Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Har en AT-7, men angrer på at jeg gikk denne veien, har også en Comet, men ingen av desse klarer å slå sikkelig ifra seg under kampene. Vurderer å gå over til T-32 osv.

Comet og AT7 må være de to beste t7 tankene på den britiske linja. Elsker begge to!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en AT-7, men angrer på at jeg gikk denne veien, har også en Comet, men ingen av desse klarer å slå sikkelig ifra seg under kampene. Vurderer å gå over til T-32 osv.

at7 er jo en av de få gode tdene til britene, mens comet er høydepunktet på medium-linja. Det er ikke tankene det er noe galt med om du ikke får dem til å fungere ;)

Eneste gode tanker etter de på samme linje to er tortoise og cent 7/1... Heavies har kun Conqueror og Caernarvon som er brukbare.

Lenke til kommentar

Njaa, må si mer moro med Cromwell enn Comet, og jeg foretrekker FV4202 over 7/1 mye på grunn av reload og skyv. 7/1 ser dog bedre ut enn FV4202. :p

Cromwell har ikke noe panser, Comet kan gå hulldown takket være en stor og relativt tykk mantlet og den har ekstremt god gun depression, eneste du mister er litt mobilitet og en litt svakere (men fortsatt veldig brukbar) kanon for tieren. Totalt sett er Comet mye mer fleksibel enn Cromwell.

FV4202 har ikke noe panser heller, mens Centurion 7/1 har en relativt stor og tykk mantlet. Angående reload, så er det ikke så ekstremt viktig uansett ettersom ingen av disse tankene har mobiliteten til å virkelig flanke som en Leo 1. Fordelen FV4202 har er egentlig mer at den får 3350 DPM med HESH, men det er tross alt bare 10% mer enn de sovjetiske mediumene som har panser og god mobilitet i tillegg.

Lenke til kommentar

...

Godt å se at det ikke bare er jeg som suger hardt med E5 :)

E5 er lett å få til å fungere, problemet er at jeg har for vane å suiscoute med den når jeg rager

815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett ;) Hvis du nå har samme navn i WoT som her da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

815 average damage tyder på at du ikke syns det er så lett ;) Hvis du nå har samme navn i WoT som her da.

Hvis jeg hadde hatt vanskeligheter med E5 burde jeg vel ikke ha acet den?

Når 75% av kampene mine i den tanken består av suiscouting etter at skycancer har fått irritasjonen til å koke over for å irritere andre spillere fordi jeg føler for å være en komplett drittsekk er det mer rart at jeg faktisk har så mye som 815 average damage.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Når 75% av kampene mine i den tanken består av suiscouting etter at skycancer har fått irritasjonen til å koke over for å irritere andre spillere fordi jeg føler for å være en komplett drittsekk er det mer rart at jeg faktisk har så mye som 815 average damage.

http://www.noobmeter.com/player/eu/Noreng/509837866/

Tror du heller skal ta deg en pause i stedet for å ødelegge for laget ditt.

Ser jo på noobmeter at du bare roter rundt for tiden..

Endret av SirJames
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok, du er av den typen du ja. Alle andre sin feil....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spilt med T49 light på testserver.. haha. Det er hysterisk morsomt å herje med den 152 mm-kanonen. Ikke bedre enn bulldogen, men mye større LOL-faktor. Den skal jeg ha. Ferdig utforsket.. løp og kjøp.

Mangler bare rundt 35k exp så er den miiiiiin!

Driver å grinder crew på Chaffen som skal i T49en.

Lenke til kommentar

at7 er jo en av de få gode tdene til britene, mens comet er høydepunktet på medium-linja. Det er ikke tankene det er noe galt med om du ikke får dem til å fungere ;)

Eneste gode tanker etter de på samme linje to er tortoise og cent 7/1... Heavies har kun Conqueror og Caernarvon som er brukbare.

Elsker tanksene i tier 7 kamper, men i tier 9 så er det nesten umulig med alle dem som ikke følger logisk strategi ^-^ Men liker bedre T-XX linjen ^-^

Njaa, må si mer moro med Cromwell enn Comet, og jeg foretrekker FV4202 over 7/1 mye på grunn av reload og skyv. 7/1 ser dog bedre ut enn FV4202. :p

Er helt enig i at Cromwell er mye kjekkere enn Comet :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...