Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Bastant er det du som er her, jeg referer bare tall fra wotinfo og gamemodels3d. Det er fakta at T-34-85 er en bedre tank enn Type 58. Det er fakta at den har bedre hp/ton. Det er fakta at den har høyere traverse speed når man tar stock-motor mot topp-motor med i beregning. Det er fakta at den har bedre gun-handling. Det er fakta at den har bedre Alpha. Det er fakta at den har bedre pen...

 

Det er også fakta at en tier 6 light har samme MM som en tier 7 medium. Jeg har ikke vist noe regnestykke, 291m var det wotinfo som ga meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Victory

Abbey
Bat.-Châtillon 25 t
Experience received:1 668    Credits received 85 065  
 Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "I Class"

 

5,3 k damage

 

Jakter på Ace Tanker i Bat Chat.

 

Fikk en brukbar kamp. Satset på å komme i en god posisjon raskt.

Spilte offensivt, og ble straffet litt av arty, men fikk tatt en fin hevn :p

 

http://wotreplays.com/site/1878040#abbey-bobleplast-bat_-ch_tillon_25_t

Lenke til kommentar

Bastant er det du som er her, jeg referer bare tall fra wotinfo og gamemodels3d. Det er fakta at T-34-85 er en bedre tank enn Type 58. Det er fakta at den har bedre hp/ton. Det er fakta at den har høyere traverse speed når man tar stock-motor mot topp-motor med i beregning. Det er fakta at den har bedre gun-handling. Det er fakta at den har bedre Alpha. Det er fakta at den har bedre pen...

 

Det er også fakta at en tier 6 light har samme MM som en tier 7 medium. Jeg har ikke vist noe regnestykke, 291m var det wotinfo som ga meg.

 

Når vi er inne på dette med tanks stats, er det alltid at de faktisk stemmer?

 

En kompis kjøpte Cromwell Berlin, som skal ha 14 grader høyere traverse speed en standard cromwell. Dette testa vi litt, og under ingen omstendigheter var den faktiske traverse speeden på Cromwell Berlin høyere en standard Cromwell, selv om alle stats tilsier at den skulle være det. Det var konsekvent standard cromwell som var raskest på traverse, uansett underlag. Hadde heller ingen spesielle perks på crew som skulle tilsi at den var raskere.

Lenke til kommentar

 

Bastant er det du som er her, jeg referer bare tall fra wotinfo og gamemodels3d. Det er fakta at T-34-85 er en bedre tank enn Type 58. Det er fakta at den har bedre hp/ton. Det er fakta at den har høyere traverse speed når man tar stock-motor mot topp-motor med i beregning. Det er fakta at den har bedre gun-handling. Det er fakta at den har bedre Alpha. Det er fakta at den har bedre pen...

 

Det er også fakta at en tier 6 light har samme MM som en tier 7 medium. Jeg har ikke vist noe regnestykke, 291m var det wotinfo som ga meg.

 

Når vi er inne på dette med tanks stats, er det alltid at de faktisk stemmer?

 

En kompis kjøpte Cromwell Berlin, som skal ha 14 grader høyere traverse speed en standard cromwell. Dette testa vi litt, og under ingen omstendigheter var den faktiske traverse speeden på Cromwell Berlin høyere en standard Cromwell, selv om alle stats tilsier at den skulle være det. Det var konsekvent standard cromwell som var raskest på traverse, uansett underlag. Hadde heller ingen spesielle perks på crew som skulle tilsi at den var raskere.

 

Reell traverse:

Oppgradert motorkraft / standar motorkraft * traverse speed * terreng-stat for hardt terreng / terreng-stat for nåværende terreng

Cromwell går fra 410 til 650 hestekrefter, en økning på 58% og den får dermed over 57 i reell traverse på hard bakke, en økning på 14% over Bromwell. På mykt terreng blir forskjellen 41.7 mot 47.5 i Cromwell sin favør

 

WG ruinerer likevel siste rest av integritet med Bromwell i mine øyne, ettersom den er vesentlig raskere og tjener vesentlig bedre med credits enn Cromwell. Et klart tegn på at de ikke forstår hvordan deres eget spill fungerer.

Endret av N o r e n g
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Victory

Stalingrad
Achilles - Britisk Tier6 Panserjeger
Experience mottatt med premiumkonto og 2x for første seier = 5114    (1705 Base exp)

WN8: 9812

Battle achievements: High Caliber, Halonens Medal, Topgun  

Mastery Badge: "ACE"

 

 

3,3 k damage i Tier 8 Kamp

 

Hadde råflaks og kveldens desidert største Adrenalin kamp i går. Gikk først i midten og håpet på tidlig spots, fikk vel fyrt ett skudd men fant ut at det var for risikabelt å oppholde seg der og begynte å kjøre rundt om kring og jakte muligheter. Sleit litt med sen turrettraverse men gikk heldigvis såpass bra at jeg tror det ble høyeste base experience  jeg har klart på en kamp.

