Donkey Kong Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Enig med noreng, standard på alle tanks er rammer, optics, og vert stab/ vents. Fixed Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 (endret) Andre som har bug's i wot etter oppdateringen? I den nye special, så kommer jeg kun til loadingscreen, og der henger det til kampen er ferdig. Det som er merkelig er at vanlige battles går helt fint, det er kun missions med disse "nye" tierX vognene som feiler. Alltid bugs etter oppdatering. Så en fyr som hadde "mistet" FV4202 fra garasjen og techtreet. : > Tror hotfixen som kom i dag ordner opp i en del. Personlig foretrekker jeg å laste ned hele sulamitten på nytt ca. annenhver patch. Det hjelper på stabiliteten. Endret 17. juli 2015 av AiKi Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Noen dagers pause. Logger på; ser det er 3x bonus, tenker å få St. Emil overstått. Meh, noen dager til uten dette fantastiske spillet tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Stureren er noe jeg har et elsk/hat-forhold til. Aplha, penetrering og gun depression er fantastiske. Alt annet suger balle. Klarer man å komme i en skikkelig posisjon (som "aldri" skjer) så kan kan utrette en hel del(men det kan jo man i alle andre TD-er og). Solgte den etter jeg ble ferdig med den, men vurderer tidvis å kjøpe den igjen. JP er mye artigere fordi den er så mye mer fleksibel. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Det er en Pondus-stripe som oppsummerer WoT ganske godt. Hovedpoenget er at svartmetall/WoT er litt godt og vondt på en gang, og at det er litt som å nappe løken til en Mariah Carey-video. Rasende festlig, men ikke å anbefale om man allerede er i risikosonen for å bli alkoholiker. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 rimelig lei av og prøve og klare spg-13 på stug nå,prøver og få meg flere for og klare det,men er ingen som orker og takke ja engang i spillet,og da nytter det ikke med bare 3k i skade selv Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Prøver og bli venn med E5 igjen, og hadde en grei match http://wotreplays.com/site/2063836#sand_river-lowlife555-t110e5 7k damage, 7k blocked. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Nettopp begynt å spille på Xbox one. Meget moro spill men hvor langt kommer man uten å bruke en krone? Er det mulig å skaffe Gold uten å bruke virkelige penger? Burde iallefall vært en bonus om man er premium medlem! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Du kan spille frem til ca t8 uten å bruke penger, det finnes måter å tjene gull på. Wg har mange specials hvor de deler ut gull og premiumtid. Bonusen når man er Premium kunde er +50% xp og 50% gull tror jeg. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Om det ikke er annerledes på XBox er nok treg progresjon det største problemet. Grunnen til at det stopper litt naturlig på T8 er at ammunisjon og reparasjon blir langt dyrere, noe som "tvinger" spilleren til enten å gjøre det veldig bra eller å spille med andre vogner for å tjene opp nok penger til ammunisjon, utstyr og nye vogner. Særlig det siste kan ta veldig lang tid, derfor velger mange å spille med premium-konto og/eller kjøpe et kjøretøy som genererer ekstra mye credits (typisk T8-vogner, men også andre gir brukbart med gryn). "Tilfeldigvis" er premium-bonusen på credits nok til at man ikke trenger å være veldig god for å spille T8-10. Etter min mening er det morsomst på T5-8 uansett. Rent for øvrig, les gjerne forumene, eller simpelthen spør her, før du bestemmer deg for hvilken linje du vil gå etter. Særlig i starten lønner det seg å velge en linje som er enkel å spille og uten svært problematiske vogner. PS: Populært sagt tar det ca. like lang tid fra start t.o.m. T8 som fra T8 til T10. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Etter min mening er det morsomst på T5-8 uansett. Rent for øvrig, les gjerne forumene, eller simpelthen spør her, før du bestemmer deg for hvilken linje du vil gå etter. Særlig i starten lønner det seg å velge en linje som er enkel å spille og uten svært problematiske vogner. PS: Populært sagt tar det ca. like lang tid fra start t.o.m. T8 som fra T8 til T10. Vanskelighets graden er desto større i T9-10 også, men det er det jeg finner fasinerende. Spiller "aldri" under tier 9 lengre. