Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

 

Men hva i all verden skal til for ace den der? 8k skade ikke nok så er det ganske høyt nivå.

Ace går ikke bare på damage må du huske! Samt hvordan resten av EU har spilt den de siste 7 dager.

Selfølgelig spiller alle de andre spill mekanikkene inn og, men med så mye skade så har du hatt en rimelig vill kamp.

 

For og si det på en annen måte, har du mange kamper der du har gjort så mye skade som ikke var ace?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://wotreplays.com/site/1806490#karelia-mammakamel-centurion_mk_i

 

Helt vannvittig hvor mye det hjelper å ha med en kompis når man spiller, da har man garantert en spiller på laget som gjør ok+ resultater og det er ofte det som trengs. Jeg tror ikke jeg kommer til å spille wot alene mer, det gjør meg ganske frustrert til tider.

 

Denne runden var veldig morsom da det virket som et tap ganske lenge.

Lenke til kommentar

 

 

Men hva i all verden skal til for ace den der? 8k skade ikke nok så er det ganske høyt nivå.

Ace går ikke bare på damage må du huske! Samt hvordan resten av EU har spilt den de siste 7 dager.

Selfølgelig spiller alle de andre spill mekanikkene inn og, men med så mye skade så har du hatt en rimelig vill kamp.

 

For og si det på en annen måte, har du mange kamper der du har gjort så mye skade som ikke var ace?

 

 

vanskelig spørsmål, men ja, det er mye vanskeligere og få Ace i en tier X enn i lavere tiers.

Har meget ofte 6k+ damage games om dagen.

8+ er sjeldent dog.

Lenge siden jeg har hengt meg opp i mastery badges, nå er epeen MoE !

Lenke til kommentar

ok, takker. Lærer noe nytt hver dag :)

 

 

 

haha sorry at jeg snakker l33t lingo :p

 

og nei jeg forklarer ikke l33t ! :)

 

Marks of Excellence er en grei måte og måle hvor god man er i en tank. Den første tør jeg påstå at 90% klarer og få til, 2nd mark spørs litt på hvor god man er, og i hvilke tank. Populære tanks er meget vanskelige og få 2 i.

Den 3rdje så skal man være på 5%, og gjerne bedre. 

Tier X meds, ligger average damage over 4k på de siste 100 matcher. Egentlig ganske vilt.

 

Personlig har jeg bare prøvd på en håndfull tanks som jeg liker. Har det vel på E50M, og T71 (og snart T20)

 

Har modifisert XVM litt, slik at i garasjen så viser den % på MoE, på tank iconet. Da er det lettere og følge med.

Mit må nå er 100% MoE på T71. Var på over 99% sist jeg prøvde hardt.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at det er fryktelig mange håpløse spillere for tia?  

Ofte halve laget består av <46% winrate folk, gjerne med matchende wn8 på rundt 2-300. 

 

Ødelegger hele morroa når en E100 står bak å sniper sammen med Tier 8 TD'ene og resten av teamet dør som fluer på alle flanker. 

 

Det har da ikke vært sånn før? 

 

eller er det bare mm som er ute etter meg?

Lenke til kommentar

Er det bare meg som opplever at det er fryktelig mange håpløse spillere for tia?  

 

Det har vel stort sett alltid vært mange elendige spillere. Det er likevel ikke umulig at det blir verre med tiden - en god spiller som ønsker å vinne vil kanskje gi opp fortere enn noen som bare liker høye smell og beltekjøretøy. 

 

Har selv tatt en pause på noen måneder og regner med at det blir morsommere å komme tilbake igjen. Mindre 'skills' betyr tydeligvis mer moro, samt å utelukkende spille noe ubalansert. :p

 

Edit: Conqueror GC på 'On track'/TOTT-spesial igjen? Jeg er nesten sikker på at det ikke er så lenge siden sist - brukte store deler av en spesial på å få knertet en før den 'nye' britiske TD-linjen.

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

 

Ekte unicorns har lært seg å gjøre det vanskelig for arty å treffe, så jeg tviler på at det er grunnen til at de gir seg selv om de sikkert hevder det selv... 

 

Det er bare tull. Det er faktisk normalt av arty å KUN går etter den beste spilleren da det øker vinnersjangsen til teamet. Om du spiller en treg tanks har du absolutt ingen måte å være effektiv i spillet samtidig som du unngår arty.

Lenke til kommentar

 

Ganske mange unicums som har gitt seg, pga av arty.

 

WG vil ikke høre gitt....

Ekte unicorns har lært seg å gjøre det vanskelig for arty å treffe, så jeg tviler på at det er grunnen til at de gir seg selv om de sikkert hevder det selv... 

 

Hvis arty ønsker å ødelegge matchen din, så vil det klare det uansett hvor hardt du unngår arty-shell.

Ekstremt mange arty-spillere går konstant etter den høyest-rankede spilleren på motstanderlaget uansett hva, jeg merker stor forskjell på om jeg er platoonet med en lilla spiller og når jeg ikke er det på hvor mye frihet jeg har.

 

Dette er også noe av grunnen til at jeg ikke spiller stort lengre.

Lenke til kommentar

Det er ikke tvil om at arty straffer trege tanks. Spiller selv T28 prot og AT15 om dagen og det er håpløst på flere nivå. Men, de fleste unicorns suser jo uansett rundt i T10 meds! 

 

Når det er sagt så er jeg sterkt imot arty selv. Det er kjedelig å spille dem og kjedelig å spille mot...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke tvil om at arty straffer trege tanks. Spiller selv T28 prot og AT15 om dagen og det er håpløst på flere nivå. Men, de fleste unicorns suser jo uansett rundt i T10 meds! 

 

Når det er sagt så er jeg sterkt imot arty selv. Det er kjedelig å spille dem og kjedelig å spille mot...

 

Enig. De burde i det minste begrense til 1 arty per team per match.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...