Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt mot celebs en gang, og det var SirFoch og Circon i platoon, i 704 og Foch mener jeg mens jeg spilte JT. Vi vant, men jeg var på en annen flanke enn dem, sikkert like greit siden jeg bare fikk cannonfodder og rundt en 4k skade. Airfield og jeg holdt kysten alene. De hadde ikke et så bra game.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tier 10 kamp, 10 arty. 10 av vognene står stille i spawn. Jeg vil ha en knapp som sier "Play with arty" eller "play without arty", for argumentet med at de stopper camping holder ikke mål. De stopper spillet, og de fleste andre spill har en egen mulighet for å velge bort visse elementer. Bf serien har alltid hatt servere som er begrenset kun til infanteri, som på en måte blir det samme som her.

Lenke til kommentar

Haha, finnes det ikke noen grense? Ja var 5 på hver side, det kjipe er at kampen mister helt farta når det går mot slutt.

Før gjorde det ikke det, og det var også på denne tiden at arty var mye bedre enn det er i dag. Siktetiden var mindre og splash større så det var til tider uutholdelig.

 

I dag er det en arty cap på 5 per lag, men nå er jo arty så dårlig uansett at jeg ikke skjønne hvorfor folk gidder. Du har en kjedelig kamp der du lader i 50 sekunder for å håpe du treffer noe. Hvis du bommer så er det kjipt for deg, hvis du treffer har du ødelagt kampen for en motspiller, men det gir ingen glede fordi du kan koke kaffe før du får skyte en gang til.

Det heldige med at arty suger er at det er langt langt færre som spiller det nå enn før da de var så sterke, så jeg har ingen problem med å leve med de få kampene det er mer enn 2 av dem.

Lenke til kommentar

Problemet med Arty, som jeg ser det, er at de skjelden gjør noe særlig med dmg. Og de som gjør noe særlig med dmg. er gode spillere, og da spør jeg meg selv om hvor mye dmg. ville de da gjort i en annen vogn?

Er det til lagets beste at en slik spiller gjør 1200 dmg. med Arty eller at han gjør 2-3000 dmg. med en hvilken som helst annen vogn.

Jeg spiller en og annen veldig skjelden runde med lav tier Arty bare for avvekslingen sin skyld. men det slår meg hver gang at dette kunne jeg gjort bedre med en annen type vogn.

Lenke til kommentar

Spiller sjeldent arty selv, men tar frem 105 LeFG18B2 en gang iblant :w00t: ca 8 sec reload (om jeg husker riktig)... helt grei aim også... har hatt noen artige runder i den siden jeg kjøpte den, funker også fint som crewtrainer til min Lorraine 155 mle. 50. Kommer sikkert til å ha et kongecrew før jeg får neste arty, da den spilles sjeldent...

 

Men over til noe annet... nemlig tysk E50... bør jeg gå for den 88mm L/100 før 105mm? Mangler tracks også som jeg må ha for å få 105mm. Er det verdt 40k xp for å få 20 pen ekstra, litt bedre reload? :hmm:

Lenke til kommentar

88L100 er kort fortalt ikke verdt det.

 

Har ikke Tank Inspector foran meg nå, men er ganske sikker på at selv om L100 lader raskere med stock tårn er den fortsatt tregere enn L71 med oppgradert tårn. Dessuten får du litt XP til overs til bruk på toppkanonen/motoren. Ta heller med en del APCR til du får ordnet 105-en. I tillegg kommer det faktum at stock tårn er enda svakere enn det oppgraderte. Det er neppe så mange som skyter frontplaten på tårnet (folk prøver fortsatt å treffe cupola på Tiger 2 med IS o.l.), men man har nok litt mer sjans.

Lenke til kommentar

 

Men over til noe annet... nemlig tysk E50... bør jeg gå for den 88mm L/100 før 105mm? Mangler tracks også som jeg må ha for å få 105mm. Er det verdt 40k xp for å få 20 pen ekstra, litt bedre reload? :hmm:

Du veit du ikke klarer å motstå 88 L100; litt bedre pen, litt raskere skuddtakt og litt bedre presisjon.. Ei heller klarer du å unngå å kjøpe 88 L71 i og med at den koster såpass lite og veien til L100 er for lang.

Det er min spådom ;)

 

Har enda en stund igjen til PantherII, så E50'n kommer vel i beste fall til sommeren for min del :(

Lenke til kommentar

Har vel en 45k freexp som jeg kanskje vurderer å bruke på E50.... ser ingen andre ting jeg vil bruke det på for øyeblikket... eller om jeg skal spare det til jeg kommer til den nye britiske TD linja... er på ShermanIII nå (snart ferdig)..

 

Hehe Svantesvoken.... blir omtrent like lang tid som jeg har brukt fra Panther 2 opp til E50 det faktisk ;)

Endret av zarchon
Lenke til kommentar

 

 

Men over til noe annet... nemlig tysk E50... bør jeg gå for den 88mm L/100 før 105mm? Mangler tracks også som jeg må ha for å få 105mm. Er det verdt 40k xp for å få 20 pen ekstra, litt bedre reload? :hmm:

 

Jeg holder på med sammen grinden nå og jeg lever godt uten L/100 frem til jeg får lagt mine klamme fingre rundt 105mm gønnern.

Jeg synes ikke at 20mm pen, litt raskere ladetid og litt mer nøyaktig kanon rettferdiggjør 43K xp og 180K penger. men det er da meg det.

Lenke til kommentar

2x for hver kamp frem til 13 januar. Om det noen gang var en tid å låse seg langt inn i hulen og glemme alt som heter sosialt, så er det i helgen.

 

når skal dere noobs lære at 2x crew XP (eller 3x som det var nå) er myyyyye bedre en og grinde tanks kjappere? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...