Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Centurion Action X buffed

 

Hello warriors,

 

Centurion Action X got buffed on the supertest. Changes:

 

- maximum speed buffed from 45 to 53 km/h

- turret traverse buffed from 40 to 48 deg/s

- terrain resistance buffed from 0,7/0,8/1,6 to 0,6/0,7/1,5

- slightly nerfed accuracy on the move (stabilization)

 

http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/07/centurion-action-x-buffed.html

Lenke til kommentar

prøvd meg litt på medium tanks i det siste, tier 7..... kan noen forklarer hvordan den scoutinga funka??

under hele kampen prøver jeg å spotte mest mulig, ikke alltid avfyre skudd, men kikke på dem osv. men når kampen er over står der fiendlige kjøretøy oppdaget, kun 2 stk??   wtf, har jo spottet mange mer enn det, kanskje ikke jeg var først men har respottet dem, får jeg ikke xp for slikt?

 

Lenke til kommentar

ok, ser alltid at scouts kjører fort i begynnelsen å gjemmer seg langt framme, så tenkte det var lurt....

men spiller litt mer defansivt da også?

Hvis du "alltid" ser scouts gjøre noe betyr ikke det at det er det mest optimale, 95% av de som spiller dette spillet har ikke snøring.

Lights bør forøvrig ikke scoute, men gjøre damage i likhet med alle andre tanker. Det er damage som vinner runder.

Lenke til kommentar

Nå har jeg bare kjørt amerikanske mediums som er relativt bløte, men gud å gøy :)

 

Pershing og 46patton er helt konge, er aldri helt i front, men holder meg med et par solide heavys jeg kan gjemme meg bak og spille litt feigt, men det ender ofte med top 3 på dmg så holder for meg :D

Lenke til kommentar

hva er best å bruke:    Binocular Telescope  eller Coated Optics?       jeg bruker på min coated optics, og camo net og aim time.... er det bra på medium?

Optics, Net, og GLD?  :omg:

Prøv Gun Rammer, Vert.-stab (vents om tanken ikke kan montere vert.stab,) og Optics.

 

Eneste situasjonen der GLD er verdt det er på autoloadere som skyter på avstand siden man kan clippe raskere. Vents er bedre enn GLD i alle tilfeller på lights/meds/heavies.

 

Camo net er ubrukelig på alt utenom artilleri ( :sick:) og TDer med tårn (Rheinmetall-Borsig Waffenträger,) ikke bare får mediums mindre camo av camo net enn TDer, men camo net krever at man står stille for å være nyttig, en medium som står stille kaster bort en av sine største fordeler.

 

Optics er et solid valg på alle tanker med over gjennomsnittlig view range for sin tier, og/eller kraftig tårn (IS-7, T32, 110,) og alle andre mediums. Optics gjør at du oppdager fienden på lengre avstand, som ofte resulterer i at man får det første skuddet på fienden, og/eller kan trekke seg tilbake til en trygg posisjon før fienden tar deg på senga.

 

Gun Rammer bør monteres på absolutt alle mulige tanker, det reduserer din reload-tid med 10%, og kan i mange tilfeller tillate deg å skyte fienden en ekstra gang før han kan skyte deg igjen.

 

Vents forbedrer hele tanken din med 2.5%, dette er i praksis bedre enn 10% raskere siktetid.

 

Vertical Stabilizers reduserer økningen i størrelse på aimsirkelen forårsakt av bevegelse på skrog og tårn med 20%, i praksis reduserer man siktetiden med minst 20% (jo nærmere fienden er, jo større er potensialet for reduksjon,) samt øker sjansene for å treffe fienden mens tanken er i bevegelse drastisk.

Lenke til kommentar

Andre som har bug's i wot etter oppdateringen? I den nye special, så kommer jeg kun til loadingscreen, og der henger det til kampen er ferdig. Det som er merkelig er at vanlige battles går helt fint, det er kun missions med disse "nye" tierX vognene som feiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...