 

 http://wotreplays.com/site/1891976#stalingrad-bzerkverr-achilles

Lenke til kommentar

To runder med 110 på Cliff der jeg kjører på akkurat samme sted og blir "forlatt" av diverse grunner, men med ganske så forskjellig resultat sett mot hva fienden stiller opp med. 110 er moro den :)

 

http://wotreplays.eu/site/1863798#cliff-cryspy-110

http://wotreplays.eu/site/1879681#cliff-cryspy-110

Hei

 

Bra kamper..

 

Synd laget brøt sammen på andre flanken på den dere tapte, men du gjorde det godt. Hadde kanskje trykket litt hardere på T69'en når han helt tydelig måtte lade magasinet, og du visste at IS3'en kom ned fra hylla bak. Ellers veldig godt jobba.

 

Den andre er det vel ikke så mye annet å si om enn, ACE  :w00t: GRATTIS!

 

Jeg er også på vei opp til 110, er godt i gang med IS2, og er spent på hvordan 110'en blir  :dribble:

Lenke til kommentar

Deathmatch kan bli artig det. Ikke noe særlig hype, men det får nå være.

 

Resaerchet WZ-111 1-4 i helgen, og brukte free xp på turret og tracks. Jeg har ikke nok gull til å konvertere nok XP til 130mm, og jeg har ikke lyst til å cashe ut gull akkurat nå. 66k XP kan jo ta en stund, men jeg vet ikke om jeg vil. 122mm på 110 fikk jeg bare ikke til, og vil ikke ha noe av det samme denne gangen. Ikke at jeg har råd til WZ-111 1-4 enda, blakket meg bl.a. på E-50M

 

Uansett, hva mener dere? Jeg klare meg fint med 220pen i E-50, men i en heavy blir det annerledes, eller?

Lenke til kommentar

Deathmatch så gøy nok ut til at jeg vurdere å begynne igjen, men regner med at det er en eller annen ulempe, n.b. at det blir et credits-sluk uten like. Koordinasjon eksisterer vel ikke uansett, så kan vel likegodt bukke under for noe jeg oppfattet som Call of Duty-modus.

 

 

Uansett, hva mener dere? Jeg klare meg fint med 220pen i E-50, men i en heavy blir det annerledes, eller?

 

Det er sikkert forskjellig fra vogn til vogn, men av det jeg husker var det skade per skudd som var den store akilleshælen til E-75 med 105-en (320 vs 490). 220 er brukbart mot det meste, og for alt annet er det Mastercard APCR.

Lenke til kommentar

Deathmatch kan bli artig det. Ikke noe særlig hype, men det får nå være.

 

Resaerchet WZ-111 1-4 i helgen, og brukte free xp på turret og tracks. Jeg har ikke nok gull til å konvertere nok XP til 130mm, og jeg har ikke lyst til å cashe ut gull akkurat nå. 66k XP kan jo ta en stund, men jeg vet ikke om jeg vil. 122mm på 110 fikk jeg bare ikke til, og vil ikke ha noe av det samme denne gangen. Ikke at jeg har råd til WZ-111 1-4 enda, blakket meg bl.a. på E-50M

 

Uansett, hva mener dere? Jeg klare meg fint med 220pen i E-50, men i en heavy blir det annerledes, eller?

WZ-111 1-4 fungerer helt fint med 110-kanonen, fordi spillestilen dens er mer som en heavy enn en superheavy. Selvfølgelig er høyere alpha alltid bedre i en heavy (se IS 100mm vs IS 122mm,) men WZ-111 1-4 har god nok mobilitet til å dra nytte av den raske reloaden man får med 110-kanonen mot de fleste motstanderne den møter i nærkamp. For hvert skudd fienden planter i deg må du lande to (eller tre mot E-100 og T30,) men det går helt fint når toppfarten og akselerasjonen er vesentlig bedre enn det mest annet man møter.

Lenke til kommentar

Det hadde vært awesome! Sliter med t28 prototype om dagen, Jesus for en kjip sak etter herlige t67, finfine hellcat og supre t25/2.

Kjører T28prot selv om dagen. Den er relativt godt pansret mot samme tier og kanonen er god, men gudhjelpe mangelen på fleksibilitet pga farten er kjip... Du må velge flanke på starten og bli der, for du rekker aldri å flytte deg til et annet sted :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...