Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg liker å dure rundt som en Super Pershing jeg da, er noe treig i oppover bakkene og noe av stigma-en av å kjøre en premium.

 

Men det jeg sliter litt med er IS-3, av en eller annen grunn så har jeg aldri klart å få den til å fungere så bra som folk påstår, jeg kommer ikke igjennom andre IS-3 i fronten, men det kan tydligvis alle andre.

Hvor er det man sikter på en IS-3 i fronten om en ikke klarer å få en bedre vinkel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rett over kanonen kan du sikte om du ser bare tårnet, altså toppen av tårnet. Om den ikke ser rett på deg med nesa si kan du skyte på UFP, siden den har spiss nese vil du da få en relativt flat overflste du kommer igjennom. Underplata forsn er også en mulighet, men den er liten og vaskelig å treffe.

 

Det er ihvertfall hva jeg gjør, etter nerf er IS3 langt enklere å håndtere.

Lenke til kommentar

Jeg liker å dure rundt som en Super Pershing jeg da, er noe treig i oppover bakkene og noe av stigma-en av å kjøre en premium.

 

Men det jeg sliter litt med er IS-3, av en eller annen grunn så har jeg aldri klart å få den til å fungere så bra som folk påstår, jeg kommer ikke igjennom andre IS-3 i fronten, men det kan tydligvis alle andre.

Hvor er det man sikter på en IS-3 i fronten om en ikke klarer å få en bedre vinkel?

Hvis du ikke kommer gjennom andre IS-3 i fronten med en IS-3 skyter du på feil sted eller så kjører du en stock IS-3

 

Er en firkanta luke på toppen av turret som er kjempesvak. Jeg og en kompis testa det i et training room med en kv-1. På flat mark rett forfra gikk 10 av 10 skudd rett igjennom. Kv1 har 120 pen.

Den er 20mm tykk. Alt over 60mm kaliber går rett gjennom.

Lenke til kommentar

Grinder RU 251 crew selv. Helt latterlig god hastighet på den. T71 er kanksje bedre, tier for tier, men 80 km/t toppfart er fantastisk.

Vipper mellom T71 og RU som favoritt-vogn.

 

http://wotreplays.com/site/1710868#self

 

Nice, gleder meg til den, grinder meg gjennom Auf. Panther nå. Faktisk ble jeg positivt overrasket, hadde forventet noe helt forferdelig. Litt treg akselerasjon og litt for stor, men kanonen er overraskende bra.

Men det er et slit å spille scout uten 6th sense, heldigvis er jeg på 98 % skill så ventetiden blir ikke så lang.

 

Hadde en morsom kamp i M2 Medium i går: http://wotreplays.com/site/1711084#erlenberg-nettopp-m2_medium_tank

Var eneste T3 i en T5 kamp, og med 38 mm pen så jeg for meg at det kunne bli stritt... Men etter mye "stang inn" ble det en ganske decent runde ut av det. Ble litt stresset av dårlig tid på slutten, så kunne nok hentet enda litt mer ut av den runden.

Lenke til kommentar

Ingen tråd for World of Warships?

 

Noen som har en beta key til overs? Jeg vet de ikke er lette å få tak i. :(

 

svært lite interesert i båter, og svært lite interesert i og grinde meg opp igjen.

 

Skal vel teste det andre tank spillet når det blir releaset, hvis det gjør noe med clickers. arty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...