Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

Noen som har fått til LT-15 enda? Den med 4k spotting.

 

Ja. Må ha litt flaks. Eller, mye flaks. Jeg gjorde det i AMX 13 90 med aktiv spotting. Tror en annen god metode er å ta med noen med bra skadepotensial i platoon med deg.

 

 

 

slik som kartene er nå, så er det omtrent bare flaks.

Når man endelig får scout kart som feks Malinovka, er det banna bein 1-2 andre scouts som stjeler spotsa dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

AMX Chasseur de chars

Denne ser ut til å være ny på premium-store.

Nå har jeg riktignok ingenting å gjøre i en fransk maskin, med null andre franske vogner i stallen. Men er dette en Premium-vogn som leverer?

 

Ligger så langt ikke i WoT-wiki, så ikke godt å sammenligne med andre sånn uten videre.

Noreng har vel full kontroll over alle stats ;)

Basically en FCM 50T for fattige.

Har du pengene kjøper du heller FCM 50T som har begrenset matchmaking, bedre softstats, og nok panser til å ikke bli pennet av ethvert HE-shell.

 

Da den ble lekket så den fantastisk ut, men kombinasjonen null panser og elendig snapshotting fungerer rett og slett ikke i dagens meta der banene ikke tillater deg å camo-snipe.

 

 

Jeg gidder ikke kjøpe AMX CDC.

 

Har FCM 50t og anbefaler å kjøpe den hvis du skal ha en god premium tank.

Ser SirFoch har testet CDC og den er bra for erfarne spillere, mener han. En slags tier 8 Leo 1.

Men du kan komme i tier 10 battles ganske ofte, den er stooor, bare litt mindre enn FCM.

Pref MM er behagelig å ha i FCM. Man er på topp veldig ofte, og kan ta bounce noen skudd fra low tier og har mye HP som man kan trade litt med. Utrolig sjelden jeg må bruke gull ammo, så den tjener godt også.

Lenke til kommentar

God underholdning! Uansett brann eller ikke ville siste IS8 vært ferdig, men flaks med ding fra 704 :)

 

Ja, litt flaks hører med. :) Men videoen viser hva T-54 er kapabel til.

Bra frontal armour og selv om den er nerfet litt, så er turrett også fortsatt ganske bouncy.

Liker å spille aggressivt og T-54 er perfekt til det, særlig når man er matchet på topp.

Lenke til kommentar

Liker T-54 veldig godt. Spilte den veldig mye før med varierende hell. Har snart 1100 battles i den.

Men hatt lange pauser fra T-54, og har blitt en bedre spiller etterhvert, og lufter den hver gang jeg logger inn nå.

 

Har prøvd E50 på testserver. Den er bra, men jeg synes T-54 er mer komfortabel med mobiliteten

og at den er så liten og har bra camo. E50 er ganske stor og tung.

 

Synd at MrFalkers har sluttet å lage spille/ videoer. Moro å følge med på medium gameplay fra han.

Tror han ble overarbeidet etterhvert og gikk lei. Var mye på slutten. Videoer og streaming på twitch.

Og laaange videoer som denne:

 

www.youtube.com/watch?v=eQLn_hTYRBI

Lenke til kommentar

Har for litt siden fått E50, men har ikke top gun enda... og heller ikke største motor..... håper virkelig den blir bedre, for nå er den treig og gjør lite skade.. :)

altmulig-maskiner som E50, E75, og T-54 krever full oppgradering for å få på plass mobilitet, ildkraft, og panser. Når de først er oppgradert er de kjempegode, men det er smertefullt før dette er på plass.

 

Til sammenligning har du centurion 7/1 og IS-8 som er relativt brukbare med forrige tiers toppkanon.

Lenke til kommentar

Liker T-54 veldig godt. Spilte den veldig mye før med varierende hell. Har snart 1100 battles i den.

Men hatt lange pauser fra T-54, og har blitt en bedre spiller etterhvert, og lufter den hver gang jeg logger inn nå.

 

Har prøvd E50 på testserver. Den er bra, men jeg synes T-54 er mer komfortabel med mobiliteten

og at den er så liten og har bra camo. E50 er ganske stor og tung.

 

Synd at MrFalkers har sluttet å lage spille/ videoer. Moro å følge med på medium gameplay fra han.

Tror han ble overarbeidet etterhvert og gikk lei. Var mye på slutten. Videoer og streaming på twitch.

Og laaange videoer som denne:

 

www.youtube.com/watch?v=eQLn_hTYRBI

 

 

Har prøvd og kontakte han, men ikke noe hell, noen som kjenner ham IRL?

Bare så det ikke har skjedd ham noe....

 

Han fylte en nisje, men det er for lite givende i forhold til $$. Mye mye jobb før man kommer opp på ett nivå som gjør at man eventuelt kan leve av det. Er vel bare en håndfull som gjør det i WoT verden.

 

Tilbake til E-50 og stock. Jeg har en regel at jeg ikke spiller stock tier 9s, dog som Noreng sa, det er noen som er spillbare som stock. E-50 stock er vel som en Tiger 2 stock, en tier høyere.

Selvmord og spille den stock, ikke gjør det!

Lenke til kommentar

 

Har for litt siden fått E50, men har ikke top gun enda... og heller ikke største motor..... håper virkelig den blir bedre, for nå er den treig og gjør lite skade.. :)

altmulig-maskiner som E50, E75, og T-54 krever full oppgradering for å få på plass mobilitet, ildkraft, og panser. Når de først er oppgradert er de kjempegode, men det er smertefullt før dette er på plass.

 

Til sammenligning har du centurion 7/1 og IS-8 som er relativt brukbare med forrige tiers toppkanon.

 

 

Visdom. Jeg har T-54 i stock-form, og den er lite givende. Men har ingen hast i å skaffe T-62, eller en oppgradert T-54, så free-xp får ligge. Får heller bruke den på Britiske Challenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...