Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert morsomt i et par uker før de introduserer etfaringsbasert MM på lavere levels..

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events. 

Lenke til kommentar

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events.

-Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles)

 

Fra 9.7 test server patch notes

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events.

-Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles)

 

Fra 9.7 test server patch notes

 

Interessant. Samme patchen som reduserer pen for meds og TDer. Får se hva resultatet blir, WG er jo ikke akkurat kjent for å være gode på implementering av endringer...

Lenke til kommentar

 

 

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events.

-Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles)

 

Fra 9.7 test server patch notes

 

Interessant. Samme patchen som reduserer pen for meds og TDer. Får se hva resultatet blir, WG er jo ikke akkurat kjent for å være gode på implementering av endringer...

 

 

nei det er postponed.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events.

-Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles)

 

Fra 9.7 test server patch notes

 

Interessant. Samme patchen som reduserer pen for meds og TDer. Får se hva resultatet blir, WG er jo ikke akkurat kjent for å være gode på implementering av endringer...

 

 

nei det er postponed.

 

"- Cancelled changes to shell penetration and vehicle characteristics added in the first Common Test of version 9.7."

 

Se der ja, ble litt for opplagt at de ville øke bruken av gold ammo...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Hva tenker du på? Det har aldri vært snakk om å introdusere erfaringsbasert MM. Det eneste de har gjort for å gjøre sealclubbing mindre populært er å frata tier 1-3 mulighet til å gjennomføre personal missions og de fleste special events.

-Implemented separation of new and experienced players in battles (for tier I-III vehicles)

 

Fra 9.7 test server patch notes

Interessant. Samme patchen som reduserer pen for meds og TDer. Får se hva resultatet blir, WG er jo ikke akkurat kjent for å være gode på implementering av endringer...

nei det er postponed.

"- Cancelled changes to shell penetration and vehicle characteristics added in the first Common Test of version 9.7."

 

Se der ja, ble litt for opplagt at de ville øke bruken av gold ammo...

Strengt tatt var det en buff for flere av mediumene, særlig stb-1. Planen er visstnok å nerfe premshells sammen med standard Shells.
Lenke til kommentar

tidlig på dagen,så ligger jeg på 40-60,og senere på dagen så ligger jeg på 40-100,og lampa blinker hele tiden,spørs om det er noe som skjer på linja et sted senere på dagen.

 

pinger vg.no så ligger pingen på 8-12 og null pakketap,så problemet ligger ikke her

Lenke til kommentar

Har vel knapt nok sett en T20 in-game, den amerikanske medium-linja er ikke spesielt populær vil jeg tro...

 

Fikk meg Type 61 i går, første kampen får jeg en nice 470 damage roll på en av de ekle, imba Type 59'ene som alltid herjet med meg i STA-1. Fantastisk å endelig få litt alpha og godt å få vist hvorfor jeg tross alt er to nummer større ;)

Lenke til kommentar

Har vel knapt nok sett en T20 in-game, den amerikanske medium-linja er ikke spesielt populær vil jeg tro...

 

Fikk meg Type 61 i går, første kampen får jeg en nice 470 damage roll på en av de ekle, imba Type 59'ene som alltid herjet med meg i STA-1. Fantastisk å endelig få litt alpha og godt å få vist hvorfor jeg tross alt er to nummer større ;)

Du hadde problemer med å penne en Type 59 med STA-1?

Frontplata på Type 59 er jo knapt istand til å bounce 180 pen, STA-1 har jo 218!

 

Kos deg forresten med Type 61, da jeg spilte den for over et år siden var den åpenbart UP med elendig gun handling, camo, og panser, og med alle disse map-endringene til å favorisere brawling må den være nærmest håpløs.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Du hadde problemer med å penne en Type 59 med STA-1?

Frontplata på Type 59 er jo knapt istand til å bounce 180 pen, STA-1 har jo 218!

 

Kos deg forresten med Type 61, da jeg spilte den for over et år siden var den åpenbart UP med elendig gun handling, camo, og panser, og med alle disse map-endringene til å favorisere brawling må den være nærmest håpløs.

 

Uhm, Type 59 har 200 turret armor, sammenliknet med 70 på STA-1. Og du vet sikkert at 218 pen ikke betyr 218 pen hvert skudd, og dette forutsetter selvfølgelig 90 graders vinkel i tillegg, og Type 59 har absolutt ikke et boxy turret. 

 

Er fullstendig klar over at Type 61 ikke er ansett for å være spesielt bra, men den har i hvert fall Alpha. Så man kan peek-trade andre mediums på en helt annen måte enn med STA-1. Synes heller ikke gun handling var så ille, rask turret traverse og 2,3 aimtime er til å leve med.

Edit: Må ikke glemme APCR som standard ammo, 900 m/s (STA) vs 1470 m/s (Type 61) er jo veldig behagelig.

Endret av abraxa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel knapt nok sett en T20 in-game, den amerikanske medium-linja er ikke spesielt populær vil jeg tro...

 

Fler og fler unicums spiller de iallefall.

 

T20 har omtrent alt: veldig nice alpha, camo, vision, -10 gundepression.

Det den ikke har er armor, eller DPM. Så bruk terrain som armor.

 

Pershing er så som så, liker den også.

 

De 2 pattons er meget meget bra, dog de har konkuranse om og være "best" med mange andre meds.

Liggger vel på 4k WN8 i snitt på disse gamene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...