Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Det er hovedsaklig bots for crew/credits så jeg antar at det gjelder prems og t5. Tok noen runder igår og det var veldig frustrerende at 2-3 vogner var bots hver gang.

Det er en gjennomgående greie at tårnet "scanner" horisonten når det ikke er noen synlige mål. Har sett spillere som sto med kanonen bakovervendt og gjorde perfekte bevegelser frem og tilbake. Så fort en fiende var innenfor treffrekkevidde snudde den tårnet mot fienden, og når denne fienden tralk seg ned bak bakketoppen snudde bot tårnet mot den idiotiske retningen igjen og fortsatte å scanne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper absolutt ikke argumentasjonen til Jingles. (han er forøvrig en meget average spiller, og har noen forskrudde views på ting).

Hvilken argumentasjon? :)

Jeg liker Jingles. Han er kanskje ikke en unicum men han kan sine ting, og gjorde blant annet Alien-spillingen sin svært underholdende( selv om han oppfører seg som en jente av og til :p )

Takk Eaan for langt og bra innlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøper absolutt ikke argumentasjonen til Jingles. (han er forøvrig en meget average spiller, og har noen forskrudde views på ting).

Hvilken argumentasjon? :)

Jeg liker Jingles. Han er kanskje ikke en unicum men han kan sine ting, og gjorde blant annet Alien-spillingen sin svært underholdende( selv om han oppfører seg som en jente av og til :p )

Det som står i noen poster over....

Håper du ser på Jingles for underholdningens skyld, ser du på for og lære har du feil kanal.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jingles har vel aldri gitt uttrykk for noe annet en at han gjør dette for underholdningen. Men der er enkelte tricks i Ludo som man kan plukke opp der også. Og hva skal man legge i "meget average"? han har tross alt en winrate på 58% på 13K kamper.

Og det er vel ikke bare Jingles som driver med "cherry picking" når noe skal legges ut på Youtube?

Men er enig at det finnes langt bedre spillere der ute, MrFalkers f.eks.

Lenke til kommentar

Jingles har vel aldri gitt uttrykk for noe annet en at han gjør dette for underholdningen. Men der er enkelte tricks i Ludo som man kan plukke opp der også.

Hans WR er heavily padded med og spille med QB og Ike.

Hvis du er interesert i og lære ved og se på andre, plukk ut ekstremt gode spillere som streamer og som forklarer hva de gjør og hvorfor (Anfield, Zeven) eller plukk deg ut replay packs.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jingles spller vel kun i platoons med QB og Circa stort sett hele tiden, så hans skill er så som så.

Men Jingels er en god inngangsport for de som er ferske i spillet, og som trenger å lære en del om grunnleggende elementer som ikke er åpenbare, som busk mekanismen f.eks.

Men skal man virkelig lære noe, så må man se på de som spiller solo godt, det er der man lærer mest

Lenke til kommentar

Jingles har vel aldri gitt uttrykk for noe annet en at han gjør dette for underholdningen. Men der er enkelte tricks i Ludo som man kan plukke opp der også.

Hans WR er heavily padded med og spille med QB og Ike.

Ike, eller Ikzor, har ikke så bedre stats en Jingles, selv om han er en bedre spiller, så det blir vel ikke riktig å si at han er heavily statpaddet gjennom dem? er helt enig med at QB og Circon er bedre spillere en ham, men der er også jingles den første som sier det.

Jeg sier ikke at Jingles er det beste som har skjedd WOT men rett skal være rett. Og han er ikke en dårlig spiller når han er bedre en snittet og dermed heller ikke en "meget average" spiller.

Og det er vel først i det siste han har begynt å spille mye platoon. i de første videoene var det skjelden han var i platoon.

Men jeg ser på ham først og fremst siden han er underholdende og har en "behagelig" stemme. og så ler han rett fra hjertet når noe skjer og er ikke redd for å vise egne tabber. Og han er vel en av få som faktisk viser innsendte bidrag fra andre spillere.

Endret av bytrollet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvorfor du går i forsvarsposisjon når det gjelder Jingles, jeg har selv sett på ham en del, dog lenge siden jeg ga ham opp, da jeg ser på for og lære. (har også gitt opp QB av tilsvarende grunner, uten sammenligning forøvrig)

Og nei, det er mange som viser bidrag fra andre, nevner i fleng. SirFoch, Jedi, Dele, Highflier, WaterWar, Valachio, QB, og tom vår egen Falkers hadde vel viewer bidrag?

Når det gjelder WR, så er det en universal enighet at man får høyere WR ved og platoone gitt ett viss skill level på de du platooner med, dette står sågar på wiki for WN.

Tror det er noe sånt som:

3 stykk 500 wn8 folk har omtrent ingen effekt av platooning, mens 3 stykk 3000 wn8 har 5-10% forskjell.

Lenke til kommentar

Hello everyone,

the supertesters on Russian server started testing an accuracy nerf. As far as I can tell, the nerf is valid for all the vehicles (possibly excluding artillery but including premiums) and does not concern the accuracy value itself, but a distribution within the circle (as in, shells flying to the center of the circle less often). Unfortunately, no details are known at this point (or relevant, developers are testing several variants), but the supertester thinks it’s planned either for 9.6 or 9.7.

Så jævla deilig! Er dritt lei dårlige spiller som snapshotter og treffer weakspots hele tiden. Nå må de faktisk, shock&horror, aime!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes Jingles er fornøyelig å se på. Ikke selvhøytidelig eller den Holier than you-innstillingen.

QB ser jeg på innimellom, men heller sjeldent.

Gløtter også litt PointyHairedJedi.

Sir Foch synes jeg rett og slett slitsom å høre på.

Sircon er grei nok, men har sier lite om hva og hvorfor han gjør ting.

Lenke til kommentar

(rettet matte'n)

Jule-missionet:

The conditions of the marathon are: for every nation, in tier 6+ tank, cause 150k damage and kill 150 enemy vehicles. No XP, top 10 or anything like that required. So, in total, you have to destroy 1050 enemies and cause over a million damage points. With my average 1,13 kills per battle… that’s a lot of battles :)

The time limit is from 15.12. to 19.1.

Det var da voldsomt!
150k damage per nasjon
7 nasjoner, så 1050k damage.
15/12 -> 19/1 er vel 35 dager (5 uker)
1050k/35 = 30k damage PER DAG.
Så hvis du gjør 1k average damage per battle,
så må du spille 30 battles per dag.
2k average er 15 battles per dag.
Antall kills per dag er 30, så kill faktor på 2 med 2k average, 1 med 1k average.
Absolutt mulig for meg, trenger ikke og stresse i det hele tatt, men for average spilleren, er det veldig grindy, tipper 40+ battles per dag
Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...