Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg er på Crusader 5.5-in SPG nå. Hadde FV 304 fra før, da jeg ikke regnet den som en fullverdig arty siden alpha var maks 400 eller noe slikt. Det er ikke så mye at jeg finner det gøy å klikke rundt, men personal missions gir store incentiver for å faktisk drepe like udiskriminerende som kreft.

Battle assistant sikte mod hjelper stort her. Det er et vist nivå med ferdighet som kreves, men veldig mye tilfeldighet involvert.

 

Her hjelper det stort med smarttelefon eller lignende under reload.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken artylinje er lettest å spille?

Tenker i forhold til å få gjort oppdragene.

 

Har tier 6 tysk opplåst og tier 5 britisk opplåst.

Britisk er vel de beste, med sin høye "lobb" på skuddene og decent splash. Gjør det lettere å treffe ting som prøver å gjemme seg stakkars.

Lenke til kommentar

 

Hvilken artylinje er lettest å spille?

Tenker i forhold til å få gjort oppdragene.

 

Har tier 6 tysk opplåst og tier 5 britisk opplåst.

Britisk er vel de beste, med sin høye "lobb" på skuddene og decent splash. Gjør det lettere å treffe ting som prøver å gjemme seg stakkars.

 

Gjelder det etter FV304 også? FV304 kan være artig ihvertfall... høy fart har den også...

Lenke til kommentar

har 183 ja, en av mine favoritter, men den er av og til en dritt tanks, lang reload, lang siktetid, og du har ikke noe særlig armor å gjemme deg bak. men fy hvor gøy det er å dele ut en 6000 skade på en runde

 

Hvordan er mobiliteten etter nerfen. Er vel ikke på samme lave nivå som Tortoise?

Den er så treg at du aldri klarer noe monster carry med den. Men blir noen gode runder.

 

Det er det jeg ser frem til med FV 215b 183. Dele ut masse skade. :p

 

Ser på andre forum at flere har solgt den etter nerfen... er vel mest noobs... l2p

Endret av SirJames
Lenke til kommentar

 

 

Hvilken artylinje er lettest å spille?

Tenker i forhold til å få gjort oppdragene.

 

Har tier 6 tysk opplåst og tier 5 britisk opplåst.

Britisk er vel de beste, med sin høye "lobb" på skuddene og decent splash. Gjør det lettere å treffe ting som prøver å gjemme seg stakkars.

 

Gjelder det etter FV304 også? FV304 kan være artig ihvertfall... høy fart har den også...

 

De høytiervognene deres har ihvertfall en jævlig lobb på seg, men etter FV304 er de nok vesentlig tregere. Ikke at det er noen forskjell fra de fleste andre, alt av høytier arty er treigt bortsett fra fransk.

Lenke til kommentar

lite tips folkens; ikke stress med IM. De har ingen timelimit.

 

Er jo helt håpløst og spille nå, folk scout sucider hele tiden, folk roper CAP når man leder 14-1 osv.

 

Null stress.. men kjekt med litt ekstra credits man tjener på de oppdragene.

Kjempeartig å vinne en unik TD, Stug IV.. wow liksom :rofl:

Lenke til kommentar

 

lite tips folkens; ikke stress med IM. De har ingen timelimit.

 

Er jo helt håpløst og spille nå, folk scout sucider hele tiden, folk roper CAP når man leder 14-1 osv.

 

Null stress.. men kjekt med litt ekstra credits man tjener på de oppdragene.

Kjempeartig å vinne en unik TD, Stug IV.. wow liksom :rofl:

 

 

De første oppdragene er er jo som å finne penger på bakken. Null stress å klare de og 75k rett på bok. Eneste er at man, i alle fall jeg, litt for fokusert på akkurat målet. Det påvirker spillet som oftest i negativ retning...

Lenke til kommentar

 

 

lite tips folkens; ikke stress med IM. De har ingen timelimit.

 

Er jo helt håpløst og spille nå, folk scout sucider hele tiden, folk roper CAP når man leder 14-1 osv.

 

Null stress.. men kjekt med litt ekstra credits man tjener på de oppdragene.

Kjempeartig å vinne en unik TD, Stug IV.. wow liksom :rofl:

 

 

De første oppdragene er er jo som å finne penger på bakken. Null stress å klare de og 75k rett på bok. Eneste er at man, i alle fall jeg, litt for fokusert på akkurat målet. Det påvirker spillet som oftest i negativ retning...

 

Som jeg nevnte igår kveld Svante.... så tok det flere kamper bare å gjøre ferdig lvl2 på arty... tydelig at det kun er missions som gjelder, og at de da driter i laget ... Når jeg i min arty stort sett var på topp etter endt kamp...sier det litt om resten av laget... for arty er ikke min greie :nei:

Eneste lyspunktet var at franske prem. 105 leFH18B2 er utrolig artig i tier V kamper... reload på 8 sec. gjør susen :)

Lenke til kommentar

Er vel ikke rare avviket om det ikke er de siste 1000 kampene du har blitt dårligere på.

 

Mener å huske at WN7 i stor grad er avhengig av hvor mye skade du har gjort, men også hvilken 'tier' du spiller med. WN8 måler skade gjort mot en målverdi pr. vogn, og såvidt jeg kan skjønne er det mulig å 'farme' WN8 i hvilken som helst vogn så lenge man gjør nok skade.

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Er vel ikke rare avviket om det ikke er de siste 1000 kampene du har blitt dårligere på.

 

Mener å huske at WN7 i stor grad er avhengig av hvor mye skade du har gjort, men også hvilken 'tier' du spiller med. WN8 måler skade gjort mot en målverdi pr. vogn, og såvidt jeg kan skjønne er det mulig å 'farme' WN8 i hvilken som helst vogn så lenge man gjør nok skade.

 

Har 12k kamper, og minus 129 på de siste 65 kampene? Som ikke har vert spesielt dårlige..

Lenke til kommentar

Er vel ikke rare avviket om det ikke er de siste 1000 kampene du har blitt dårligere på.

 

Mener å huske at WN7 i stor grad er avhengig av hvor mye skade du har gjort, men også hvilken 'tier' du spiller med. WN8 måler skade gjort mot en målverdi pr. vogn, og såvidt jeg kan skjønne er det mulig å 'farme' WN8 i hvilken som helst vogn så lenge man gjør nok skade.

For spesielt interesserte;

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8

Lenke til kommentar

Spesielt interesserte er ordet. Fin forklaring av problemene med WN7 der. :)

 

 

DagErlend: tl;dr: En sannsynlig forklaring er at WN7 er litt avhengig av gjennomsnittstier vs. antall kamper, for å forhindre at man f.eks. 'padder' WN7 på T3. Får litt vondt i hodet av å tenke på statistikktall som ofte gir lite mening.

F.eks. har jeg selv spilt mange kamper i lette vogner, og veldig mange av de som ren 'scout', ergo ikke forsøkt å gjøre mye skade. Det fører til lavere WN8 (tar ikke hensyn til skade gjort etter din spotting), og gjør det vanskelig å benytte WN8 alene som en indikator på hvor god jeg er med lette vogner på de rette kartene. Ikke at jeg er en spesielt god spiller, men er motstanderne omtrent så dumme som WoT-spillere pleier å være, er det ikke vanskelig selv for meg å snu Prokhorovka fra telttur til "nowhere to run, nowhere to hide".

Endret av AiKi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...