SirJames Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 X3N4 stream nå http://www.twitch.tv/x3n4 Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei Har spillt nå 550 kamper i dette spillet, er gøy men spiller for ofte alene , har testet noen klaner men folk e så lite aktiv, så er det i nåværende klan og;-( jeg har vært på et par timer resten av klanen har ikke vært på... Finnes det noen Aktive norske/skandinaviske klaner som er aktiv i dette spillet? og min wn8 op 550 kamper er : ca. 1350;-) ingame navn: Deppa Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Prøv å finn FA-1, de er aktive og norske Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 blir litt mindre spilling på meg fremover da Path Of Exile har fått en major expansion Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Begynte på lørdag for første gang i WoT, men å spille arty uten Premium konto, er vel som og gå på spiker matte? I tier 2 var det greit, mye folk som ble statiske, så opp til tier 3 gikk greit, men der var ikke folk statiske mere, så kills uteble totalt og exp. Og er det en bra youtube eller webside som tester tanks etter store patcher? Kom meg opp til Tier 4 på en sovjet T-28 og tysk medium Pkz IV-D tank. Tenkte Tiger 1 og Kv-1S som neste stegene. Har også Hetzer for å spille antitank Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Begynte på lørdag for første gang i WoT, men å spille arty uten Premium konto, er vel som og gå på spiker matte? I tier 2 var det greit, mye folk som ble statiske, så opp til tier 3 gikk greit, men der var ikke folk statiske mere, så kills uteble totalt og exp. Og er det en bra youtube eller webside som tester tanks etter store patcher? Kom meg opp til Tier 4 på en sovjet T-28 og tysk medium Pkz IV-D tank. Tenkte Tiger 1 og Kv-1S som neste stegene. Har også Hetzer for å spille antitank Gjør deg selv en bjørnetjenste og ikke spill arty i det hele tatt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ikke noe i veien for å spille arty, men det er en egen spillestil og man bør bli kjent med både maps og forskjellige taktikker og tanks først. Spill opp til iallfall tier 5-6 med vanlig tanks først (det går forholdsvis fort), og så kan du gå tilbake til å spille arty igjen for å se hvordan du liker det. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Er ganske fersk innen WoT, men ser for meg at jeg kan fort slå ihjel en del timer her. Hvilken tanks line anbefaler dere? Har brukt mest medium/destroyer tanks til nå. Har kastet bort en del xp og tid på å unlocke alt mulig, innen forskjellige nasjoner. Er det Russland som er veien å gå? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Er ganske fersk innen WoT, men ser for meg at jeg kan fort slå ihjel en del timer her. Hvilken tanks line anbefaler dere? Har brukt mest medium/destroyer tanks til nå. Har kastet bort en del xp og tid på å unlocke alt mulig, innen forskjellige nasjoner. Er det Russland som er veien å gå? heavy linja til Russland, er vel den man lærer mest av, i forhold til armor, angling. medium linja til Russland har de beste tier 10, dog Tyskland sin tier 9 E-50, er den beste medden i spillet synes jeg. TDs er ganske bortkastet i dagens kart (meta), da det er for mye korridorer. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Gjør deg selv en bjørnetjenste og ikke spill arty i det hele tatt.Jeg trodde du ikke likte arta jeg. TD synes jeg ikk er helt bortkastet da det finnes maps som de ikke har endret for mye. Jeg spilte TD mye mer før nå spiller jeg stort sett kun dem jeg synes er artige, slik som Stug og Flakbus. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Er ganske fersk innen WoT, men ser for meg at jeg kan fort slå ihjel en del timer her. Hvilken tanks line anbefaler dere? Har brukt mest medium/destroyer tanks til nå. Har kastet bort en del xp og tid på å unlocke alt mulig, innen forskjellige nasjoner. Er det Russland som er veien å gå? heavy linja til Russland, er vel den man lærer mest av, i forhold til armor, angling. medium linja til Russland har de beste tier 10, dog Tyskland sin tier 9 E-50, er den beste medden i spillet synes jeg. TDs er ganske bortkastet i dagens kart (meta), da det er for mye korridorer. Takker for svar! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Gjør deg selv en bjørnetjenste og ikke spill arty i det hele tatt.Jeg trodde du ikke likte arta jeg. TD synes jeg ikk er helt bortkastet da det finnes maps som de ikke har endret for mye. Jeg spilte TD mye mer før nå spiller jeg stort sett kun dem jeg synes er artige, slik som Stug og Flakbus. nettopp. Jeg skrev ikke. TD er bare en dårlig klasse i dagens meta, insane alpha de har også, gjør noen games ganske statiske. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Nitpick time, men en bjørnetjeneste er en dårlig ting 2 Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 heavy linja til Russland, er vel den man lærer mest av, i forhold til armor, angling. Er vel denne linja man har minst bruk for angling, Stalin armor > all Men er vel enkleste linja sånn sett, og forholdsvis god mobilitet er definitivt et pluss når man ikke kjenner kartene så godt. Ikke gjør som meg i hvert fall, startet med 3 light tank linjer pluss Japan medium Det var en brå læringskurve i hvert fall. Men merker at det har gitt meg litt aktsomhet, gjør det forholdsvis bra i Leopard PTA som jeg har fått inntrykk av at mange sliter med/ikke liker. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noe og tenkte på: not spotted >> hard cover >> soft cover >> no cover hvis man er spotted og ikke har mulighet til hard cover: sørg for minimalt med antall fiende tanks kan skyte på deg, helst bare 1. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Ikke noe i veien for å spille arty, men det er en egen spillestil og man bør bli kjent med både maps og forskjellige taktikker og tanks først. Spill opp til iallfall tier 5-6 med vanlig tanks først (det går forholdsvis fort), og så kan du gå tilbake til å spille arty igjen for å se hvordan du liker det. Problemet med arty er at du ikke lærer noe som helst av å spille det. Det eneste arty er brukbart til er å stoppe spillets gang, samt clan wars/strongholds. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Russisk heavy støtter jeg. Argh... for en session jeg hadde nå ..må lære meg å slutte etter 2-3 kamper. Av og til virker det som RNG er justert mot deg. Da er det bare å legge inn årene. No damage shots, criticals, ghost shells... Klarer ikke å tenkte klart etter ett par sånne runder... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 heavy linja til Russland, er vel den man lærer mest av, i forhold til armor, angling. Er vel denne linja man har minst bruk for angling, Stalin armor > all Men er vel enkleste linja sånn sett, og forholdsvis god mobilitet er definitivt et pluss når man ikke kjenner kartene så godt. Den russiske heavy-linja er sannsynligvis den beste i hele spillet: KV-85 har ekstremt god DPM med 100mm-kanonen, nok panser til å ikke bli autopennet av alt som ruller, og veldig bra fart. Svakhetene dens er at den er på tier 6, og dårlig gun depression. IS er en av de beste tier 7 heavy-tankene, helt klart blant de raskeste, igjen nok panser til at det faktisk stopper noen skudd, og den beste alphaen på tieren som gjør den istand til å trade effektivt mot alle andre tier 7-tanker samt mange tier 8 tanker også. Dette er forøvrig den "tregeste" tanken i linja, og den er nesten like rask som tyske Panther. IS-3 er den klart beste tier 8 heavy-tanken i spillet, fordi den har en veldig bra kanon, nesten-medium fart, og nok panser til at den ikke blir autopennet forfra. T-10 er en veldig god heavy-tank, litt dårligere panser mot enda bedre mobilitet og enda bedre kanon for tieren sin gjør den til en reell trussel. Ikke fullt så farlig som WZ-111-1-4, Conqueror, eller E 75, men fortsatt bedre enn M103, og på en tier der alle heavy-tanker er kompetetive. IS-7 er også en av de beste heavy-tankene på tier 10, panseret er tier for tier omtrent på nivå med IS-3, men den møter ingen tanker som er høyere tiere enn den selv, så kombinasjonen av høy mobilitet og bra panser, samt en kanon med god alpha og gode nok stats ellers gjør den til en skikkelig farlig tank. Tårnet er forøvrig umulig å gå gjennom forfra uten HEAT-shell fra tier 10 TD-er. 1 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Å komme seg opp på KV-1 er vel første regel jeg fikk prentet inn her på forumet et par år tilbake da jeg var ny. Spilte først massivt TD opp til tier 6-7 før jeg egentlig begynte å spille noe særlig annet. Dro med meg litt arty for avveklsingens skyld. KV-1 er en finfin vogn å lære seg. Nå som jeg har vogner opp til T10 så er fortsatt KV-1 morsom, nå med 122mm og premium-ammo bare for å lage kvalm Medium-vogner er det som har vært mest moro siste året, men jeg har spilt veldig variert (alle klasser), ikke spesielt mye mht mengde og jeg klarer ikke få skikkelig tak på E50. Men alt i alt er medium mer dynamisk enn heavy, så jeg vil tro det er en krevende med også den mest tilfredsstillende linja hvis man skulle startet fra scratch. Uansett valg, les wikien! Perm til perm mht spilldynamikk, vinkling, kamuflasje, spotting mm. Det lærer du mye av. Også en god del fine tips om pros/cons for de aller fleste vogner tilgjengelige i spillet. Lykke til! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Av en eller annen grunn (når jeg engang sjelden spiller) kommer jeg ofte tilbake til min IS eller Tiger I tank. Jeg liker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå