Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Skru på replayfunksjonen under "Options" i spillet, gå deretter til www.wotreplays.eu, logg deg inn og last opp replayfilen fra wot mappa di. Det er en egen mappe med replays, ikke vær redd for å la replayfunksjonen stå på, de tar ikke store plassen.

 

Evt kan du screenshotte med prtscr knappen, da legger bildet seg i "screenshots" mappa i wot mappa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har vel knapt nok sett en T20 in-game, den amerikanske medium-linja er ikke spesielt populær vil jeg tro...

Fler og fler unicums spiller de iallefall.

 

T20 har omtrent alt: veldig nice alpha, camo, vision, -10 gundepression.

Det den ikke har er armor, eller DPM. Så bruk terrain som armor.

 

Pershing er så som så, liker den også.

 

De 2 pattons er meget meget bra, dog de har konkuranse om og være "best" med mange andre meds.

Liggger vel på 4k WN8 i snitt på disse gamene.

T20 er rå ja!

En skjult juvel. Er ikke så glad i pershingen, men den tier 9 patton er gøygøygøy!

Lenke til kommentar

Startet med T20 for noen dager siden selv. Hadde det meste av moduler opplåst fra før, og jeg må si at denne vognen er ganske god. Veldig brukbar alpha, komfortabel aimtime og treffsikkerhet kombinert med god gun depression gjør det lett å trade effektivt.

 

De to største ulempene er lav dpm/lang reload og en viss seighet i forhold til å svinging og akselerasjon. 

 

Tier 8 vognen i denne linjen virker svak, men tier 9 og 10 kan være interessante. Kommer nok til å beholde T20 om den er god med sixth sense og camo/repair.

Lenke til kommentar

Hvorfor så mye hat rundt M26 Pershing? Det er jo den klart beste tier 8 mediumen Per dags dato med meget god gun handling, Gun depression, meget solid og stor gun mantlet, ekstremt god APCR-runde, bedre enn gjennomsnittlig mobilitet for tieren, og er en av de beste på vision/Camo attpåtil. Den er nesten like fleksibel som E 50!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor så mye hat rundt M26 Pershing? Det er jo den klart beste tier 8 mediumen Per dags dato med meget god gun handling, Gun depression, meget solid og stor gun mantlet, ekstremt god APCR-runde, bedre enn gjennomsnittlig mobilitet for tieren, og er en av de beste på vision/Camo attpåtil. Den er nesten like fleksibel som E 50!

Hater ikke pershingen, men synes bare den er litt for treg.

Men den er suveren på en åsrygg!

Lenke til kommentar

Hvorfor så mye hat rundt M26 Pershing? Det er jo den klart beste tier 8 mediumen Per dags dato med meget god gun handling, Gun depression, meget solid og stor gun mantlet, ekstremt god APCR-runde, bedre enn gjennomsnittlig mobilitet for tieren, og er en av de beste på vision/Camo attpåtil. Den er nesten like fleksibel som E 50!

 

 

Spiller den titt og ofte jeg, den har dog litt liten alpha i forhold til T20 og Patton'e.

Lenke til kommentar

Da er det bare og stålsette seg for "bot-orama" til helga. Anniversary helg med 5x for win + masse bonuser, kommer til og bli grusomt og spille.

Med andre ord ei perfekt planlagt helg, med hyttetur og 3d skyting i helga.... :)

Blir nok mye rødt å se, men også mye rart blandt de litt mer "etablerte", her er det kun xp som gjelder, my team------- fuck it....

Lenke til kommentar

Nå som helga er over kan jeg konkludere med at jeg fortsatt synes det er håpløst og spille under sånne events.

 

Halvparten av kampene så ligger laget ditt under med ti tankser før det har gått fem minutter og andre halvparten moser du motstanderlaget. Er så mye bots at det er til og bli dårlig av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå som helga er over kan jeg konkludere med at jeg fortsatt synes det er håpløst og spille under sånne events.

 

Halvparten av kampene så ligger laget ditt under med ti tankser før det har gått fem minutter og andre halvparten moser du motstanderlaget. Er så mye bots at det er til og bli dårlig av.

 

Ja blir langt fra de beste resultatene. 55% WR med 1300 WN8 er ikke mye å skryte av. Samtidig tror jeg dette er farget en del av at jeg har spilt FV304 og en del light tanks, med varierende grad av suksess. Lights er ikke tingen på sånne events :p Samme med T7 tanks, havnet nesten utelukkende i +2 kamper hele helgen og det gjør det jo noglet vanskelig å påvirke kampen voldsomt. 

Lenke til kommentar

Nå som helga er over kan jeg konkludere med at jeg fortsatt synes det er håpløst og spille under sånne events.

 

Halvparten av kampene så ligger laget ditt under med ti tankser før det har gått fem minutter og andre halvparten moser du motstanderlaget. Er så mye bots at det er til og bli dårlig av.

 

Over 60 games i går klarte jeg 58% WR (40 games i 2-mann platoon) og 2k WN8, noe som vil antyde at winrate betyr lite over så lite antall spill.

Det har virket som det har vert flere "landslide-victories" som Jingles så fint kaller det, men at jeg spiller på WN8 som er lavere enn overall/all-time er helt og alene min egen feil.

---------------------------------------------

WN8 er noe jeg har slitt med tidligere, da i forhold til inkonsistens over lengre perioder. Før påskeferien lå jeg på 3k+, så 2 uker med frihet fra tanks setter meg tilbake på 2k. Jeg har enda ikke klart å finne flowen og den indre fred. Noe av dette vil så klart skyldes en del stock grinds, men når jeg ikke klarer regelmessige 3k dmg games i vår herres E50/50M slik som jeg var i stand til for 4-6 mnd siden, så stiller jeg spørsmål på om jeg faktisk forbedrer meg i tanks.

 

Etter å ha brukt 2M credits på consumables, og 4 stk tier 8-9 vogner som venter på innkjøp forstår jeg at det er mange timer grinding foran meg. Veldig "glad" jeg har FCM 50t, T34 og premium konto. World of Tanks er pay2win

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Etter å ha brukt 2M credits på consumables, og 4 stk tier 8-9 vogner som venter på innkjøp forstår jeg at det er mange timer grinding foran meg. Veldig "glad" jeg har FCM 50t, T34 og premium konto. World of Tanks er pay2win

 

 

tullprat.

 

Fordi ting går fortere og grinde, så er det pay2win? Tror du har misforstått begrepet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Etter å ha brukt 2M credits på consumables, og 4 stk tier 8-9 vogner som venter på innkjøp forstår jeg at det er mange timer grinding foran meg. Veldig "glad" jeg har FCM 50t, T34 og premium konto. World of Tanks er pay2win

 

 

tullprat.

 

Fordi ting går fortere og grinde, så er det pay2win? Tror du har misforstått begrepet.

 

 

Penger -> premium konto/tanks -> raskere grinds -> mindre stock grinds -> mer crew skills, equipments, consumables -> større mulighet til å vinne spillet

 

Slik som jeg ser det gir man penger for å spille bedre tankser, noe som burde gi større mulighet til å vinne enn ikke-så-bra-tankser. 

Men jeg har tatt feil tidligere.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Etter å ha brukt 2M credits på consumables, og 4 stk tier 8-9 vogner som venter på innkjøp forstår jeg at det er mange timer grinding foran meg. Veldig "glad" jeg har FCM 50t, T34 og premium konto. World of Tanks er pay2win

 

 

tullprat.

 

Fordi ting går fortere og grinde, så er det pay2win? Tror du har misforstått begrepet.

 

 

Penger -> premium konto/tanks -> raskere grinds -> mindre stock grinds -> mer crew skills, equipments, consumables -> større mulighet til å vinne spillet

 

Slik som jeg ser det gir man penger for å spille bedre tankser, noe som burde gi større mulighet til å vinne enn ikke-så-bra-tankser. 

Men jeg har tatt feil tidligere.

 

 

Du kommer deg fortere igjennom grindinga, men det er litt stretch og kalle det pay to win for alle har muligheten til og kjøre tanks på samme premisser. Ja, du kan ta en snarvei dit ved og betale, men noe må jo betales for og holde liv i spillet, og jeg synes de har funnet en veldig god balanse her.

 

Bare ut av nysgjerrighet, har du premium konto Eaan?

Lenke til kommentar

Eneste du får er mulighet for å kjøpe deg nye garasjeplasser (flere tanks), 50% xp og credit gain. Vet ikke om så mange av Premium-tanksene som er mye bedre enn andre på samme tier?

Men, når det er sagt, så har du først kjørt prem., så er det jaggu meg vanskelig å gå tilbake til standard konto......

Lenke til kommentar

 

 

Du kommer deg fortere igjennom grindinga, men det er litt stretch og kalle det pay to win for alle har muligheten til og kjøre tanks på samme premisser. Ja, du kan ta en snarvei dit ved og betale, men noe må jo betales for og holde liv i spillet, og jeg synes de har funnet en veldig god balanse her.

 

Bare ut av nysgjerrighet, har du premium konto Eaan?

 

 

Ja. Når man har gått premium er det ingen vei tilbake. Mye av det som holder meg i spillet er at jeg har investert mye tid (7k battles) og en god del penger.

 

Jeg har tatt opp denne problemstillingen tidligere, og velger å linke til et tidligere inlegg enn å greie ut på nytt. 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313959&p=22184793

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...