Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I balanse vil det aldri helt være, men er det balansert nok vil kan kunne utgjøre en forskjell. Jeg skal ikke nekte for at man kommer i kamper man er dømt til å tape eller vinne selv om om man er AFK. Jeg vil våge å påstå at du påvirker kampene dine mer enn du tror.

 

 

Enig i det. Problemet er kampene hvor alle heavies ikke gjør jobben sin. Heavies som camper kan få en ganske grei kamp med take på dmg og xp, men de har rett og slett ofret hele laget og seieren. Evnt om alle heavies er blodrøde tomater som bare kjører ut å møter fienden sideveis og dør på de 2 første minuttene. 

Lenke til kommentar

noen tips til hva jeg skal gå for? har spilt mye på tier 9 når på begge og har straks råd til enten T57 eller is4. har da masse fri erfaring som skal brukes.  Hvilken anbefaler du? og hvorfor?  jeg liker begge på tier 9

T57 er brutal om den spilles rett. God mobilitet og brutal kanon, men med ladetida til en autoloader mellom magasina. Is4 har mer armor og mindre profil, men spilles mer som en vanlig heavy. T57 heavy en av, om ikke den beste heavy tanksen i spillet etter min mening, og jeg hadde helt klart valgt den. 

Lenke til kommentar

 

 

Heldig må du være i WoT skal du vinne.

 

Er du en stat denier?

 

Tolka det mer i retning av at er du uheldig med laget er du ferdig uansett hvor god du er, noe jeg er enig med.

 

 

Hehe stat denier :p  Du din stat padder. Det var det jeg mente.  At du er ferdig uansett hvis laget er dårlig.  Selvfølgelig finnes det tanks som har større carry-faktor enn andre. Tier 10 mediums f.eks, som har  stor grad av fleksibilitet kan man bære laget med. Morsomt å padde med de, men jeg gidder ikke kjøre padde-meds hele tida. Men en TD med 25 sek reload og dårlig mobilitet kan man selvf. ikke flekse rundt med.

 

Artig med litt aktivitet her på tråden. Vært dødt lenge.

Lenke til kommentar

noen tips til hva jeg skal gå for? har spilt mye på tier 9 når på begge og har straks råd til enten T57 eller is4. har da masse fri erfaring som skal brukes.  Hvilken anbefaler du? og hvorfor?  jeg liker begge på tier 9

 

Free XP skal IKKE brukes på og låse opp tanks, de skal brukes på og låse opp moduler, og helst på tier 9 tanks.

 

Tolker det dit hen at du har både T57 og IS4 unlocked?

 

Nå ble IS-4 buffet i denne patchen, og T57 har blitt nerfa i en patch eller 2 siden.

Det er 2 totalt forskjellige tanks, så kan ikke sammenlignes.

 

T57 er selvfølgelig moro, og den er fremdeles ubalansert, men ikke så OP som på release. 

Hvis dette er din første tier X, så hadde jeg gått for det trygge valget IS-4. Armoren er virkelig bra, du kan sidescrape ALT du møter.

 

 

 

 

Heldig må du være i WoT skal du vinne.

 

Er du en stat denier?

 

Tolka det mer i retning av at er du uheldig med laget er du ferdig uansett hvor god du er, noe jeg er enig med.

 

 

Uenig. Alle matcher kan vinnes (med mindre man spiller clicker)

Lenke til kommentar

 

noen tips til hva jeg skal gå for? har spilt mye på tier 9 når på begge og har straks råd til enten T57 eller is4. har da masse fri erfaring som skal brukes.  Hvilken anbefaler du? og hvorfor?  jeg liker begge på tier 9

 

Free XP skal IKKE brukes på og låse opp tanks, de skal brukes på og låse opp moduler, og helst på tier 9 tanks.

 

 

 

 

 

Heldig må du være i WoT skal du vinne.

 

Er du en stat denier?

 

Tolka det mer i retning av at er du uheldig med laget er du ferdig uansett hvor god du er, noe jeg er enig med.

 

 

Uenig. Alle matcher kan vinnes (med mindre man spiller clicker)

 

Hva hvis han har lyst og bruke det på og låse opp en tanks? Får han lov da?  :hmm:

 

 Ellers så har vi nok en litt annen innstilling til dette med og kunne vinne alle kamper. Det hender jeg blir oneshotta av arty etter 2 minutter, da kan ikke jeg avgjøre om vi vinner eller ikke. Kan du selfølgelig si at jeg burde plassert meg slik at jeg ikke kunnet bli truffet, men over en viss mengde kamper er det rett og slett umulig for meg og ikke gjøre feil. Alle kamper kan ikke vinnes, av meg i hvertfall.

Endret av DagErlend
Lenke til kommentar

Har han lyst så gjør han nok det, med din tilatelse eller ei.

 

Må også si at for oss som ikke bruker "free" xp, så må man av og til igjennom noen slitsomme grinds. Bruker nok penger på dette spillet om jeg ikke skal punge ut for hver eneste gang jeg er lei grindinga, selv om dette sansynligvis er den spillmekanikken wargaming spekulerer mest i med tanke på inntjening. 

Lenke til kommentar

Må også si at for oss som ikke bruker "free" xp, så må man av og til igjennom noen slitsomme grinds. Bruker nok penger på dette spillet om jeg ikke skal punge ut for hver eneste gang jeg er lei grindinga, selv om dette sansynligvis er den spillmekanikken wargaming spekulerer mest i med tanke på inntjening. 

 

Stemmer nok det, sammen med credit-grinding. Foretrekker research-systemet til WoT (over f.eks. War Thunder) om man ikke bare er ute etter topp-tier.

At det legges opp til free-XP-bruk er ganske åpenbart - de fleste tanks har en eller annen kanon som kan monteres uten belter/tårn.  Mange linjer har en free-XP-"felle" (T-44, Chi-Ri usw.). Når man tenker litt videre, blir det likefullt et tveegget sverd. Skal man spare XP til det utstyret man egentlig skal ha? Konvertere XP for elitemodulene? Konvertere XP for "grind-kanonen"? Mulighetene er mange, men det viktigste er at det er mulig å spille gratis. Skal sies at jeg har brukt penger på spillet selv, men en gang i tiden føltes det egentlig helt OK, og blir neppe et flaut regnestykke målt i kroner per time.

 

Har tatt noen måneders pause, og regner med at jeg har blitt tilstrekkelig "siemka" til at det er mer gøy enn frustrerende å spille WoT igjen. :p

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

WZ-120: Er godt i gang med grindingen  :dremel: , sleit i begynnelsen men har begynnt få dreisen på vogna litt etter litt, hjalp veldig med den siste kanonen da :-)

 

Ace på Prokorovka igår med over 5000 assisted damage  :)

https://www.dropbox.com/sh/chd0irhb7uan930/AABph0TpgKYpGxUuHzFCqVHea?dl=0

 

 

Noen som har tier 10 vogna , 121? Hvordan liker dere den? Er den noe å glede seg til, eller blir det en nedtur? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...