestilen. Må bruke betydelig mer free xp på 113...

Lenke til kommentar

E5 eller 113? 

E5 er vel best, men ganske mainstream...

113 har potensial, men sliter vel hvis det er front mot front duell med noen av de andre tunge... Spiller mest mediums, så denne passer vel sånn sett best med spillestilen. Må bruke betydelig mer free xp på 113...

En av de beste spillerne i Wot , X3N4 , spiller mye 113 fortiden. Hevder den er  bedre/ på høyde med E5, og mye bedre enn IS-7.

https://www.twitch.tv/x3n4/v/58410235

Lenke til kommentar

Ble E5, angret umiddelbart hehe... Neida, litt grinding og salg av noe crap så er 113 innenfor rekkevidde.

Ingenting og angre på. E5 er min favoritt tier X heavy.

E5 ser veldig bra ut.  Har låst opp M103 og kan free xp første 120 mm og oppgradert turrett.

Noen sier den ikke har armour mens andre sier den tåler ganske mye.  Særlig hvis enemy ikke får tid å sikte.

Personlig erfaring er at fronten er sterk.  Bortsett fra turrett roof og LFP.

Hva sier dere som har hatt den/ har den?

Lenke til kommentar

M103 likte jeg ikke, for dårlig armor. Kan stort sett pennes i turret og hull forfra av folk som har peil, så man kan ikke ta en offensiv hulldown-posisjon som med T29 og til en viss grad T32. Bra mobility og veldig bra gun, gadd faktisk ikke låse opp top gun da den nest beste er bra og jeg visste det ikke var en keeper.

Lenke til kommentar

Ble E5, angret umiddelbart hehe... Neida, litt grinding og salg av noe crap så er 113 innenfor rekkevidde.

Ingenting og angre på. E5 er min favoritt tier X heavy.

E5 ser veldig bra ut.  Har låst opp M103 og kan free xp første 120 mm og oppgradert turrett.

Noen sier den ikke har armour mens andre sier den tåler ganske mye.  Særlig hvis enemy ikke får tid å sikte.

Personlig erfaring er at fronten er sterk.  Bortsett fra turrett roof og LFP.

Hva sier dere som har hatt den/ har den?

Tanken er større enn Tiger, med et tårn som er dårligere pansret enn E 75 sitt stock-tårn samtidig som tårnet alene er på størrelse med en vanlig tanks. Artilleri elsker denne ubrukelige kassa, fordi den har ikke et fnugg av panser på toppen eller sidene som fører til enorm skade og/eller penetrering av HE-shell om den ikke gjemmer seg bak en sten og kun viser fronten.

Oppgradert kanon har bedre softstats i tillegg til aimtime, men det blir fortsatt ikke i nærheten av like bra som Conqueror sin kanon, samtidig som den verken er raskere eller har bedre DPM.

Mitt tips er å skaffe seg den første 120mm-kanonen og gå rett for T110E5 som fikser flere av problemene M103 har.

Lenke til kommentar

Det må være vanskelig å ha så mye hat og sinne i kroppen. God helg :innocent:  :thumbup:

hater alt som er broken i WOT, og T49 er broken.

Samt arty da, men som du kanskje har skjønt, har WG skjønt det etter 5 år, at de har gjort gedigne tabber.

Lenke til kommentar

Hater alt som er broken i WoT?

Som SirJames sa, det må være vanskelig å leve med så mye hat og sinne.

Men jeg er ikke helt uenig, jeg hater vel ikke slike ting, men det irriterer meg. Heldigvis fins det andre spill der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...