Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kjørt litt Tsjekkisk linje, ikke det helt store på tier 1-5, men T25 på tier6 fullt oppgradert med autoloader synes jeg er artig. Nedtur på T-34/100, og TVP VTU skal vistnok ikke være noe å skryte om heller :hm:   T50 virker på annen side bra.. Bare igjen "noen" kamper dit :ohmy: 

Lenke til kommentar

Har kjørt litt Tsjekkisk linje, ikke det helt store på tier 1-5, men T25 på tier6 fullt oppgradert med autoloader synes jeg er artig. Nedtur på T-34/100, og TVP VTU skal vistnok ikke være noe å skryte om heller :hm:   T50 virker på annen side bra.. Bare igjen "noen" kamper dit :ohmy:

hvis du leser noen sider tilbake, så ser du mine erfaringer med og grinde den linja.

Har låst opp tier X nå, men ikke penger til og kjøpe.

Tier IX er ganske broken spør du meg.

edit:

Dagens lille sesjon

351210e210.png

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Broken !?

Nå er vel du ganske mye bedre enn gjenomsnittet av spillerbasen da, men uansett, det betyr vel at de kommer til å nerfe den kraftig?

Jeg har kommet meg opp på Skoda T-25 og løst ut neste uten å kjøpe den, venter litt og ser hva skjer.  Har en del andre som jeg har løst ut også uten å kjøpe, klarer ikke helt å bestemme meg :hmm:

IS7, tiger2, Type 61, KV-4, snart E-50, nærmer meg obj.430, Leopard PTA og M46 Patton... osv..

mangler cash nå så det blir nok mest premiumtanks framover .

Lenke til kommentar

Broken !?

Nå er vel du ganske mye bedre enn gjenomsnittet av spillerbasen da, men uansett, det betyr vel at de kommer til å nerfe den kraftig?

Bare se på statistikken han postet:

1200 base XP og 4K damage resulterer i second class mastery badge, da er ace-tankeren sannsynligvis oppe på 1500-1600 base XP og 6-7K damage.

Dessuten, over 3K average damage i en tier 9 medium er på ingen måte gjennomsnittlig, selv for et unicum. Dette reflekteres også på vbaddict der den presterer omtrent 30% (!) bedre damage per match enn den gjennomsnittlige tier 9 mediumen. Den har også average winrate på hele 57,9% der M46 Patton klarer 53,5% og E 50 klarer 50,9%

Fair and balanced

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Broken !?

Jepp, like broken som arty er, WTE100, T-57 ved release.

Tier 10 er enda mer broken.

Men takk til alle 1-clip-warriors so blir den neppe fiskset.

Hehe, tror nok den blir "fiskset" jeg.  Som Noreng påpekte for meg så har den jo en gjennomsnittlig Winrate som er mye høyere enn snittet for klasse 9 meds, og vi vet jo alle hva som skjer da :-).   Jeg får vel heller prøve å forbedre meg med AMX 30 og 30B og prøve å få nok fri-exp til å løse modulene til E50.  Jeg klarer jo ikke å holde fokus på en ting om gangen så ting tar tid....

Lenke til kommentar

lagde youtube ut av den

Nice, litt av et maskingevær det der.

Hvis den skulle hatt en nerf, så burde det kanskje vært litt mer bloom etter skudd. Er vel ikke helt balansert at man kan banke ut et clip på +300 meter med den hurtigheten/treffsikkerheten.

Lenke til kommentar

Ble jo grei fps-boost med den nye patchen.

Ser 90-tallet på laptopen, mot maks 65 før.

Merket økning jeg også. Nå begynner de endelig å så skilt ut "moduler" i spillmotoren som kan kjøres på egne kjerner. Har hatt ganske stor utvikling på FPS fra jeg begynte for 2-3år siden og frem til nå. 

Nye motorlyder syntes jeg var bra, samt lyden av andre som skyter et stykke unna. Egne kanonlyder er fortsatt erteskyter-lyder, så de skuffet litt. Er vel mest pga at det er uvant.

Lenke til kommentar

Liker de nye lydene. Førsteinntrykket var dårlig , men de ble fantastisk da jeg satt på headsettet mitt.  Har QPAD QH-90.

Uten headsettet ble kanonlyder tynne greier.

Har kjøpt T-54 mod 1. For en fantastisk sak.  Er jo egentlig en kjapp IS-6 med medium gun og uten pref MM.

Så OP i tier 8 battles.  Må være mer forsiktig mot tier 9 og 10. 24 AP og 10 APCR er min ammofordeling. Mellom 10 og 15 APCR er ok.

Den er morsommere enn CDC.  Mye lettere å owne noobs. Tåler utrolig mye fra tier 7 og 8. Men også tier 9.

Kanonen er ganske fin å jobbe med. Ble jo buffet for noen patcher siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...