Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

 

 

Ja, lenge leve arty i stronghold ser jeg. Lurer på om 2PAC fortsatt gjør dem. Oppdaterte spill, mods og skins i går (sistnevnte tok to timer), og er vel klar for å hive meg inn i spillet igjen. Trenger noe som kan dra meg bort fra Minecraft, WoW, EU4, Rift, Destiny og Forza Horizon 2, og hva er vel bedre enn et spill fylt med dødstrusler og SIEMA!!!-spam?

 

er faktisk ikke arty, er en stronghold consumable. So very balanced, so stronk.

 

Er det ikke off-map artillery da? Dobbelt så gøy!

 

 

nei det er ikke off-map. Det er ingame, og FC som flytter en firkant og klikker. Du kan se det på gif'n

 

Mente det som et artilleri du ikke kan skyte i stykker, at det er sånn den arty consumablen virker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lyst å joine ny klan. WWMR er helt dødt. Hvilken anbefaler dere?

 

Er langt oppe i 30-åra. Average stats. Men lærer stadig :)

http://www.noobmeter.com/player/eu/bobleplast/502215099/

 

Hvordan er nivået i TROLL (rekrutteringsklanen)? IRF? NASA? andre?

 

Målet er å platoone litt og ha det gøy. Litt clan wars av og til.

Prøv deg i NORH (Northern Heroes)

Mye voksne folk, avslappet opplegg og god tone.

Lenke til kommentar

Da jeg spilte før brukte jeg promod, og fikk opp 15 icon av tanks på hver side av scoren(helt oppe i midten på skjermen). Nå får jeg health bar på lagene i stedet for disse iconene, som jeg ikke synes noe om. Noen andre som bruker promod og vet hva jeg skal eller eventuelt ikke skal installere? Jeg har ikke klikket install på show team health bar.

Lenke til kommentar

Prokhorovka north spawn, jeg på T71 prøver og få fullført LT-7.

 

Vi har 4-5 tier X TDs, så jeg tenker at dette blir campy gitt, og jeg bør prøve og komme meg til E1 busken(e), slik at jeg får passiv spotta nedover 0 linja.

Vår E3 sier så "hope scouts die fast", og han var vist seriøs, hatet scouts.

 

Kampen slutter så med meg med 9.6K spotting og rundt 1k skade selv.

Oh the irony!

Lenke til kommentar

Prokhorovka north spawn, jeg på T71 prøver og få fullført LT-7.

 

Vi har 4-5 tier X TDs, så jeg tenker at dette blir campy gitt, og jeg bør prøve og komme meg til E1 busken(e), slik at jeg får passiv spotta nedover 0 linja.

Vår E3 sier så "hope scouts die fast", og han var vist seriøs, hatet scouts.

 

Kampen slutter så med meg med 9.6K spotting og rundt 1k skade selv.

Oh the irony!

 

Kanskje han mente motstander sine scouts? :)

Lenke til kommentar

Gled deg til T-54, dessverre er det ingen tier 8 meds som er noe bra. Noen av de er ok, de fleste ræva.

T-44 er vel midt på treet.

 

Har bare prøvd Centurion i etpar kamper, men den virker som en veldig god T8 medium ihvertfall. Ikke voldsomt rask, men manøvrerbar, en god kanon og gun depression.

Lenke til kommentar

Gled deg til T-54, dessverre er det ingen tier 8 meds som er noe bra. Noen av de er ok, de fleste ræva.

T-44 er vel midt på treet.

 

Likte Centurion greit og Pershing har jeg nettopp begynt på, den virker også grei. Men som du sier så er det vel ingen som er kjempe bra, bortsett fra Type 59 da, men den teller vel ikke.

 

Hadde en "grei" kamp i den her om dagen :

 

http://wotreplays.com/site/1690867#lakeville-rambonator-type_59

Lenke til kommentar

Problemet er egentlig ikke at det ikke finnes gode T8 medium vogner, problemet til T8 heter T10. Gapet her er ikke like stort som mellom T6 og T8, men dette er de to største gapene i spillet etter min mening. Du er utklasset på alle stats og kan i bestefall utføre en supportrolle. Her faller også mediums lille mulighet til å flanke bort, fordi de blir utklasset på viewrange og utgjør ikke en stor nok trussel til å distrahere T10 så voldsomt. Alternativt gjør du nettopp det og ender som 2shot fra det meste.

 

I en T8 only kamp så har alle mediums muligheten til å bære sin egen vekt og vel så det.

Lenke til kommentar

 

Gled deg til T-54, dessverre er det ingen tier 8 meds som er noe bra. Noen av de er ok, de fleste ræva.

T-44 er vel midt på treet.

 

Likte Centurion greit og Pershing har jeg nettopp begynt på, den virker også grei. Men som du sier så er det vel ingen som er kjempe bra, bortsett fra Type 59 da, men den teller vel ikke.

 

Hadde en "grei" kamp i den her om dagen :

 

http://wotreplays.com/site/1690867#lakeville-rambonator-type_59

 

Pershing er jo den beste tier 8 mediumen i spillet takket være solid gun mantlet, god gun depression, fantastisk premshell, god viewrange, god gun handling, og generelt brukbar mobilitet.

 

Type 59 er jo treg, har dårlig gun handling, lite ammo, dårlig premshell, og generelt overhypet egentlig...

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

 

Gled deg til T-54, dessverre er det ingen tier 8 meds som er noe bra. Noen av de er ok, de fleste ræva.

T-44 er vel midt på treet.

 

Likte Centurion greit og Pershing har jeg nettopp begynt på, den virker også grei. Men som du sier så er det vel ingen som er kjempe bra, bortsett fra Type 59 da, men den teller vel ikke.

 

Hadde en "grei" kamp i den her om dagen :

 

http://wotreplays.com/site/1690867#lakeville-rambonator-type_59

 

Pershing er jo den beste tier 8 mediumen i spillet takket være solid gun mantlet, god gun depression, fantastisk premshell, god viewrange, god gun handling, og generelt brukbar mobilitet.

 

Type 59 er jo treg, har dårlig gun handling, lite ammo, dårlig premshell, og generelt overhypet egentlig...

 

 

Type 59 har jo blitt nerfet ganske mye. Jeg skaffa meg den når den kom, og det var jaggu en god maskin. Like fort bak som fram. God mobility. Så tok jeg en pause ifra wot, kom tilbake og kjente ikke igjen Type 59, den var blitt treg og mobiliteten var ikke det samme.

Lenke til kommentar

 

 

Pershing er jo den beste tier 8 mediumen i spillet takket være solid gun mantlet, god gun depression, fantastisk premshell, god viewrange, god gun handling, og generelt brukbar mobilitet.

 

 

Type 59 er jo treg, har dårlig gun handling, lite ammo, dårlig premshell, og generelt overhypet egentlig...

 

Type 59 har jo blitt nerfet ganske mye. Jeg skaffa meg den når den kom, og det var jaggu en god maskin. Like fort bak som fram. God mobility. Så tok jeg en pause ifra wot, kom tilbake og kjente ikke igjen Type 59, den var blitt treg og mobiliteten var ikke det samme.

 

 

Type 59 nerfet? Pfft, bare noe du innbiller deg :) Eneste forandringen som har skjedd med Type 59 er at den gikk ifra en kopi av 10mmD10-T kanonen (som den gang vel var 175pen 220dmg) til sin "egen" kanon med 181pen og 250dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...