Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Gud bedre den grindinga av TVP Konsept er lang. Men når jeg først tar den acen, så gjøres det med stil, og får å krydre det hele får man det deilige hatmeldinga fra fiende tvp t50/51 som kaller meg "fck you gay" og "go ass fuck"

Wot spillere jeg har savnet dere :wee:

ja den er smertefull.

Replay?

http://wotreplays.com/site/2568849#fjords-kvikkleire-tvp_vtu_koncept

Ikke vær for hard mot spillemåten min da, ser jeg surrer litt i replayen, men det funka denne gangen.... :wee:

du gjorde veldig mye riktig, så bra spilt.

Bra mapawareness har du også, feks du så at T-57 var bak dere.

Skuddene dine mot T34 skjønte jeg lite av, og du er superheldig at han bouncer på deg.

Du skjønte kanskje litt seint at IS-3 var AFK på slutten der?

T34 utvkslingen var pur refleks. prøvde å kikke på kartet samtidig som jeg prøvde holde styr på tanksa bak t 34 og skyte t 34. Det gikk på et vis, men jeg har betydlig forbedring på det området.

Ellers så har jeg ikke peiling på når den is3 fikk DC :closedeyes: .  Hadde tunnelsyn på t 28 en god stund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk jaggu en okay runde med IS-6'en idag. 9 frags, 4,5k dmg og ca 2,4 blokka.

Jeg rota til tider litt med ammoen men det funket da ;-), og funker det så er det jo ikke helt på trynet. hehe

https://www.youtube.com/embed/MwqxrFus16A

orka ikke se på den mer enn halveis.

du snappshotter, aimer omtrent ikke, skyter HE....

sukk.

Hva skulle jeg gjordt da mot T34 og KV4(så ikke at kv4 ikke hadde topkanonen) når jeg kun har 175 mm penetrerin og T34 har langt mer.Fikk Ace på runden og var i grunn veldig fornøyd selv ? http://wotreplays.com/site/2578214#arctic_region-bzerkverr-is-6
Lenke til kommentar

Hva skulle jeg gjordt da mot T34 og KV4(så ikke at kv4 ikke hadde topkanonen) når jeg kun har 175 mm penetrerin og T34 har langt mer.

Har spilt en del WZ-111 i det siste, som har samme pen som IS-6, bortsett fra at den får 250 HEAT pen, mot 217 APRC pen på IS-6.

T-34 er omtrent det værste man møter, i allefall hvis den er hull down. Den har auto-pen på deg, og man sliter veldig med og penne den.

Skyt den i hull, og ungå og ta i mot skudd fra den.

KV-4, weakspot på toppen av tårnet, machinegun port, og lower plate.

Med 175 pen sliter man virkelig mot den,dog MG porten er omtrent autopen

http://tanks.gg/wot/tank/kv-4#tab:model.compare:is-6

For min del loader jeg prem mot KV-4, E-75, ST-1, Japanske heavies.

De japanske er værre. Er man stuck frontally mot den

tier 7: skyt puppene, eller commander hatch.

http://tanks.gg/wot/tank/kv-4#tab:model.compare:is-6

tier 8: øverst på ene puppen er det ett weakspot, upperplate har man 30% sjans og penne med 175

http://tanks.gg/wot/tank/o-ho#tab:model.compare:is-6

tier 9: lykke til!

http://tanks.gg/wot/tank/type-4-heavy#tab:model.compare:is-6

Jeg har en replay der jeg gjorde 4k blokka 5k, og var alene mot O-ho & KV-4 der jeg var tom for HEAT.

Veldig frustrende. Kan kanskje youtube den hvis interesant?

Lenke til kommentar

Huh, visste ikke at miniturret på KV-4 har en liten stripe som er helt flat, og dermed litt svakere. Men 180mm mot 184mm ville jeg ikke ha kalt en weakspot, spesielt siden turretcheeks er så mye større. Jeg mener også at miniturret spiser skudd innimellom, men jeg spiller KV-4 så skjeldent så ikke ta meg på det.

Lenke til kommentar

Huh, visste ikke at miniturret på KV-4 har en liten stripe som er helt flat, og dermed litt svakere. Men 180mm mot 184mm ville jeg ikke ha kalt en weakspot, spesielt siden turretcheeks er så mye større. Jeg mener også at miniturret spiser skudd innimellom, men jeg spiller KV-4 så skjeldent så ikke ta meg på det.

Skyt taket på tårnet for autopen

Lenke til kommentar

http://wotreplays.com/site/2582908#serene_coast-sirj4mes-t54e1

6,3 k damage i T54E1  

Perfekt brawler dette. Liker å gå ned i fjæra på Serene Coast med denne.

Er heldig her. Sniker meg unna arty og

bouncer mange shells. Moro moro :)

Reint bortsett fra at 90% av alle kamper på Serene Coast er avgjort i nord ?

