-iL- Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 #REMOVEARTYFROMTHEGAME Tror Noreng er enig med meg Lenke til kommentar
ffox Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Det er vel de fleste spillere fra blå og opp Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) ...og alle under blått med fungerende hjerne. IS er en av de beste tier 7 heavy-tankene Synes T29 er den desidert beste tier 7-heavyen. 198 pen, grei fart, og massivt panser på tårnet gjør den konkurransedyktig mot tier 8-9 så lenge du spiller den som du skal. Men stalingønneren og mindre spesialisert taktikk enn T29 gjør IS/IS-2 veldig lett å bruke. Endret 17. mars 2016 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 T29 er en one-trick pony: den er kun virkelig god når den er hull-down, fart, DPM og alpha er minst like viktige tall, og når T29 ikke kan dekke til skroget sitt er den svært enkel å gå gjennom for det meste av det den kan møte. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Putrer fremdeles rundt i Skoda om dagen! Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 T29 er en one-trick pony: den er kun virkelig god når den er hull-down, fart, DPM og alpha er minst like viktige tall, og når T29 ikke kan dekke til skroget sitt er den svært enkel å gå gjennom for det meste av det den kan møte. Jeg vil si at det ene trikset er mer en spillestil enn et triks. Det skal som regel lite til å sette deg inn i en situasjon hvor du kan få brukt tårnet til full effekt, mange tanks er avhengige av denne stilen. Alpha på 300 er standard i selv i tier VIII, og med 198mm pen er den en trussel mot mange flere høy-tier tanks enn det 122mm-kanonen til IS klarer å komme gjennom. Når du kommer i riktig posisjon tåler tårnet skudd selv fra tier IX stalinkanoner, mens IS har i praksis null panser mot tier IX uansett situasjon. IS har bedre DPM og er en bedre all-rounder, men allroundere er mindre konkurransesyktige når de er på bunnen i mm. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg vil si at det ene trikset er mer en spillestil enn et triks. Det skal som regel lite til å sette deg inn i en situasjon hvor du kan få brukt tårnet til full effekt, mange tanks er avhengige av denne stilen. Alpha på 300 er standard i selv i tier VIII, og med 198mm pen er den en trussel mot mange flere høy-tier tanks enn det 122mm-kanonen til IS klarer å komme gjennom. Når du kommer i riktig posisjon tåler tårnet skudd selv fra tier IX stalinkanoner, mens IS har i praksis null panser mot tier IX uansett situasjon. IS har bedre DPM og er en bedre all-rounder, men allroundere er mindre konkurransesyktige når de er på bunnen i mm. Problemet med bra tårn og dårlig skrog er at det begrenser mulighetene for å spille aggressivt, T29 er også en relativt treg og stor tank med dårlig DPM som ytterligere begrenser deg om du er alene mot flere fiender. 320 alpha er kanskje gjennomsnittlig, men Tiger I har vesentlig bedre DPM, Tiger P har "panser", og Black Prince er rett og slett elendig. Tingen med IS er at den har mobilitet, DPM, og alpha på sin side, det betyr at du får flere muligheter for å snapshotte og høyere belønning når du treffer med snapshots. Det viktigste for å vinne i World of Tanks er å gjøre mest mulig skade tidligst mulig, og det er først mot tier 9 at 217 APCR er et reelt problem så vidt jeg husker. IS-3 og IS-6 har jo fått bedre panser, så de er kanskje mer motstandsdyktige mot IS nå? Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Nja, T29 er ikke så veldig mye tregere enn IS. Jeg tror mobiliteten er omtrent lik. Topphastigheten er hvertfall den samme. Størrelsen er et minus. Det med at T29 har vanskeligere for å være aggressiv går også sammen med konkurransedyktigheten i tier V-VII vs VII-IX. Når man kommer opp mot tier IX er det ikke like aktuelt å være aggressiv uansett om man er i en IS eller T29, men mot tier V-VII er det definitivt en fordel. Når man kombinerer APCR, god alpha, og god DPS er det ingen tvil om at IS gjør det godt mot høyere tiers, men jeg synes det er mer hensiktsmessig å bedømme dem etter standardeffektiviteten. APCR på 105mm-kanonen er tross alt nesten på tier X-nivå, og det endrer paradigmet helt igjen. Men, vi kan være helt enige om at Black Prince er søppel. Jeg får angst av 17-pounderen, det er sjeldent at den samarbeider med meg uansett kjøretøy. