SirJames Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Grei session med E50 Endret 13. desember 2015 av SirJames Lenke til kommentar
Oter Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 grei runde i waffentrager: http://wotreplays.com/site/2334195#stats Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Grei session med E50 clicker cancer Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Lowlife cancer. Du skulle jo holde deg unna. Begynner du å få abstinenser? Endret 14. desember 2015 av SirJames Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Lowlife cancer. Du skulle jo holde deg unna. Begynner du å få abstinenser? Noreng poster da i tråden enda, 1 år etter at han sluttet nop, kommer neppe til og installere igjen med mindre det kommer arty rebalncing. 2 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Arty eller ei, ingenting kan rebalansere idioti! Gjett utfallet av denne runden med en sånn start. Fjelltur med grill og dusteri. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Arty eller ei, ingenting kan rebalansere idioti! Gjett utfallet av denne runden med en sånn start. Fjelltur med grill og dusteri. Skjermbilde.PNG Det der går jo an å vinne,* relativt hårete å komme seg til grønn base langs K-linjen hvis det er noen velplasserte TD-er i basen, og T110E5 kan lett flekse fra D7-området tilbake til basen og ridgepoke dem til døde. *Gitt at du spiller en brukbar tank i den matchen, og ikke en ubrukelig light tank. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Nå glorifiserer du et taktisk fremrykking fra bukselomma til GamleErik. Vel, gitt at alt var planlagt og tilrettelagt så kunne det kanskje forsvares å bruke de fem første minuttene på å true noen svintunge metallklumper opp kartets bratteste motbakke. Hvis TD'ene var velplasserte, velutrustede med topptrente vognkommandører, og øvrig samspill, kommunikasjon, troppeforflytning og målangivelse fungerte etter generalens kommando... men slik gikk det altså ikke! Kom vel sju-åtte vogner inn fra sør og rapa inn i cap som en åtteskjærs vendeplog med steinuløser Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 19. desember 2015 Del Skrevet 19. desember 2015 Måtte blåse ren 183 mm kanonen. Begynte å gro mose på den i garasjen. Men det ble kun en luftetur. Like balansert og fin som alltid http://wotreplays.com/site/2344884#el_halluf-sirj4mes-fv215b_183 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Første match på over et halvt år: Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Noen som har tenkt til å slå til på Cromwell Berlin? https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2876/ Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Noen som har tenkt til å slå til på Cromwell Berlin? https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/ 2876/ Bromwell er bra. Har kjøpt den tidligere. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Noen som har tenkt til å slå til på Cromwell Berlin? https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/ 2876/ Bromwell er bra. Har kjøpt den tidligere. Så vidt jeg kan se har den dårligere gun stats, dårligere traverse (i praksis, på papiret skal den være bedre) litt bedre aks, men ellers er den ca samme maskin som Cromwell. Hvorfor gå for den da? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Bedre terrain resistance, en god del bedre. http://tanks.gg/en/wot/compare#t:cromwell.c:cromwell-b 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Cromwell B og Cromwell er i praksis like gode. Mange selger den vanlige og kjører kun premiumen. Morsom sak som tjener greit med penger. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Første match på over et halvt år: firstmatch.png Tilbake til slipesteinen? Opplever du for mye glede i livet? Føler du ting går litt for glatt og du trenger litt frustrasjon? Uansett årsak så får du nyte spillet Noen som har meninger om Patton Korea? Jeg lurer på å kjøpe den siden jeg har et crew på T20, og vurderer å gå videre oppover amerikanske mediums. Spillestilen virker ganske behagelig med dispersion verdiene etter man snur tracks og turret. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Første match på over et halvt år: firstmatch.png Tilbake til slipesteinen? Opplever du for mye glede i livet? Føler du ting går litt for glatt og du trenger litt frustrasjon? Uansett årsak så får du nyte spillet Noen som har meninger om Patton Korea? Jeg lurer på å kjøpe den siden jeg har et crew på T20, og vurderer å gå videre oppover amerikanske mediums. Spillestilen virker ganske behagelig med dispersion verdiene etter man snur tracks og turret. Kommer til å spille et par ganger i måneden når jeg gidder. Null poeng i å grinde hardt lengre. Kikket på M46 Patton KR, og fant ut at den har ikke i nærheten av samme mantlet som M26 Pershing har, som dermed gjør den til en ganske gjennomsnittlig tier 8 medium. Sannsynligvis fortsatt en av de bedre på sin tier, men mediums på tier 8 har aldri vært spesielt gode. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg vant julekalenderen til WG, da jeg ikke brukte en krone på skrotet deres! Maken til dårlige tilbud skal du lete lenge etter. Hadde de enda gitt avslag på ting, men det eneste de gjorde var jo å legge til litt gull eller premium tid "gratis", evt klaske på en lavtier tank på de største gullpakkene. Blir som man sier, du sparer ikke penger på å kjøpe noe du ikke trenger på salg... Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Har cola og vents noe og si på siktetid? Har skaffet meg t54e1 og der er reload 2,2 SEK (den får man vel kanskje ikke gjort noe med) med siktetid er 2.9 Hadde jo vært litt tøfft og kommet seg ned mot ladetiden med siktetiden Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Har cola og vents noe og si på siktetid? Har skaffet meg t54e1 og der er reload 2,2 SEK (den får man vel kanskje ikke gjort noe med) med siktetid er 2.9 Hadde jo vært litt tøfft og kommet seg ned mot ladetiden med siktetiden Cola og vents påvirker siktetiden ja: vents er faktisk bedre enn gun laying drive på alle tanker uten autoloader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå