Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

når skal dere noobs lære at 2x crew XP (eller 3x som det var nå) er myyyyye bedre en og grinde tanks kjappere? :)

 

Noen ganger vil man bare gjennom en vogn, evt få på plass topp utstyr, da er jo en 2x-helg fint?

 

 

Absolutt - crew (i det minste opp tom. første skill) kommer litt av seg selv opp gjennom treet. Å komme seg vekk fra stock på en vilkårlig T8/T9 er mye mer stress (evt free XP for gold, om man er desperat lei og ikke har nok gratis free XP liggende).

Lenke til kommentar

selvsagt er det unntak.

 

Dog mere XP = kjappere igjennom en tank = du trenger creds tidligere for og kjøpe neste tank = du er i konstant creds mangel = du må kjøpe prem tank = du spiller masse kamper i said prem tank = $$ i WG sin sekk.

 

neitakk til 2x events!

Lenke til kommentar

selvsagt er det unntak.

 

Dog mere XP = kjappere igjennom en tank = du trenger creds tidligere for og kjøpe neste tank = du er i konstant creds mangel = du må kjøpe prem tank = du spiller masse kamper i said prem tank = $$ i WG sin sekk.

 

neitakk til 2x events!

 

Ikke 2x:

Bruk 100 kamper på å elite en tank, mange uten top gun/osv. Få crew XP og silver fra 100 kamper.

 

2x:

Bruk 50 kamper på å elite en tank, og spill 50 til med "bruk all XP til å trene crew" på. Tjen 200 kampers crew-XP pluss bonusen fra å bruke all XP på crewet, og silver fra 100 kamper ... og du vil trolig tjene mer silver/xp per kamp siden flere av de er med topp utstyr.

 

Jeg sliter med å se at det siste er verre.

Endret av Djn
Lenke til kommentar

 

2x for hver kamp frem til 13 januar. Om det noen gang var en tid å låse seg langt inn i hulen og glemme alt som heter sosialt, så er det i helgen.

 

når skal dere noobs lære at 2x crew XP (eller 3x som det var nå) er myyyyye bedre en og grinde tanks kjappere? :)

 

 

Vel det er liksom.. din mening. Jeg er likegyldig om crewet mitt er 10 eller 90% på sin andre skill om det utgjør forskjellen mellom å spille batchat eller lorraine 40t. Enkelte noobs kommer seg langt så lenge sixth sense og camo eller repair er på plass. Resten er greit, men ikke like avgjørende som hvilken tanks man kjører.

Lenke til kommentar

Ble kalt hacker i dag. Bare meg eller er det det største komplimentet du kan få? Du er så god at folk tror du jukser xD

Playet var veldig rutine da. En IS-8 kjører ut mot meg fra et hjørnet helt verticalt. Dmg tracker han på det første skuddet og der satt han til han døde. Jeg hacket for jeg gjorde dmg og tracket han ifølge han xD. Hvordan kommer du til så høy tier uten å vite sånne elementere game mechanics?

Lenke til kommentar

Begynte med CS: Global Offensive for en litt over en uke siden. 5v5 med matchmaking og frihet fra den evige grinden har gjort tanks mindre interessant. Kombinerer man det med 5 venner og god kommunikasjon har man et gameplay og en veldefinert meta som World Of tanks bare kan drømme om.

 

Når det er sagt, så har ikke CS stridsvogner, og jeg har hatt perioder hvor jeg er lei tanks tidligere. Er vel tilbake og høster WN8 om noen uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...