Datasmurf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja, er det ikke herlig? Jeg klarer ikke beholde pengene da, kjøper meg alltid nye ting. Hovedsaklig vents og rammere og slikt. Kjøpte M41 i natt da. Har ikke merka noe forbedring fra M7 Priest enda, bortsett fra at jeg gjør mer skade på ting. De få gangene jeg treffer. Den er håpløst unøyaktig. :| Lenke til kommentar
Blake Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er heller ikke god til å spare, spesielt ikke når det er halv pris på equipment slik som denne helgen. Har hamstret inn nok for en stund nå. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan venne meg til å tjene 50k per runde Har gått fra 200k til snart 1mill nå på bare et par timer 50k inkl ammo og fiksing av tanks? Hvilken tanks bruker du egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Kan venne meg til å tjene 50k per runde Har gått fra 200k til snart 1mill nå på bare et par timer 50k inkl ammo og fiksing av tanks? Hvilken tanks bruker du egentlig? Tenker han bruker en av tankene som får 100% tillegg i credits denne helga. Som Panther eller Tiger. Endret 24. september 2011 av Kron Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bruker M4 Sherman, og ja jeg får dobbelt så mye penger. Ja det er dobbelt så mye, ikke 50% mere. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har også fått en del credits med sherman e8, dog har ikke hatt tid til å spille så mye i helga. Tok ut en ferdinand og en 3001p alene i stad, og det var innbringende Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg burde prioritere å grinde credits i dette spillet i helga. I stedet har jeg spilt Rock Band og Guitar Hero med søstrene mine, men de har nå dratt på fest, så nå kan jeg vie konsentrasjonen min til WoT igjen. ^^ 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 He he, jeg har grindet meg fra 200k til 1.5mill. Målet er 2-3 mill før helgen er omme. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Endte opp med å kjøpe en Type 59. Jeg er storfornøyd! Den føles virkelig som en svakere T-54, men så får man merkbart enklere kamper også. Jeg tror jeg tjener minst like godt som med Löwe (har ikke regnet på det), men den koster bare halvparten og jeg har det mye morsommere. Det har altså ikke blitt særlig spilling med de stridsvognene som gir dobbel uttelling denne helgen. Tjener mer på Type 59. Anbefales. Men jeg kommer nok til å svi av litt free xp slik at jeg kan kjøpe en Tiger på tilbud. Endret 24. september 2011 av Aasgaard Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Bare meg her inne som er blitt litt over gjennomsnittet interessert i tanks etter at WOT kom ut, og har begynt å lete etter Tanks filmer? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg og min fetter så nylig Kelly's Helter igjen pga tanksene, selv om de tigerne i filmen strengt tatt er ombygde T-34 så er de allikevel stilige. Fikk også litt lyst på en Sherman etter jeg så filmen igjen. Har også lastet ned tanks app til iPad'en... Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Da har jeg fått skaffa meg en Tiger II samt en tankdestroyer som jeg i farta ikke husker navnet på (den mellom StugIII og Jagdpanther). Får samle inn litt mer credits og holde av litt til en Jagdpanther seinere og kjøpe inn utstyr nå som prisen er halvert. Har spilt i 17 dager nå og kjøpt 7500 gull totalt. Jeg forventer ikke å bruke så mye gull seinere og tror nok ikke jeg vil fortsette å spille så mye som jeg har gjort. Er moro å spille, men kan nok ha glede av å forsøke konsentrere meg bedre og lære av feil enn å spille så mye som jeg har gjort. Endret 25. september 2011 av Decoman Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Da har jeg offisielt nådd 2mill, og låst opp både M10 Wolverine og M4A3E2. Bare synd jeg må kjøpe tanksene også. Skal nå 3-4mill før jeg kjøper noe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer, du trenger såpass for å kjøpe tanks på tier 9 og 10 så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tier 8 heavy tank: ~2.5 mil credits Tier 9 heavy tank: ~3.5 mil credits Tier 10 heavy tank: ~6.5 mil credits Skal koste å være kar, så kommer equipment og slikt i tilegg. Ikke sikker på prisene på mediums/SPG/TD. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Så du sparer deg opp på credits og XP(som du gjør om til free xp) med en sherman? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Har ikke gull, så kan ikke gjøre om til free xp, men penger trenger man alltids, så tjener så mye jeg kan mens jeg får dobbelt så mye. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nå har jeg svidd av nesten 5 mill...sånn går det når det er halv pris på equipment :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer seg uten gull og premium, men det er nå meg. Jeg betaler gladelig for gull, selv om det betyr at jeg ikke får spist på noen dager, eller må ha en edrukveld på byen (vel, nå går jeg ikke så mye på byen lenger, da det eneste stedet å gå ut, er fylt med stedets alkiser og det koster for mye å dra inn til byen når siste buss hjem går klokken ni på kvelden). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gjelder dobbelt credit hele mandagen eller bare ut søndag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå