Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er ikke tvil om at arty straffer trege tanks. Spiller selv T28 prot og AT15 om dagen og det er håpløst på flere nivå. Men, de fleste unicorns suser jo uansett rundt i T10 meds! 

 

Når det er sagt så er jeg sterkt imot arty selv. Det er kjedelig å spille dem og kjedelig å spille mot...

 

Enig. De burde i det minste begrense til 1 arty per team per match.

 

Burde vært en begrensning ja.... i enkelte tier 8-10 kamper er det jo 4 arty på hver side... spesielt festlig når du durer rundt i en T95 ;) .. finnes vel ingen treigere enn den..

Lenke til kommentar

 

Min påstand er at det er umulig og balansere arty, og de har sagt de aldri kommer til og fjerne de.

Joda, fjern godmode-perspektivet og begrens dem til å skyte i render range.

De blir da effektivt TDer med ekstra lang reload og enorm splash, men det hadde vært balansert

 

 

Eller gi oss flere en 10 klagerapporter hver. Det er alt for mange artyspillere i forhold til de 10 klagerapporter man har tilgjengelig ;) 

Lenke til kommentar

 

Min påstand er at det er umulig og balansere arty, og de har sagt de aldri kommer til og fjerne de.

Joda, fjern godmode-perspektivet og begrens dem til å skyte i render range.

De blir da effektivt TDer med ekstra lang reload og enorm splash, men det hadde vært balansert

 

 

merkelig hvordan alle andre tank klasser har render range, og ikke arty. Det var jo ikke akkurat fungerene sattelitter på den tida tankene er satt i.

Lenke til kommentar

Har begynt å ta med HE og AP shells med FV 215b 183.

Oppsettet er 3 AP,  6 HESH og 3 HE.

 

Møter man tier 10 heavies front mot front og de er hull down, har man ikke nubbesjans og

penetrere de med HESH uansett, eller har ikke tid til å aime etter weak-spots, så hvorfor kaste bort credits.

Tror kanskje pudding and tea er et godt alternativ i stedet for 100% HESH. Ikke testet så mye selv...

Vet ikke hvor mye dette påvirker accuracy. Men man bommer merkbart mer nå etter acc-nerfen.

 

Med HE shells kan man også ta noen spekulative- og blind-shots i busker hvis man har ammo nok til det.

Men selvfølgelig gøy å ha HESH klar nå anledningen byr seg :p

 

Andre tanker?

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

Har begynt å ta med HE og AP shells med FV 215b 183.

Oppsettet er 3 AP,  6 HESH og 3 HE.

 

Møter man tier 10 heavies front mot front og de er hull down, har man ikke nubbesjans og

penetrere de med HESH uansett, eller har ikke tid til å aime etter weak-spots, så hvorfor kaste bort credits.

Tror kanskje pudding and tea er et godt alternativ i stedet for 100% HESH. Ikke testet så mye selv...

Vet ikke hvor mye dette påvirker accuracy. Men man bommer merkbart mer nå etter acc-nerfen.

 

Med HE shells kan man også ta noen spekulative- og blind-shots i busker hvis man har ammo nok til det.

Men selvfølgelig gøy å ha HESH klar nå anledningen byr seg :p

 

Andre tanker?

Så frem til denne TD'en, men for min del var den en skuffelse.... og da har den heller ikke blitt brukt stort. Tror jammen ikke den er prøvd etter nerfen eller.....

Lenke til kommentar

Tror mange har gitt den opp. For den ble nerfet ganske hardt, men så var den skikkelig OP da.

 Armour er ikke så ille. Man bouncer endel, særlig i turrett.

 

Jeg liker å få tanks mange ikke liker, til å fungere. FV 183 er et eksempel. :)

 

Tror veldig mange gjør feil og lader 100% HESH, og så kan de ikke mekanikken.

Det blir veldig dyrt og frustrerende når man bommer eller ikke penetrerer.

 

Man blir veldig fort raped av arty eller meds hvis man gjør feil, angriper uten support osv

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

 

 

183 er shite,one trick pony. Den burde fjernes fra spillet, slik som WE100

Fjernes fordi den er dårlig eller er overpowered? Begge deler?

 

Den kan være frustrerende ja. Spiller ikke den for å statpadde akkurat. Blir mest for gøy.

Spenningen. Man vet aldri med 183mm ...

fordi den har for mye Alpha. Måten WoT er designet på gjør at ekstrem Alpha er umulig å balansere.

 

183 er spennende på samme måte som ludo er spennende: hvem blir mest heldig?

Lenke til kommentar

Heldig må du være i WoT skal du vinne.

Får man et ræva lag, er man ferdig uansett.

I balanse vil det aldri helt være, men er det balansert nok vil kan kunne utgjøre en forskjell. Jeg skal ikke nekte for at man kommer i kamper man er dømt til å tape eller vinne selv om om man er AFK. Jeg vil våge å påstå at du påvirker kampene dine mer enn du tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...