Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett gjennom alle oppdragene enda, men det er vel et greit tiltak fra utviklerene. Forhåpentligvis vil mange kjøre disse oppdragene og følgelig komme borti veldig mange aspekter ved spillet. I mitt indre antar jeg det bør føre til en generell heving av kompetansen. Ser dog ikke nytten for dere med 10k+++ kamper i ryggen.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

Man kan jo starte oppdrag for alle klassene samtidig. Jeg starta på Light klassen først, men etterhvert fant jeg ut at jeg kunne bare starte de på de andre klassene paralellt, og dermed fikk jeg fullført noen helt random :-p(når jeg spillte de nevnte klassene da ofc.)

 

Så så lenge man passer på å starte nytt oppdrag når man er ferdig med ett, er jo dette en fin bonus.

 

Man kan også gå tilbake til hvilket som helst oppdrag hvis man vil prøve å løse ut sekundæroppdraget.

Lenke til kommentar

 

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

Man kan jo starte oppdrag for alle klassene samtidig. Jeg starta på Light klassen først, men etterhvert fant jeg ut at jeg kunne bare starte de på de andre klassene paralellt, og dermed fikk jeg fullført noen helt random :-p(når jeg spillte de nevnte klassene da ofc.)

 

Så så lenge man passer på å starte nytt oppdrag når man er ferdig med ett, er jo dette en fin bonus.

 

Man kan også gå tilbake til hvilket som helst oppdrag hvis man vil prøve å løse ut sekundæroppdraget.

 

 

Åja, kan man det :p

 

Trodde man måtte kjøre lights ferdig først. hehe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

Den har jeg ja.... Litt blandede følelser er det jeg sitter igjen med for å være ærlig. Den kan gjøre mye skade, men du er sårbar med 30sec reload. Trodde tårnet hadde muliget til å snu mer enn det det gjorde.... men har hatt noen gode runder i den, og ihvertfall like mange katastrofale :confused: Tror denne passer best i platoon, SH og CW... Og du skal som de fleste andre tierX ha en god runde for å gå i +..

Lenke til kommentar

 

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

Den har jeg ja.... Litt blandede følelser er det jeg sitter igjen med for å være ærlig. Den kan gjøre mye skade, men du er sårbar med 30sec reload. Trodde tårnet hadde muliget til å snu mer enn det det gjorde.... men har hatt noen gode runder i den, og ihvertfall like mange katastrofale :confused: Tror denne passer best i platoon, SH og CW... Og du skal som de fleste andre tierX ha en god runde for å gå i +..

 

 

Skal teste den godt på testserver før jeg tar en avgjørelse. Må vel komme testserver for 9.6 om en uke kanskje :) Armour er buffet opp i 9.5 ser jeg. Men

den er blitt litt tregere, og heshen er nerfet litt.

 

Spiller så mye Tortoise at plutselig er den utforsket. Credits er et annet problem da.. :p som VANLIG!!

God helg !

Lenke til kommentar

Jeg har begynt med lights-oppdragene, kommet til tredje. Men gidder jeg dette?

Ikke noe å stresse med i hvertfall.

 

Er mest opptatt av å spille Tortoise for tiden.

Så langt en ganske bra opplevelse. Treg ja, men for en kanon. Digg :p

Gjelder å komme i rette posisjon. Brukbar armour, men med weakspots.

Bouncer veldig mye når man møter tier 7 og 8. Mulig en keeper.

 

Noen som har FV 215b 183?

 

jepp.

 

gimmick tank, one-trick-pony.

 

Morsom og spille i platoons noen ganger.

Har ikke testet den i 9.5, da den fikk armor buff, og speed nerf.

Lenke til kommentar

Hva skjedde med XP her? Burde ikke jeg og flere andre ha fått mer XP? Dat APCR, btw <3

 

http://wotreplays.eu/site/1537300#winterberg-cryspy-maus

 

Dere har kun drept 7/15 tanks, blir ikke så mye XP da selv om du har gjort en god kamp. Derfor er det sjelden noe vits i å vinne på cap hvis laget leder greit, fordi mengden HP igjen på motstanderlaget er langt mer XP enn den lusne 1 XP per cap point man får for å stå og se på fugler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre er brorparten av WoT-spillere såpass dumme at de ikke kan vurdere om man bør cappe eller ikke. Har hatt flust av runder med unødvendig capping, men husker desto flere hvor "no cap kill all" feiler miserabelt av ymse grunner.

 

'Facepalm'-faktoren er høyere i sistnevnte kamper, så om man skal velge mellom to onder...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

'Facepalm'-faktoren er høyere i sistnevnte kamper, så om man skal velge mellom to onder...

Typisk to tunge vogner velger å gå ut av fiendens cap for å ta ut fienden hjemme i egen cap, til tross for at den trege vogna ikke har noen som helst mulighet i helvete til å rekke frem i tide. Tap. Sist opplevd i helga etter en runde hvor jeg tok ut 6 vogner før jeg døde. Fikk ikke mye igjen for heroisk innsats ;)

Lenke til kommentar

Hvordan går det med oppdragene? Jeg hadde gjort unna noen LT, MT, HT og TD oppdrag på lørdag men skjeler nedover lista der Arty plinger med sine oppdrag. Vel, vel det er vel like greit å få til en begynnelse tenker jeg. Så jeg flesker til med en Grille i et vilt håp om at det skal gå greit å ta oppdragene med den. Og til å begynne med så gjør det akkurat det. Jeg oppdager til min forferdelse at jeg faktisk er rimelig god med Arty. Runder med 1500 dmg. Er liksom ikke et problem i en tier 5. I flere runder er det faktisk jeg som gjør mest skade på laget. (godt hjulpet av den modden som gjør at man ser målet i en slags sniperversjon)

Full av overmot river jeg opp pengesekken og hardinvesterer i en G.W Panther. Og suksessen fortsatte nå med enda større skade.

Så kommer spørsmålet: hvorfor føler jeg for en varm dusj med en påfølgende skikkelig grønnsåpevask med grovbørsten etter slike runder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...