Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får da ikke sendt noen til kasserna,står at den er full,så har utvidet den med 32 plasser,enda så får jeg beskjed om at kassernen er full.

 

noen tips?

 

sparke mannskap på andre tankser?

Let gjennom kasserna etter crew med lav trening, du har sikkert en del rundt 50% som bare kan kastes da de er like dårlige som de du kan hyre gratis når du kjøper nye tanks.

Lenke til kommentar

 

når waffentrager e100 blir borte,følger da mannskapet med?eller får jeg beholde dem selv om jeg ikke fjerner dem fra tanksen

 

Ja, de fjerner mannskapet, moduler, equipment og alt annet som er assosiert med WTF-E100. Dette er noe Wargaming gjør for å straffe deg for å ha investert tid i en tanks som ikke kan balanseres ;)

/s

 

 

De får som fortjent.

 

Har hørt at de skal innføre konsekvenser for de som bruker for mye gullammo også.

Når man når et visst antall, straffes man med reduksjon i crew skill.

Dette er på sin plass. Det er altfor mange som kjører rundt og spammer

premium shells.

Lenke til kommentar

 

 

når waffentrager e100 blir borte,følger da mannskapet med?eller får jeg beholde dem selv om jeg ikke fjerner dem fra tanksen

 

Ja, de fjerner mannskapet, moduler, equipment og alt annet som er assosiert med WTF-E100. Dette er noe Wargaming gjør for å straffe deg for å ha investert tid i en tanks som ikke kan balanseres ;)

/s

 

 

De får som fortjent.

 

Har hørt at de skal innføre konsekvenser for de som bruker for mye gullammo også.

Når man når et visst antall, straffes man med reduksjon i crew skill.

Dette er på sin plass. Det er altfor mange som kjører rundt og spammer

premium shells.

 

Antar du snakker tull, men det er jo lov å håpe :D

Lenke til kommentar

virker som at jeg har 516 besetningsmedlemer,lønner det seg og sparke flesteparten?og beholde kun de som er bra trent

 

Generelt vil crew med under 80% base qualification (ikke skills/perks) være ganske verdiløse, med mindre de er trent for en vogn du skal bruke. Alle crews med en god prosent på skills bør tas vare på, da det tar f.eks 100k xp og trene fra 0 til 100% på første skill. 

 

 

 

 

når waffentrager e100 blir borte,følger da mannskapet med?eller får jeg beholde dem selv om jeg ikke fjerner dem fra tanksen

 

Ja, de fjerner mannskapet, moduler, equipment og alt annet som er assosiert med WTF-E100. Dette er noe Wargaming gjør for å straffe deg for å ha investert tid i en tanks som ikke kan balanseres ;)

/s

 

 

 

 

De får som fortjent.

 

Har hørt at de skal innføre konsekvenser for de som bruker for mye gullammo også.

Når man når et visst antall, straffes man med reduksjon i crew skill.

Dette er på sin plass. Det er altfor mange som kjører rundt og spammer

premium shells.

 

 

Jeg har mine tvil. Mitt gull-ammo spam finansieres ved hjelp av premium tanks og premium konto. Noen vil si det er ekkelt og utrivelig at man kan betale ekte penger for å vinne litt mer, men det burde man tenkt før man startet med Wargaming®  produkter. Det trengs skitne pengesterke nordmenn som oss for å holde bufféten på ferieparadiset deres i Kypros godt forsynt.

Lenke til kommentar

 

virker som at jeg har 516 besetningsmedlemer,lønner det seg og sparke flesteparten?og beholde kun de som er bra trent

 

Generelt vil crew med under 80% base qualification (ikke skills/perks) være ganske verdiløse, med mindre de er trent for en vogn du skal bruke. Alle crews med en god prosent på skills bør tas vare på, da det tar f.eks 100k xp og trene fra 0 til 100% på første skill. 

 

 

 

 

når waffentrager e100 blir borte,følger da mannskapet med?eller får jeg beholde dem selv om jeg ikke fjerner dem fra tanksen

 

Ja, de fjerner mannskapet, moduler, equipment og alt annet som er assosiert med WTF-E100. Dette er noe Wargaming gjør for å straffe deg for å ha investert tid i en tanks som ikke kan balanseres ;)

/s

 

 

 

 

De får som fortjent.

 

Har hørt at de skal innføre konsekvenser for de som bruker for mye gullammo også.

Når man når et visst antall, straffes man med reduksjon i crew skill.

Dette er på sin plass. Det er altfor mange som kjører rundt og spammer

premium shells.

 

 

Jeg har mine tvil. Mitt gull-ammo spam finansieres ved hjelp av premium tanks og premium konto. Noen vil si det er ekkelt og utrivelig at man kan betale ekte penger for å vinne litt mer, men det burde man tenkt før man startet med Wargaming®  produkter. Det trengs skitne pengesterke nordmenn som oss for å holde bufféten på ferieparadiset deres i Kypros godt forsynt.

 

men egentlig så trenger jeg da ikke mere en f.eks 10-15 fra hvert land,muligens enda færre fra land der det ikke er mange tanks.

wt e100 mannskapet ligger på 110% og er øyeblikkelig ferdig med sin 4.ferdighet

 

selv så bruker jeg gullammo sjelden,er vel stortsett kun på maus jeg bruker det,og det er ikke ofte jeg spiller med den tanksen heller

Lenke til kommentar

Jup.. neste versjon kommer med disse endringene:

 

1) Crewskill reduserer ved bruk av gullammo

2) Kontoen stenges hvis du spiller mer enn 20% arty

3) Du får ikke spille tier 5 og over med lavere enn 50% winrate

Endret av tHz
Lenke til kommentar

 

 

når waffentrager e100 blir borte,følger da mannskapet med?eller får jeg beholde dem selv om jeg ikke fjerner dem fra tanksen

Ja, de fjerner mannskapet, moduler, equipment og alt annet som er assosiert med WTF-E100. Dette er noe Wargaming gjør for å straffe deg for å ha investert tid i en tanks som ikke kan balanseres ;)

/s

ok,har fjernet utstyr jeg har montert på den,så da får jeg fjerne mannskapet også

ahahhahaah, du skjønner han tuller, eller troller du tilbake?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Jajaja... gode signaler fra WG:    :idea:

 

From wot-news.com

– the devs understand that the “Rampage” mode didn’t become very popular;

– instead of creating new games, they want to focus on fixes and improvements of existing projects;

– at first, arty was intended to resolve the camper problem and have LT and other artys as their main enemies, however nowadays LT are unable to fulfill this task due to corridor maps;

– “nowadays, there are no weighty reasons to play LT besides completing personal missions”;

– because flanking maneuvers are practically nonexistent in the game, arty makes players stay defensive instead of battling campers;

– because of new consumables/equipment tanks became more precise than 5 years ago, so it’s not very hard to hit a moving LT, whereas they (the LTs) have it harder to move from A to B because of the new physics;

– new physics will come in 9.15, if nothing changes (still needs further testing);

– the map size cannot currently be increased because of tanks like T95 and Maus, however an option for additional spawns for slow tanks are considered;

– corridor maps were a mistake, they were made to increase the survivability of tanks like Maus, however this wrecked the “ecosystem” of the LTs;

– some LT problems could be fixed by map rebalances, however the devs consider this the worse option, instead thinking about rebalancing the vehicle class;

– there are many options considered regarding arty rebalance: making arty a support class, having for example smoke rounds or flares to spot enemies, cassette rounds to do module/crew damage instead of HP;

– it’s possible that the appearance of new maps and weather conditions could help LTs fulfill their role;

– another problem lies in the fact that there are “correct” kits of crew skills + equipment and all others are deemed unnecessary, the devs want to solve this too;

– in the ideal scenario, WG want to give as much choice as possible to the players, to make all the equipment usable and valid; a system is regarded where you can set up equipment configurations and, depending on the current map, choose the suitable configuration;

– the devs consider no problem with premium rounds, but with corridor maps, which force MT to face HT head-on and to use prem ammo; the easy solution would be to nerf premium ammo, but a better one would be to provide flanking options for LT and MT;

– WG wants to bring back the times where each nation had their “signifying characteristic”, as in: Germans are precise, French are fast and lightly armored, USSR – high alpha, low precision, however with more branches and nations, the amount of options decreases;

– a look at crew skills shows that they’re all passive, but what if ckills with active abilities would appear: e.g. providing an instant repair, or if “Sixth Sense” would spot concealed enemies temporarily; such changes are currently regarded;

– it would be good to have viable gun options on tanks, as the Chinese MT have: faster firing gun with lower alpha or other way around;

– the buff of the machinegun turret on the T110E5 during the HD rework was unintentional;

– the tanks statistics should be more available and understandable, especially for new players, who don’t yet understand if 40mm of frontal armor is good on tier 4 or if 0.4 precision is good on a tier 6 MT;

– overall, WG wants to provide more options and choices to the players, there should be less “wrong” options in skilling the crew and outfitting the tank;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...