Tja, med T54E1 så avgjør jeg kampene i fjærsteinene.

:p 

Har lyst på M46 Patton... Må bruke endel free xp da. Skal jeg gidde.

Lider meg ikke gjennom stock grind.

Lenke til kommentar

WOT har tapt seg en del. i høytierkamper er det snart bare mediums som knaller rundt siden kartene er slik som de er. Arty har liten, eller ingen rolle. uten at jeg gråter over akkurat det. HT blir filleristet av mediumsene som spotter såpass bra at lighttanks har overlevd seg selv. ATene prøver enda, men blir omringert av en mediums og skutt i knater.

så det eneste man trenger å grinde på er mediums og da helst den Sovjetiske linja.

Lenke til kommentar

WOT har tapt seg en del. i høytierkamper er det snart bare mediums som knaller rundt siden kartene er slik som de er. Arty har liten, eller ingen rolle. uten at jeg gråter over akkurat det. HT blir filleristet av mediumsene som spotter såpass bra at lighttanks har overlevd seg selv. ATene prøver enda, men blir omringert av en mediums og skutt i knater.

så det eneste man trenger å grinde på er mediums og da helst den Sovjetiske linja.

Tja , kartene er laget slik at alle tank-klasser skal kunne ha gode dager.

Personlig syns jeg mediums, helst med noe armour, er morsomst å spille hvis man vil ha muligheten til å tilpasse seg forskjellige roller og flekse rundt på kartet.  TDs og spesielt ATene innbyr til statisk spillestil. HT og TD og til og med mediums blir fortsatt

straffet hardt av arty i korridorer osv.  

Lenke til kommentar

Tja , kartene er laget slik at alle tank-klasser skal kunne ha gode dager.

Personlig syns jeg mediums, helst med noe armour, er morsomst å spille hvis man vil ha muligheten til å tilpasse seg forskjellige roller og flekse rundt på kartet.  TDs og spesielt ATene innbyr til statisk spillestil. HT og TD og til og med mediums blir fortsatt

straffet hardt av arty i korridorer osv.  

For et år siden var kartene i svært stor grad best for heavy tanker, så medium tanker, så artilleri, så TD-er, og til slutt light tanks.

Om ting har endret seg vil jeg tippe at det er mer i retning av raske heavies, pansrede mediums, og artilleri

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Reint bortsett fra at 90% av alle kamper på Serene Coast er avgjort i nord ?

Tja, med T54E1 så avgjør jeg kampene i fjærsteinene.

:p

Har lyst på M46 Patton... Må bruke endel free xp da. Skal jeg gidde.

Lider meg ikke gjennom stock grind.

cocky much? 

T54E1 er veldig bra som toptier, men når den møter panzer, så sliter den, med mindre du skyter full prem da.

Som jeg har sagt til deg før, ikke spill tier IX stock. Det er her du SKAL bruke freexp.

wat?

tapt seg?

80% av kartene er tilpasset slow heavies.

Det er fler meds i tier X fordi tier IX og tier X meds er faktisk bra. Det finnes omtrent ikke bra tier VIII og under meds.

Ta en titt på feks tier VIII som jeg har spilt en del i det siste pga av at jeg trener opp ett nytt crew til WZ-111 1-4.

Det var svært sjelden det var mindre enn 7 heavies per lag, normen var nærmere 10. OG flertallet er overbuffed IS-3, som virkelig er en retard magnet.

Lenke til kommentar

Hehe,  den mest cocky her er deg -IL- !  

T54E1 fungerer ikke til sniping. Derfor går jeg til spots der det blir close combat/ brawling.

Selvfølgelig tar jeg ikke stock grinden. Er jo akkurat det jeg sier. Gidder jeg bruke free xp/gull.

Prøvd å spille litt Centurion AX. Blir ikke helt venn med den. Object 140 er så mye bedre.

Mindre og en mye bedre kanon.

Lenke til kommentar

T54E1 fungerer ikke til sniping. Derfor går jeg til spots der det blir close combat/ brawling.

Selvfølgelig tar jeg ikke stock grinden. Er jo akkurat det jeg sier. Gidder jeg bruke free xp/gull.

Prøvd å spille litt Centurion AX. Blir ikke helt venn med den. Object 140 er så mye bedre.

Mindre og en mye bedre kanon.

Tror du jeg ikke vet hvordan man spiller T54E1? Jeg ville definitivt ha gått nord på Serene Coast med den.

Lenke til kommentar

T54E1 fungerer ikke til sniping. 

Den fungerer til det meste

http://wotreplays.com/site/2590389#stats

Så replayen. Du er jo flink. :)

Men så møter du også tomater som suicider fremover.

Lett å farme damage da.

Men utrolig mange skudd som bommer på langt hold.

Er lett å bli grådig og skyte før aim er helt inne.

Har lyst å kjøpe T57 Heavy. Er den fortsatt bra?

M103 er også låst opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...