Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lære av deg? hohum :D

Ingen som spiller om dagen? Jeg driver og prøver og få til Obj 260 missions.

Frusterende.

Spiller heller Civilization V på Deity, Monster Hunter 4U solo G-rank, eller Killing Floor 2 på Hell On Earth, mer gjennomtenkt spilldesign enn jeg har sett i WoT siden slutten av 2013.

Da jeg prøvde de japanske heaviene på testserveren slo det meg akkurat hvor tom WG er for ideer og hvor lite de forstår sitt eget spill. Framfor å fikse de reelle problemene med ekstrem alpha på artilleri og TDer, korridordesign uten større muligheter for å skyte på lengre avstand uten ekstrem flaks, en hel klasse med tanker som er underlegne 99% av tida, manglende opplæring rundt spottesystemet, mekanikker som krever at man har en premium-konto, og banedesign som oppmuntrer stadig mer til bruk av premshells fordi flanking er designet ut av de fleste banene.

WoT var faktisk bedre for to år siden, da hadde man faktisk flere muligheter til å være nyttig om man var lavtier enn nå: banene hadde færre posisjoner som var trygge for ild mot flankene, det var flere busker plassert strategisk rundt om på banene slik at man kunne lyse opp fienden, og kampene foregikk over større avstander som dermed betød at tanker som Caernarvon og Tiger II faktisk hadde en sjanse til å være like nyttige som en IS-3 og 110.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg prøvde de japanske heaviene på testserveren slo det meg akkurat hvor tom WG er for ideer og hvor lite de forstår sitt eget spill. 

Prøvde meg med M4A3E2 og møtte på den nye T6 japanske saken... De fjernet KV-2 fordi den var for voldsom med den kanonen på T6, men den japanske der er plutselig greit?...

Lenke til kommentar

Frusterende.

Ja, av meg :p     Kan ha noen dårlige kamper, og det har du også.

Men den replayen din med Patton var jo bare at motstanderne var elendig. Dere rulla jo over dem. Ikke noe problem å farme damage da.

Lenke til kommentar

Frusterende.

Ja, av meg :p     Kan ha noen dårlige kamper, og det har du også.

Men den replayen din med Patton var jo bare at motstanderne var elendig. Dere rulla jo over dem. Ikke noe problem å farme damage da.

Dårlige kamper hva er det? :p

Når jeg spilte patton sist for og prøve og få siste stjerna hadde jeg 3.4kDPG over 100 matcher, men MoE krøp ikke over 90% engang :(

Jeg legger ikke ut bra kamper, jeg legger ut eksempler på hva man kan få til. Hadde jeg lagt ut bra  kamper hadde jeg spammet ned forumet :)

Skal ta en titt på bullfrog kampen din når jeg får tid.

Lenke til kommentar

De nye japanske vognene er kanskje ikke så bra for balansen, men jeg må innrømme at det er deilig å ha en stressfjerner (O-I Exp.) når jeg begynner å bli møkka lei. Gamle T6 KV-1S og "medium"-Hellcat er jo de "klassiske" i den kategorien. :wee:

Lenke til kommentar

Klarte HT8-v3 både primært og sekundært (på T55A - gjør 3000 damage på tunge tanks og sekundært ta ut 4 fiender.) Var i Platoon med en kompis der vi fikk ACE begge to med hver vår IS8  :w00t:

Hadde virkelig tur i går så det var utrolig moro. http://wotreplays.com/site/2210338#windstorm-bzerkverr-is-8  ACE, TopGun og Radley_Walters_Medal mens kompisen min fikk High_Caliber .

edit: leif

Endret av Mister-JG
Lenke til kommentar

Visstnok var SerB imot hele greia, men gode tilbakemeldinger fra Armored Warfare var det som skulle til. De har gjort arty til mer spillbar og gitt den en litt annen rolle. I aw skader et artyskudd omtrent samme som en battletank (tilsvarende heavytank i WoT) altså. 

Wot får snart en seriøs motstander i arcade segmentet, og det jeg har sett av AW synes jeg ser bra ut. 

Jeg hørte dette i Mingles With Jingles episode 117. Jingles har en dialog med wargaming så jeg regner med og håper denne infoen stemmer.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...