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Sammenligning på tank-compare. Mobilitet er en klar seier til IS, og den har +2.5 hp/ton og bedre softstats på hard og myk jord. Det er spesielt mot tier 9 at mobiliteten kommer i effekt vil jeg påstå, det å kunne komme inn på siden av en E 75 eller IS-3 og plante et skudd er avgjort i løpet av sekunder, og da er IS sin bedre akselerasjon en klar fordal Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 M103 eller T-10? Begge frister. M103 er nettopp låst opp. T-10 (IS-8) er opplåst fra før. Solgte den da jeg kjøpte IS-7. Ser den har fått noen buffs. Noen som har testet den? Ser for meg at den er bedre på flekse rundt med den toppfarta. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg har ikke nok erfaring til og uttale meg om hvem av di som er best, men fra egen erfaring synes jeg det er lettere og ta ut en T-10 kontra m103. På T-10 er det jo bare og skyte på hull så penner man nesten uansett, på m103 klarer jeg ikke det samme, men igjen jeg har bare 5k kamper og ikke satt meg inn i weak spotts på alt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 M103 eller T-10? Begge frister. M103 er nettopp låst opp. T-10 (IS-8) er opplåst fra før. Solgte den da jeg kjøpte IS-7. Ser den har fått noen buffs. Noen som har testet den? Ser for meg at den er bedre på flekse rundt med den toppfarta. M103 har heavy-mobilitet, medium-panser, gigantisk tårn som ikke kan bounce en fjert, og en kanon som verken har DPM eller alpha til å forsvare resten av elendigheten. Det er i alle fall en rimelig enkel grind ettersom det eneste du trenger å låse opp er den første 120mm-kanonen. Conqueror var bedre enn M103 før Conqueror ble HD, nå er det rett og slett teit. IS-8 er ikke en keeper heller, det er bare en WZ-111 1-4 med dårligere alpha og panser. IS-8 har i det minste brukbart tårn og mobilitet samt at den ikke blir one-shottet av arty hver 10. match. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Cashgrinding med T-54 mod 1 / IS-6 fortiden. Vet ikke hva pengene skal brukes til. Men stort sett en fornøyelse å kjøre mod 1. Så fremt man ikke får tre tier X battles på rad. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Gud bedre den grindinga av TVP Konsept er lang. Men når jeg først tar den acen, så gjøres det med stil, og får å krydre det hele får man det deilige hatmeldinga fra fiende tvp t50/51 som kaller meg "fck you gay" og "go ass fuck" Wot spillere jeg har savnet dere Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Gud bedre den grindinga av TVP Konsept er lang. Men når jeg først tar den acen, så gjøres det med stil, og får å krydre det hele får man det deilige hatmeldinga fra fiende tvp t50/51 som kaller meg "fck you gay" og "go ass fuck" Wot spillere jeg har savnet dere ja den er smertefull. Replay? Endret 24. mars 2016 av -iL- Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Gud bedre den grindinga av TVP Konsept er lang. Men når jeg først tar den acen, så gjøres det med stil, og får å krydre det hele får man det deilige hatmeldinga fra fiende tvp t50/51 som kaller meg "fck you gay" og "go ass fuck" Wot spillere jeg har savnet dere ja den er smertefull. Replay? http://wotreplays.com/site/2568849#fjords-kvikkleire-tvp_vtu_koncept Ikke vær for hard mot spillemåten min da, ser jeg surrer litt i replayen, men det funka denne gangen.... Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) fikk jaggu en okay runde med IS-6'en idag. 9 frags, 4,5k dmg og ca 2,4 blokka. Jeg rota til tider litt med ammoen men det funket da ;-), og funker det så er det jo ikke helt på trynet. hehe https://www.youtube.com/embed/MwqxrFus16A Endret 24. mars 2016 av Mister-JG Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 fikk jaggu en okay runde med IS-6'en idag. 9 frags, 4,5k dmg og ca 2,4 blokka. Jeg rota til tider litt med ammoen men det funket da ;-), og funker det så er det jo ikke helt på trynet. hehe https://www.youtube.com/embed/MwqxrFus16A orka ikke se på den mer enn halveis. du snappshotter, aimer omtrent ikke, skyter HE.... sukk. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Gud bedre den grindinga av TVP Konsept er lang. Men når jeg først tar den acen, så gjøres det med stil, og får å krydre det hele får man det deilige hatmeldinga fra fiende tvp t50/51 som kaller meg "fck you gay" og "go ass fuck" Wot spillere jeg har savnet dere ja den er smertefull. Replay? http://wotreplays.com/site/2568849#fjords-kvikkleire-tvp_vtu_koncept Ikke vær for hard mot spillemåten min da, ser jeg surrer litt i replayen, men det funka denne gangen.... du gjorde veldig mye riktig, så bra spilt. Bra mapawareness har du også, feks du så at T-57 var bak dere. Skuddene dine mot T34 skjønte jeg lite av, og du er superheldig at han bouncer på deg. Du skjønte kanskje litt seint at IS-3 var AFK på slutten der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå