Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Domination ble fort kjedelig. Var kun et par kamper der folk flest forsto hva målet var, og spilte deretter. Ellers virka det som flest mulig campa på lang avstand og var opptatt med å gjøre mest mulig skade på vogner som ikke var i nærheten av flag carrier. Mulig det blir bedre etterhvert.

 

Ellers var det noen artige øyeblikk, 7- 10 tanks som var i nærkamp og sirkla rundt hverandre, ikke mye av det i standard wot

 

Enig. Folk flest har problemer med standard, encounter og assault. 

 

De burde virkelig flytte ubernoobs som rett og slett ikke gidder å bry seg over på en annen server.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke brydd meg så mye om disse tank rewards missionene, men fikk igår Stug 4. Ikke spesielt imponert av den. Er det noen av de fire tanksene som i det hele tatt er brukbar ?

Hovedsaken er jo at du får brukbart betalt for å gjøre delmissions, og som regel er det bare å spille spillet normalt så ender man opp med dem. Etpar unntak er f.eks cap og ram missions med heavy tanks, det er jo ikke så ofte man bedriver.... :p

Lenke til kommentar

What.

 

For noe helt annet, lastet opp en replay av et runde jeg var fornøyd med. Jeg la ikke merke til det rett etter runde, men det er faktisk mitt første ace i VKa. O.o Hele følelsen av runden var at det gikk bedre enn forventet, så jeg så på dmg og kills og tenkte "kult". Et minde ace å tenke på. Stock VKa gikk ikke så bra, bare se på Vogel :D

Lenke til kommentar

Hva synes dere om kartendringene i 9.8?

 

Westfield suger nå hardt, de ødela poking hill i nord, så den nå er masse korridorer. Sør er blitt enda mer åpen slik at de som fighter her, er irrelevant for fighting ellers. Alle kamper jeg har spilt så langt, har blitt ødelagt av folk i sør som ikke gjør noe, og nord brawlen pusher bare igjennom med 300 wn8 tomatoer.

De endret til brawling meta :(

 

Karelia har jeg ikke spilt nok, dog endringen er ikke stor nok. Kanskje på assault.

 

Sand River har blitt bedre i elveområdet, man kan nå hoppe ned her, noe som åpner kartet mye. Bra endring.

Lenke til kommentar

RNG kødder med meg fortiden.. :wallbash:

 

38,89% WR siste 7 dager. 108 kamper

 

Spiller "for fun" , men det er å vinne kamper. Dette er tragisk.

Kjørt bare solo fortiden.   Hatt ekstrem uflaks med lagene. Kamp etter kamp. Hatt noen utrolige loosing streaks.

Det er liksom ikke håp. Kampene er over før de har begynt. Tomatoes dør som fluer i starten, og ødelegger alt.

Utrolig få kamper har jeg har hatt mulighet å carry uansett.

Hvorfor kommer det ingen winning-streaks?

 

Kjøpte tilbake SU-14-1. Ser ut som det ga meg dårlig karma.

 

:p

 

Men seriøst, hvis ikke dette snur, gidder jeg ikke mer/ selger kontoen/ tar ett par måneder off.

Det er så mye rart der ute, det er jo ikke nytt, men når jeg nesten aldri får et brukbart lag??

JA, man kan si "carry harder"  osv... bla-bla, har vel ikke spilt på mitt aller beste.

Men dette blir for dumt.

 

Kanskje er jeg for opptatt av stats-- Who cares, dette er bare et spill. Et  møkkaspill for tiden. 

På tide å gå videre kanskje... finne på noe annet. Har hatt mye glede av WoT. Men en god porsjon frustrasjon også..

 

Hvordan takler dere andre bad RNG-streaks?

Vet noen tar pause etter 3-5 kamper på rad uten seier. 

Slette XVM, gi blaffen i hvem som er tomater/unicums, bare spille... farme damage.

Platoone mer?  (Tror dog ikke det hadde hjulpet mye)

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

(...)

Men seriøst, hvis ikke dette snur, gidder jeg ikke mer/ selger kontoen/ tar ett par måneder off.

(...)

 

Pause er neppe dumt - for egen del er jeg på fjerde måneden. Problemet mitt var at jeg gikk lei både spillet og spillerne - og hadde et par-tre leie grinds som tok på.

Begynner nå å få litt lyst til å begynne igjen, og aner at det beste grunnlaget er å nær utelukkende bruke en eller to vogner som jeg får til å fungere godt.

Har tidligere vært elendig på spesialisering (nær 12000 kamper og den mest spilte har 389 kamper), så tenker at det hjelper å endre på det.

Lenke til kommentar

Skal man bidra til å vinne er det beste at man under ingen omstendighet spiller med stock tanks eller tanks som ikke er spesielt gode. Ergo glem grinda til neste tier.

 

Spill med tanksene som man har kontroll på og som kan penetrere andre tanks på samme nivå og + 2 nivå.

Spill i platoon hvis man har mulighet.

 

For min del blir det tanks som kan en støyt, da jeg har en tendens til å spille vel aggressivt.

 

Ellers må jeg bli mindre grådig, altfor mange ganger prøver jeg å få av skudd nr to, selv om jeg vet at han jeg nettopp skjøt på har meg i sikte midlene. 

 

Unngå at du og annen er de eneste som ender opp på en flanke. Det river i sjela mi hver gang å la en flanke forbli åpen, men det beste er helt klart å bare følge lemming toget og heller prøve å rydde opp etterpå.

Lenke til kommentar

Hadde en bra session i STB-1 og T-57 i går (spilte T-57 når jeg døde tidlig i STB). Lå på 4k average damage, helt til jeg hadde en par derp games, så endte vel opp på ~3k over 25+ kamper.

 

Liker STB-1 veldig godt, selv om det er en veldig unøyaktig gun til tider.

Lenke til kommentar

Nå har jeg også ryddet i delelageret og kjøpt Panther 2.  Hatt den researchet lenge. 

Har bra crew men vurderer å retraine camoskill til BIA for bedre DPM++

Vært i tvil om at jeg skulle kjøpe den pga likheten med FCM 50t. 

Men nå er jeg lei phew phew-gun til Panther og gikk videre :)

 

FCM har jo bedre mm, men Panther 2 bouncer vel litt mer? Bedre vinkling på frontplata.

Er jo mindre også. Men tregere. Hva synes dere andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...