Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

T71 er kanskje en tad OP nå! Spilte den vel ~10 ganger i går, fikk Ace i 2 av dem. Gjorde 3.7k damage!

 

Kan laste opp replays hvis det er interesant.

 

gjør det.

 

 

 

skal se om jeg husker det i kveld :)

 

Foresten så er T57 fremdeles OP :p

 

http://imgur.com/UUvYrkl

 

 

 

- Q: “Fuck you, you nerfed TD’s to death and killed them!” A: “Hurray!”

- (continued from above) Q: “I will stop buying premium!” A: “Good luck.”

 

hahahaha :D

Endret av -iL-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

T71 er kanskje en tad OP nå! Spilte den vel ~10 ganger i går, fikk Ace i 2 av dem. Gjorde 3.7k damage!

 

Kan laste opp replays hvis det er interesant.

 

gjør det.

 

 

http://wotreplays.com/site/1615189#self

http://wotreplays.com/site/1615187#self

 

og fikk joggu 1 til nå nettopp

 

http://wotreplays.com/site/1615309#fisherman_s_bay-lowlife555-t71

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Jeg ville ha kjørt på det samme stedet, men ikke akkurat der. Steinen bak M6 gir arty cover og man kan kjøre på nedsiden av den. Ikke nødvendigvis artycover på nedsiden, men det er skjeldnere at artilleri stiller seg for å kunne skyte der.

 

Det er et chokepoint som har stort artillerifokus, og som en treig tank kan man kun kjøre der. Man har ikke så mye valg, men kan kan unngå å stille seg på en måte som ikke serverer deg til dem.

Lenke til kommentar

AMX Chasseur de chars

Denne ser ut til å være ny på premium-store.

Nå har jeg riktignok ingenting å gjøre i en fransk maskin, med null andre franske vogner i stallen. Men er dette en Premium-vogn som leverer?

 

Ligger så langt ikke i WoT-wiki, så ikke godt å sammenligne med andre sånn uten videre.

Noreng har vel full kontroll over alle stats ;)

Endret av Svantesvoken
Lenke til kommentar

AMX Chasseur de chars

Denne ser ut til å være ny på premium-store.

Nå har jeg riktignok ingenting å gjøre i en fransk maskin, med null andre franske vogner i stallen. Men er dette en Premium-vogn som leverer?

 

Ligger så langt ikke i WoT-wiki, så ikke godt å sammenligne med andre sånn uten videre.

Noreng har vel full kontroll over alle stats ;)

 

Både Circon og QB har video ute på den.

 

Er vel en vogn for flinkere folk som kan utnytte fart og gundepression.

Lenke til kommentar

AMX Chasseur de chars

Denne ser ut til å være ny på premium-store.

Nå har jeg riktignok ingenting å gjøre i en fransk maskin, med null andre franske vogner i stallen. Men er dette en Premium-vogn som leverer?

 

Ligger så langt ikke i WoT-wiki, så ikke godt å sammenligne med andre sånn uten videre.

Noreng har vel full kontroll over alle stats ;)

Basically en FCM 50T for fattige.

Har du pengene kjøper du heller FCM 50T som har begrenset matchmaking, bedre softstats, og nok panser til å ikke bli pennet av ethvert HE-shell.

 

Da den ble lekket så den fantastisk ut, men kombinasjonen null panser og elendig snapshotting fungerer rett og slett ikke i dagens meta der banene ikke tillater deg å camo-snipe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at WoT liker å bruker DezGameZ til å presentere nye ting i spillet. Bare jeg som sliter med å få med meg alt han sier??

 

Så raskt på kanalen hans. Han er sikkert grei nok til å presentere ting, og han er en nok så sterk spiller. Men han har forbedret seg lite over de 5000 siste spillene sine, og har vel nådd et platå hvor han ikke finner rom for forbedring.

http://www.noobmeter.com/player/eu/shipthenutz/501091721/

 

Ønsker du å bli en bedre spiller selv er Zeven fra NA-serveren oppdatert på dagens meta i tanks.

For generelle spillkonsept med veldig god presentasjon er WotDeathsArrow å anbefale, men han har ikke kommet med nytt innhold på veldig lenge.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har erfaringer med T-43? På papiret ser den, tja, vanskelig ut..

 

Vanskelig å beskrive, men kan prøve. Det er ikke en type vogn man ligger våken og tenker (positivt) på om natten. Du kommer neppe til å ha særlig lyst til å beholde den selv om du gjør det bra med T-43.

Veldig gjennomsnittlig, så burde være grei om man liker vogner som kan gjøre litt av alt. Av erfaring er man ofte enten-eller på det punktet.

 

75mm rund baut på skroget kan utnyttes med litt flaks og (baklengs) sidescraping. Mye modulskader. Treff mot fronten av skroget blir fort enten sjåfør, drivstofftank (som heldigvis dekker til mesteparten av ammunisjonslageret foran). Relativt fleksibel, med nok fart, gun depression og DPM til at man som regel klarer seg greit.

 

Hovedproblemet med grindingen er forøvrig at man har veldig lyst til å bruke free-xp på T-43, men virkelig burde spare det til T-44, som ikke akkurat er bedre stock.

Endret av AiKi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen av dere som har erfaringer med T-43? På papiret ser den, tja, vanskelig ut..

Den er rimelig rask, har tykt skrogpanser, bra gun depression. Veldig unormalt for en russisk medium. Eneste utfordring er egentlig pen.

Sørg for å ta med en god slump premshells, så er den veldig god. Den er et monster på permatracking og å ta ut svakt pansrede motstandere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...