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Du kan spille frem til ca t8 uten å bruke penger, det finnes måter å tjene gull på. Wg har mange specials hvor de deler ut gull og premiumtid. Bonusen når man er Premium kunde er +50% xp og 50% gull tror jeg. Er vel +50% xp og +50% credits som premiumkunde Du spiller ikke veldig mange kampene uten premium, og spesielt når du når høyere tiers er du nesten avhengig av prem. eller prem. vogn for å dekke kostnadene. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Du kan spille frem til ca t8 uten å bruke penger, det finnes måter å tjene gull på. Wg har mange specials hvor de deler ut gull og premiumtid. Bonusen når man er Premium kunde er +50% xp og 50% gull tror jeg. Er vel +50% xp og +50% credits som premiumkunde Du spiller ikke veldig mange kampene uten premium, og spesielt når du når høyere tiers er du nesten avhengig av prem. eller prem. vogn for å dekke kostnadene. Det kommer helt an på hvor god man er. Hvis man er et unicum går det rundt på tier 10 uten premium og sparsom bruk av premshells. Fordelen med premium er at man slipper å grinde så mye med premium tanker for å få nok credits til tier 10. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Spiller på Xbox one men tenkte å laste ned på PCen også. Likte virkelig dette spiller. Herlig mestringsfølelse når man klarer å sprenge en annen spiller. Tenkte å kjøpe Premium i første omgang. Tror ikke eg kjøper mer enn en måned i slengen i starten tilfelle eg plutselig får lei. For et år koster vel godt over tusen kroner? For min del blir det veldig stor sjanse å ta som kjøper en del spill utenom også Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Noen som vil platoone i kveld? Navn in-game: SIRJ4MES Spilt med noen her på forumet før. Vært gøy Blir ikveld etter kl 22.00 ++ Eller en annen dag. Spiller ikke så ofte som før, og er uten klan. Med på det meste. Tier 9 til 10. Evt Tier 6-8 Endret 12. august 2015 av SirJames Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Spiller på Xbox one men tenkte å laste ned på PCen også. Likte virkelig dette spiller. Herlig mestringsfølelse når man klarer å sprenge en annen spiller. Tenkte å kjøpe Premium i første omgang. Tror ikke eg kjøper mer enn en måned i slengen i starten tilfelle eg plutselig får lei. For et år koster vel godt over tusen kroner? For min del blir det veldig stor sjanse å ta som kjøper en del spill utenom også Jeg ville anbefale deg å kjøpe gull i steden for å kjøpe ren premiumtid. Fordelen da er at du kan bruke gull til å kjøpe premiumtid, men også til å trene om tankmedlemmer, kjøpe tankmedlemmer som starter på 100% trening, flere garasjeplasser osv. Det er som regel tilbud på noen diverse pakker med gull eller gull og sølv i helger og for en hel måned ad gangen. En fordel med å kjøpe premiumtid er at den også gir deg premiumtid i World of Warships hvis du har lyst til å teste ut det. Prinsippet er mye av det samme, bare skip i steden for stridsvogner. Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Spilte litt Pc versjonen, må si at den er veldig forskjellig i forhold til Xbox One versjonen. Er spillet en gammel versjon på Konsoll? Ting eg l umiddelbart merke til var når man er ute i menyen der man velger tankser, mye enklere menyer og et ganske kult "sted" man har tanksene. Mini kartet langt bedre på Pc. SPillet føltes generelt bedre ut enn på Xbox One. Eg liker I grunn å spille på konsoll mer men tror eg må over til pc versjonen når det er så store forskjeller. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Sånn spill tror jeg er enklere og kjekkere på pc uansett. Spillet var originalt til PC, og det var vel først i fjor ( ?) at de kom med en konsollversjon Lenke til kommentar
MadeinNorway07 Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ja 360 versjonen ser forferdelig ut hvis man ser på grafikk. Xbox One ser bra ut men likte bedre grafikk stilen på Pc. Ser at det er mer detaljer foreløpig på One men var litt mørkere farger på Pc versjonen som gjorde hele opplevelsen bedre. Vet ikke om de oppdatere begge versjonen til samme versjon eller om pc ligger hakket foran. Skjønner ikke helt hvorfor mini kartet er farget og mye enklere å forstå på pc mens på One er det svart-hvit farget om eg ikke husker helt feil... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Radley og Ace med Object 140 i kveld. Ikke noe ekstra. Heldig og stronk armour. Var litt forsiktig pga arty. Det betalte seg vel for å få beholde hp og få dratt i land Radleyen. http://wotreplays.com/site/2080011#erlenberg-sirj4mes-object_140 Endret 12. august 2015 av SirJames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå