WiRiZi Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har en AT-7, men angrer på at jeg gikk denne veien, har også en Comet, men ingen av desse klarer å slå sikkelig ifra seg under kampene. Vurderer å gå over til T-32 osv. Comet og AT7 må være de to beste t7 tankene på den britiske linja. Elsker begge to! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har en AT-7, men angrer på at jeg gikk denne veien, har også en Comet, men ingen av desse klarer å slå sikkelig ifra seg under kampene. Vurderer å gå over til T-32 osv.at7 er jo en av de få gode tdene til britene, mens comet er høydepunktet på medium-linja. Det er ikke tankene det er noe galt med om du ikke får dem til å fungere Eneste gode tanker etter de på samme linje to er tortoise og cent 7/1... Heavies har kun Conqueror og Caernarvon som er brukbare. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Njaa, må si mer moro med Cromwell enn Comet, og jeg foretrekker FV4202 over 7/1 mye på grunn av reload og skyv. 7/1 ser dog bedre ut enn FV4202. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Njaa, må si mer moro med Cromwell enn Comet, og jeg foretrekker FV4202 over 7/1 mye på grunn av reload og skyv. 7/1 ser dog bedre ut enn FV4202. Cromwell har ikke noe panser, Comet kan gå hulldown takket være en stor og relativt tykk mantlet og den har ekstremt god gun depression, eneste du mister er litt mobilitet og en litt svakere (men fortsatt veldig brukbar) kanon for tieren. Totalt sett er Comet mye mer fleksibel enn Cromwell. FV4202 har ikke noe panser heller, mens Centurion 7/1 har en relativt stor og tykk mantlet. Angående reload, så er det ikke så ekstremt viktig uansett ettersom ingen av disse tankene har mobiliteten til å virkelig flanke som en Leo 1. Fordelen FV4202 har er egentlig mer at den får 3350 DPM med HESH, men det er tross alt bare 10% mer enn de sovjetiske mediumene som har panser og god mobilitet i tillegg. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 ... Godt å se at det ikke bare er jeg som suger hardt med E5 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 ... Godt å se at det ikke bare er jeg som suger hardt med E5 E5 er lett å få til å fungere, problemet er at jeg har for vane å suiscoute med den når jeg rager Lenke til kommentar
litera Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Beste mod for motorlyd og andre lyder for tiden? Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 http://www.curseforge.com/profiles/Gnomefather/wot-mods/ Iallefall den jeg bruker, får noia hver gang det er en patch og jeg må høre på vanilla. Godt sus i US 105mm iallefall Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 ... Godt å se at det ikke bare er jeg som suger hardt med E5 E5 er lett å få til å fungere, problemet er at jeg har for vane å suiscoute med den når jeg rager 815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett Hvis du nå har samme navn i WoT som her da. 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 FV4202 er en herlig tank. Så smooth å kjøre. Digg kanon. Hadde akkurat nå denne kampen med 6200 damage. http://wotreplays.com/site/1403483#westfield-bobleplast-fv4202_105 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) 815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett Hvis du nå har samme navn i WoT som her da. Hvis jeg hadde hatt vanskeligheter med E5 burde jeg vel ikke ha acet den? Når 75% av kampene mine i den tanken består av suiscouting etter at skycancer har fått irritasjonen til å koke over for å irritere andre spillere fordi jeg føler for å være en komplett drittsekk er det mer rart at jeg faktisk har så mye som 815 average damage. Endret 6. desember 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) 815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett Hvis du nå har samme navn i WoT som her da. Hvis jeg hadde hatt vanskeligheter med E5 burde jeg vel ikke ha acet den? Når 75% av kampene mine i den tanken består av suiscouting etter at skycancer har fått irritasjonen til å koke over for å irritere andre spillere fordi jeg føler for å være en komplett drittsekk er det mer rart at jeg faktisk har så mye som 815 average damage. http://www.noobmeter.com/player/eu/Noreng/509837866/ Tror du heller skal ta deg en pause i stedet for å ødelegge for laget ditt. Ser jo på noobmeter at du bare roter rundt for tiden.. Endret 6. desember 2014 av SirJames 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett Hvis du nå har samme navn i WoT som her da. Hvis jeg hadde hatt vanskeligheter med E5 burde jeg vel ikke ha acet den? Når 75% av kampene mine i den tanken består av suiscouting etter at skycancer har fått irritasjonen til å koke over for å irritere andre spillere fordi jeg føler for å være en komplett drittsekk er det mer rart at jeg faktisk har så mye som 815 average damage. Ok, du er av den typen du ja. Alle andre sin feil.... 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Centurion 7/1 etter 6 games med L7 kanon: 2,5k skade gjennomsnitt, 5 seiere. Utrolig morsom å spille på maps med litt bakketopper og busker! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Spilt med T49 light på testserver.. haha. Det er hysterisk morsomt å herje med den 152 mm-kanonen. Ikke bedre enn bulldogen, men mye større LOL-faktor. Den skal jeg ha. Ferdig utforsket.. løp og kjøp. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Spilt med T49 light på testserver.. haha. Det er hysterisk morsomt å herje med den 152 mm-kanonen. Ikke bedre enn bulldogen, men mye større LOL-faktor. Den skal jeg ha. Ferdig utforsket.. løp og kjøp. Mangler bare rundt 35k exp så er den miiiiiin! Driver å grinder crew på Chaffen som skal i T49en. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har en AT-7, men angrer på at jeg gikk denne veien, har også en Comet, men ingen av desse klarer å slå sikkelig ifra seg under kampene. Vurderer å gå over til T-32 osv.at7 er jo en av de få gode tdene til britene, mens comet er høydepunktet på medium-linja. Det er ikke tankene det er noe galt med om du ikke får dem til å fungere Eneste gode tanker etter de på samme linje to er tortoise og cent 7/1... Heavies har kun Conqueror og Caernarvon som er brukbare. Elsker tanksene i tier 7 kamper, men i tier 9 så er det nesten umulig med alle dem som ikke følger logisk strategi ^-^ Men liker bedre T-XX linjen ^-^ Njaa, må si mer moro med Cromwell enn Comet, og jeg foretrekker FV4202 over 7/1 mye på grunn av reload og skyv. 7/1 ser dog bedre ut enn FV4202. Er helt enig i at Cromwell er mye kjekkere enn Comet :3 Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Sykt hvor jeg skal plages med ping i disse dager, og kun opp mot WoT av en eller annen grunn. Lampa i rødt og 999, kjør på, rett i veggen. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Samme her. Hadde det sånn i går av og til. Plutselig 999 ping, og så bra igjen etter 15-30 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå