Ozelot Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er litt spesiell stemning når laget har høvle over det andre laget, og de bare 1 tanks igjen men ingen vet hvor han er. Da virker det som om folk automatisk samler seg i flokk som ulver og jakter på den ene hjorten som enda forter seg rundt banen for ikke å bli drept Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var på lag med E100, et par IS4 og litt snax. Det andre laget hadde jo tilsvarende. Vi drepte de alle uten å miste en eneste tanks. DET var morro Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var på lag med E100, et par IS4 og litt snax. Det andre laget hadde jo tilsvarende. Vi drepte de alle uten å miste en eneste tanks. DET var morro Dette hender jo "ofte". Det er det vi kaller 'epic' Men morro er det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det noe vits i å beholde KV og KV3? Jeg tenker på den kommende patchen hvor i hvert fall KV blir splittet i to tankser. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Den eneste grunnen til å selge en tanks, er at du ikke bruker gull på garasjeplasser. Dersom du har plass, er det stort sett ingen grunn til å selge noe :-) Om ikke annet, så får du jo faktisk en ekstra garasjeplass fra KVen :-) 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Ja, er det jeg tenker på. Har brukt litt gull på garasje, men gidder ikke bruke for mye heller. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Har begynt å fått litt dreisen på dette nå, men det er én ting jeg ikke skjønner. Jeg har lyst til å kjøpe en ny tank. Jeg har nok penger og nok XP, men jeg får ikke forsket den fram! Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du må forske den fram med den forrige tanksen på tech treet, den som leder til den tanksen. På noen tankser må du forske frem noen moduler for å kunne forske neste tanks, feks på MS-1 må du forske frem 37mm og det neste tårnet før du kan forske T-26 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Du må forske den fram med den forrige tanksen på tech treet, den som leder til den tanksen. På noen tankser må du forske frem noen moduler for å kunne forske neste tanks, feks på MS-1 må du forske frem 37mm og det neste tårnet før du kan forske T-26 Det har jeg skjønt - den tanken jeg vil ha, har 2 piler på tech-treet inn til seg. Jeg har forsket fram (og kjøpt) begge disse tankene, men likevel får jeg ikke tilgang til å forske på den nye tanken. Tank 1 (som jeg har), har XP høyere enn det som skal til å få forsket fram den nye tanken. Tank 2 (som jeg også har) har imidlertid bare litt XP. Er det slik at jeg må ha XP "over kravet" for tank 2 også før jeg får tilgang til å forske på tank 3? (Håper noen skjønte dette...) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Legg ved et bilde, så blir det enklere å forstå Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Grindet meg fram en T-50-2. Hvilken fantastisktanks. Faktisk er den mer manøvrerbar og raskere, enn T-54. Det er den perfekte arty-killer. Annbefales på det varmeste Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Legg ved et bilde, så blir det enklere å forstå Jeg får ikke tatt screenshot, så jeg får heller prøve å beskrive litt bedre. Den tanken jeg vil researche, er M7 Priest. Jeg har både T57 og M37. Hvis jeg går inn på T57, så låser den opp M37. Men når jeg går på M37, er M7 (altså den jeg skal ha) grået ut. Det er ikke mulig å researche mer på M37 - selv om jeg har nok XP. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Den xpen du får på m37 kan kun brukes på den tanksen, det samme gjelder for m57. Hvis du ikke har nok på m37 kan du ikke researche den. Når du har fått låst opp 105mm howlitzer m4, og etter det fått 13 160 xp på m37 kan du researche og kjøpe m7 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Trykk på knappen til høyre for F12, så får du det kjelle Bildet legger seg i mappen til spillet. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Aaah da lærte jeg 2 nye ting i dag også - herlig Etter en nokså begredelig start med betaen så elsker jeg nå spillet - det er jo fantastisk! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 off. dette spillet er en tidstyv av dimensjoner! begynte for noen uker sider, og har blitt hekta. driver for tiden og koser meg med TD'er. veksler mellom 3 første på us-treet. morsomt når man fått oppgradert de max. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 off. dette spillet er en tidstyv av dimensjoner! begynte for noen uker sider, og har blitt hekta. driver for tiden og koser meg med TD'er. veksler mellom 3 første på us-treet. morsomt når man fått oppgradert de max. T40'en er ekstremt morro Den tanksen jeg har hatt mest kills med Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Artilleriet ødela dette spillet for meg. Fylte det tyske treet før de lanserte E100/E75/E50, og spilte to dager etter det før nok ble nok. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hvordan ødelegger artilleriet spillet? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 synes ikke at arty ødelegger på noe som helst vis, så det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå