Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

WZ-120: Er godt i gang med grindingen  :dremel: , sleit i begynnelsen men har begynnt få dreisen på vogna litt etter litt, hjalp veldig med den siste kanonen da :-)

 

Ace på Prokorovka igår med over 5000 assisted damage  :)

https://www.dropbox.com/sh/chd0irhb7uan930/AABph0TpgKYpGxUuHzFCqVHea?dl=0

 

 

Noen som har tier 10 vogna , 121? Hvordan liker dere den? Er den noe å glede seg til, eller blir det en nedtur? :hmm:

 

Jeg har 121. Liker den godt.  Er en slags heavy-medium med god camo. Fleksibel altså. 

Ganske god turrett, og armour kan dinge endel skudd med litt sidescraping.

Er ikke så kjapp og mobil som en object 140, men likevel ganske rask.  Herlig med 440 alpha og ganske kort reload.

Reload og aim-time blir vel buffet nå i 9.7.  Kommer vel ned i 7 sek med BIA og prem.consubl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var nå voldsomt til mas om hva free xp skal brukes til da, og jeg har flere tier x. jeg har nå http://wiki.wargaming.net/en/Tank:ST_I og  http://wiki.wargaming.net/en/Tank:T54E1,.   har seff full stock på begge tanks, har spilt rundt 80 000 xp på begge to eller noe slikt, men jeg spiller mest 183, t110E3 og bat 155 58, litt på obj 268.   Spørsmålet er da pga jeg har MYE free xp og skal enten ha is-4 eller t57. og jeg kommer til å bruke free xp på en av dem.....   spørsmålet er om noen hadde tips om for og imot den ene eller andre tanksen....

Lenke til kommentar

var nå voldsomt til mas om hva free xp skal brukes til da, og jeg har flere tier x. jeg har nå http://wiki.wargaming.net/en/Tank:ST_I og  http://wiki.wargaming.net/en/Tank:T54E1,.   har seff full stock på begge tanks, har spilt rundt 80 000 xp på begge to eller noe slikt, men jeg spiller mest 183, t110E3 og bat 155 58, litt på obj 268.   Spørsmålet er da pga jeg har MYE free xp og skal enten ha is-4 eller t57. og jeg kommer til å bruke free xp på en av dem.....   spørsmålet er om noen hadde tips om for og imot den ene eller andre tanksen....

 

Synd hvis du waster free XP på denne måten, men ditt valg.

Du kommer til og angre når du trenger og låse opp moduler på din neste tier IX.

 

Valget på tank er spillestil.

T-57 kan være veldig morsom, og veldig frustrerende. IS-4 har nok mobilitet til og være bedre en superheavies på åpne kart, men trives best med hardcover

Jeg liker T-57 best.

Lenke til kommentar

 

Stemmer det, men det jeg svarte på var hva du bestemte at free xpen hans skulle brukes til. 

 

haha, mine forsøk på og være morsom går deg hus forbi.

 

bestemmer ingen ting. Ta mine råd  som de er, bruk eller kast :)

 

Hvis det var humor så beklager jeg, og da har du helt rett, din går meg hus forbi. 

 

Jeg er bare ikke spesielt glad i folk som skal fortelle andre hva de skal gjøre, og du fremsto ganske så bombastisk når det kom til uttalelsene dine anngående hva freexp skulle brukes til.

Lenke til kommentar

 

 

Stemmer det, men det jeg svarte på var hva du bestemte at free xpen hans skulle brukes til. 

 

haha, mine forsøk på og være morsom går deg hus forbi.

 

bestemmer ingen ting. Ta mine råd  som de er, bruk eller kast :)

 

Hvis det var humor så beklager jeg, og da har du helt rett, din går meg hus forbi. 

 

Jeg er bare ikke spesielt glad i folk som skal fortelle andre hva de skal gjøre, og du fremsto ganske så bombastisk når det kom til uttalelsene dine anngående hva freexp skulle brukes til.

 

 

 

mine posts er alltid fasit, husk det :)

Lenke til kommentar

Noen som skal kjøpe/ har kjøpt T-54 First Prototype?

 

Synes den virker litt for treg. Har bra armour, men hvor bra?

Møter jo tier 10 også. Noen som har testet den?

Prøvde den på test server, den er alt for treg til å bli sammenlignet med noe annet enn 112, og 112 har bedre kanon, vesentlig bedre tårn, og er ikke stort tregere heller.

Lenke til kommentar

Noen som skal kjøpe/ har kjøpt T-54 First Prototype?

 

Synes den virker litt for treg. Har bra armour, men hvor bra?

Møter jo tier 10 også. Noen som har testet den?

Møtte på en slik i går, var ikke forberedt i det hele tatt, var ikke klar over at den eksisterte i spillet :)

 

Med 180 pen som det er på Pershingen så slet jeg med og komme igjennom fronten på den i hvertfall, bunnplata er veldig liten og topplata bounca jeg på, har ikke sjekka armor profilen på den så jeg aner ikke hvordan den er.

Lenke til kommentar

 

Alle postere med over 3000 WN8 siste 1000 kamper skriver sannhetens ord, de med mindre skriver løgner (inkludert denne posten.)

 

har du slutta og spille Noreng? hakke sett deg på en stund :p

 

Orker ikke å spille spesielt mye lengre, WG har jo sørget for å fjerne alt jeg syntes var gøy med spillet gjennom 2014. I stedet for å forbedre vision-mekanikkene har de i stedet fjernet de fleste mulighetene for å bruke vision slik at alle blir presset inn i tre trange korridorer der artilleri alltid sikter som igjen fører til at spillet koker ned til stadig hardere camping fordi ingen har lyst til å bli most av godviewet til artilleri.

 

Sammenlignet du spillet fra november 2013 til i dag er det to ting som vil slå deg:

Campingen er hardere

Det er ekstremt mye vanskeligere (ofte umulig) å stoppe campingen gjennom vision.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

og vision endringene blir postponed på postponed.

 

Jeg også spiller mindre og mindre, nå er jeg i en tulleklan som fokuserer bare på strongholds. Dog vi skal spille CWs når det kommer reward tanks.

Endringen fra firkant til sirkel vil på ingen måte fikse problemene med vision, systemet må bli mer intuitivt å forstå slik at ikke bare 30% av spillerbasen forstår systemet, og man bør få flere steder å spotte fra slik at det er vanskeligere for fienden å forutsi (og dermed straffe) spotterne.

Lenke til kommentar

 

og vision endringene blir postponed på postponed.

 

Jeg også spiller mindre og mindre, nå er jeg i en tulleklan som fokuserer bare på strongholds. Dog vi skal spille CWs når det kommer reward tanks.

Endringen fra firkant til sirkel vil på ingen måte fikse problemene med vision, systemet må bli mer intuitivt å forstå slik at ikke bare 30% av spillerbasen forstår systemet, og man bør få flere steder å spotte fra slik at det er vanskeligere for fienden å forutsi (og dermed straffe) spotterne.

 

 

De skal også fikse at tanker forsvinner "in the open". Dvs at så lenge det er line-of-sight mellom en tankene kan de ikke camo-cloake.

Buskene er også ganske forvirrende for noobs.

 

9.7 forsvant Nortwest, som var veldig corridor aktig. Har ikke sett overlord eller hva det nye mappet heter, men den ser veldig åpen ut.

Alt snakket om og endre på arty gjør meg glad på innsiden :)

Lenke til kommentar

Fikk testet Overlord i går. Virker som et ganske åpent og fint map. Variert. 

Man kan bruke forskjellige taktikker.  Tvinges ikke inn i to korridorer.

 

 

Ellers så frister ikke noen av de nye premium-vognene.  Heller ikke AMX 30 og AMX 30B. 

Lite/null  armour. Spiller heller object 140/121/ FV4202

Lenke til kommentar

Ellers så frister ikke noen av de nye premium-vognene.  Heller ikke AMX 30 og AMX 30B. 

Lite/null  armour. Spiller heller object 140/121/ FV4202

 

Spilte vel 10-12 kamper i AMX 30 p i går (fullt oppgradert).

Hadde en 4.8k damage game, som bare ga 1st class :p

 

Liker den godt! Armor er for noobs.

Lenke til kommentar

 

Ellers så frister ikke noen av de nye premium-vognene.  Heller ikke AMX 30 og AMX 30B. 

Lite/null  armour. Spiller heller object 140/121/ FV4202

 

Spilte vel 10-12 kamper i AMX 30 p i går (fullt oppgradert).

Hadde en 4.8k damage game, som bare ga 1st class :p

 

Liker den godt! Armor er for noobs.

 

 

Haha   :D

 

Kanskje jeg må prøve den på testserver før jeg er bastant.

 

Har unlocket Panther 2. Kanskje lure meg opp der.  

Lenke til kommentar

 

Noen som skal kjøpe/ har kjøpt T-54 First Prototype?

 

Synes den virker litt for treg. Har bra armour, men hvor bra?

Møter jo tier 10 også. Noen som har testet den?

Møtte på en slik i går, var ikke forberedt i det hele tatt, var ikke klar over at den eksisterte i spillet :)

 

Med 180 pen som det er på Pershingen så slet jeg med og komme igjennom fronten på den i hvertfall, bunnplata er veldig liten og topplata bounca jeg på, har ikke sjekka armor profilen på den så jeg aner ikke hvordan den er.

 

 

Møtte en i dag i midten på Lakeville, jeg hadde T54 lwt. Hadde faktisk ingen problemer med å penne underplata (med 175 pen), kan være en stor fordel å være en lav tank og derfor ha en bedre vinkel på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...