Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

T54 med gullskudd.

Nei den liker jeg ikke.

kan ikke sette helt fingeren på hva det er, men jeg fungerer dårlig med den..

 

Noen andre forslag?

Du fungerer ikke med T-54? Da spiller du mediu

Går for Obj 140 jeg..

121 er morsom. Rå alpha og god turret. Men obj 140 er hakket bedre jevnt over. Har også FV4202 som er meget bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

T54 med gullskudd.

Nei den liker jeg ikke.

kan ikke sette helt fingeren på hva det er, men jeg fungerer dårlig med den..

 

Noen andre forslag?

Du fungerer ikke med T-54? Da spiller du mediu

Går for Obj 140 jeg..

121 er morsom. Rå alpha og god turret. Men obj 140 er hakket bedre jevnt over. Har også FV4202 som er meget bra.

 

Takk for svar :) den har jeg aldri prøvd... skal kikke litt mer på den.

Fv4202 har jeg, og det er min favoritt tank i spillet :)

Lenke til kommentar

 

Takk for svar :) den har jeg aldri prøvd... skal kikke litt mer på den.

Fv4202 har jeg, og det er min favoritt tank i spillet :)

 

En av de tre verste tier 10 mediumene er din favoritt? Leopard får jo FV4202 til å virke som en tier 9

 

Kjekkas, FV4202 er en av den beste i spillet.. meget bra gun depression! og high damage roll... skjønner ikke hvorfor du furter sånn nå i jula? DPM er ikke den beste, det er jeg enig.. men resten er bullshit...

 

GOD JUL :)

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar :) den har jeg aldri prøvd... skal kikke litt mer på den.

Fv4202 har jeg, og det er min favoritt tank i spillet :)

 

En av de tre verste tier 10 mediumene er din favoritt? Leopard får jo FV4202 til å virke som en tier 9

 

Kjekkas, FV4202 er en av den beste i spillet.. meget bra gun depression! og high damage roll... skjønner ikke hvorfor du furter sånn nå i jula? DPM er ikke den beste, det er jeg enig.. men resten er bullshit...

 

GOD JUL :)

 

DPM er det eneste FV4202 har mot andre L7-mediums:

Leo 1 er langt raskere med bedre camo...

Batchat er raskere, bedre camo, og autoloader...

M48 Patton er raskere, og bedre view range...

STB-1 har bedre DPM, bedre panser, bedre camo, bedre fart...

 

For ikke å nevne at HESH er elendig sammenlignet med HEAT

Lenke til kommentar

Jeg kjører FV4202, storfornøyd med den. Ikke akkurat som den er OP på noe, og som SirJames sier, den bouncer faktisk en del skudd. Leo 1 synes jeg er like skøy å møte som IS-8, ingenting å være redd for der. Eneste jeg får angst for i Tier X er faktisk E50M og IS4. Ja, og E100 når de er på mitt lag :p

Lenke til kommentar

Jeg kjører FV4202, storfornøyd med den. Ikke akkurat som den er OP på noe, og som SirJames sier, den bouncer faktisk en del skudd. Leo 1 synes jeg er like skøy å møte som IS-8, ingenting å være redd for der. Eneste jeg får angst for i Tier X er faktisk E50M og IS4. Ja, og E100 når de er på mitt lag :p

Det er ikke de Leopardene du ser som er skumle, det er de du ikke ser.

IS-8 er forøvrig en veldig god tank, så at du koser deg når du ser den kommer nok mer av at det er så jævla mange suppehuer som spiller den. IS-8 er raskere, har bedre kanon, bedre tårn, og bedre panser enn M103, men jeg ser ikke mange som klager over M103.

Lenke til kommentar

Tja, det er vel lettere å ta IS-8 UFP enn M103 sin? Ellers er jeg enig. Snart 100mm på 110 nå. Det er et eller annet som gjør at jeg takler de samme tanksene dårligere med 110 og 122mm enn hva jeg gjorde med IS-2 :/

Hjelper fint lite at M103 sin UFP er sterkere når tårnet på M103 er på størrelse med halve IS-8 i tillegg til at panseret er fullstendig ubrukelig.

M103 er den eneste tier 9 heavy-tanken som kan bli most av et par IS-6 på avstand.

Lenke til kommentar

Noen som kjøper T-34-85M? Vurderer det. Holdt på å kjøpe ikke-prem utgaven her om dagen. Men litt sugen på A-44. Vet det er litt elsk/hat rundt den. Liker det :p

 

T6 medium er stort sett ubrukelig med mindre den har pref MM (vet ikke om denne har det) Spranget fra T6 til T8 er så stort at du ofte blir kasteball for storgutta der du hverken kan skyte, scoute eller utmanøvrere noe som helst. Ville ikke gått for en T6 prem, spesielt ikke til prisene til WG sin julegave...

Lenke til kommentar

Ikke spill A-44 for A-44 sin skyld. Det er en nokså dårlig vogn med svak armor og motor som blir skadet av skudd forfra. Dobbelt rep-kit er et must her. I min mening er dette en vogn man spille gjennom for å komme seg videre opp treet.

 

Obj. 416 er en annen sak derimot. En av de beste tier 8 vognene, og gjør grinden gjennom A-44 verdt det.

Lenke til kommentar

Ikke spill A-44 for A-44 sin skyld. Det er en nokså dårlig vogn med svak armor og motor som blir skadet av skudd forfra. Dobbelt rep-kit er et must her. I min mening er dette en vogn man spille gjennom for å komme seg videre opp treet.

 

Obj. 416 er en annen sak derimot. En av de beste tier 8 vognene, og gjør grinden gjennom A-44 verdt det.

Hvordan skal du få O-416 uten å gjøre bekjentskap med skrothaugen A-44 først? ;)

Endret av UriasX
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med AT-15, Tortoise og FV 215b 183?

Lukter litt på den linja der. Har AT-2, men er usikker på om jeg skal gå videre.

Unike TDer. Mobiliteten er dårlig, men liker DPMen på tier 8 og 9.

Alle 3 :)..

AT-15 husker jeg ikke så mye om, men Tortoise er en keeper for min del... Med bra crew og rammer, så er vel skuddtakten på ca 6 - 7 sec om jeg ikke husker feil... Det er grind for å få top-gun som var mest frustrerende. Men når det er sagt, jeg liker den godt :)

FV215b 183 har jeg ikke spilt så mange kampene med enda, og sitter med litt "mixed feelings"... Den kan gjøre vannvittig med skade pr. skudd, men så har den 30 sec reload også...

 

Liker du TD så hadde jeg ikke vært i tvil, go for it :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...