Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver og få til LT-15 med 30 90.

Omtrent håpløst, sukk, den og cause fire to 2 vehicles, er bare så jævla RNG om det hender.

 

For LT-15 trenger man riktig kart, riktig dumme fiender, ikke scouts på ditt eget lag som tar spottinga.

 

Tips er og skru av Encounter, og på med Assault, da Sand River Assault - attack, og Karelia Assault - attack, kan være bra for spotting.

Ellers der det omtrent bare Prohorovka north spawn - E1 - bush som fungerer. Hvis E1 opptatt eller umulig, kan spotting av hill være bra.

Lenke til kommentar

Greide faktisk den på siegfried line, encounter, south spawn. T71, kjørte rett til busker/trær på g4, spotta store deler av fiendens lag da de kjørte opp mot byen, etter en stund flanket jeg rundt og tok ut arty, før jeg kjørte opp bak på B/C8 og spotta de resterende tanksene der.

 

Maks flaks med laga, men er vel det som må til på en del av disse missionene. Dette var da LT15 på t28hc

Lenke til kommentar

Har begynt å spille ELC AMX igjen. 

 

Den er artig. Man kan få til noen sinnsyke matcher med den, hvis man er litt tålmodig og

ikke scout-suicider som mange gjør.  Den er så lav og liten at man kan side/face-hugge andre lett

:p  Har ikke sixth sense ennå. Grinder mot det :)

 

Sjekk denne. Slik skal den spilles:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...