Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Vaktmesteren på jobb spiller en del, han har vel rundt 5-6K kamper og er blodrød. Han spiller på laptop uten mus, og storkoser seg.. Så det er nok litt av hvert i spillet

Sier seg selv at man er og blir blodrød når man spiller uten mus.... men man må jo få lov å kose seg... bare så synd at vi andre som spiller litt mer seriøst kommer på lag med slike :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en kompis hvor sønnen på 9 har spilt et par år...har IS3. Skyter etter fugler og fly og holder på :) Skulle vise noe greier for ham og dro en master ace tanker i en tier V ;) artig når ingen av de bedre på motstander laget tok meg seriøst

 

FTFY

 

Er da vitterlig 13års aldersgrense på WOT, men de fleste foreldre gir blanke faen ...

 

 

9.5 patchnotes:

 

- fixed the bug where the client application worldoftanks.exe stayed in active processes even after quitting the game

 

 

YES! beste fiksen ever. (jeg er seriøs)

 

- a player will now recieve 10 percent extra XP for scouting damage for each level of difference between his tank and the target (but no more than 30 percent) (SS: as in, if a tier 8 LT lights up a tier 10 and recieves

 

Denne er jo meget bra, om de bare hadde rapportert scouting damage i APIn.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Må nesten lage en ny post om denne:

 

Har ikke spilt de nye ligh tanks, og heller aldri chaffee.

Så fyrte opp Stuart'n, der jeg haddee 7-8k XP liggende, spilte en battle, men ikke noe mer XP kom. Hmm?

Elite checkboxen var der! selv om jeg ikke hadde låst opp Chafee!

ok, satte på den. Ny battle. 3k XP (var vel en x3 event ting). Fremdeles 0 xp på tanken.

 

wtf?

 

Så måtte free xp resten av det jeg trengte.

 

merkelig bug, men tror kanskje det er denne?

 

- fixed the issue of not being able to get the “elite” status on some tanks regardless of the fact you unlocked all the modules

 

dog min var elite.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Ny dag, nye muligheter. I alle fall en Tier VIII og "bare" 350 spenn :p

 

Day 5

Offer expires in 20h. 18min.

Old price: kr 429.38

kr 348.17 (40.09 EUR)Discount: 19%

This package contains:

  • T-34-3, Tier VIII Chinese medium tank;
  • slot in World of Tanks;
  • Large-Caliber Tank Gun Rammer - bonus;
  • Coated Optics - bonus;
  • Improved Ventilation Class 2 - bonus.

Are you boiling inside to get into action? This package will allow you to instantly roll out into battle in a brand new and fully equipped Chinese heavy-hitting medium tank and start providing support to the team with your crushing alpha! What are you waiting for? The battlefield awaits!

Har ingen kina-vogner i det hele tatt, så det er der mye annet jeg skal ha før denne saken...

Lenke til kommentar

Skal jeg ha noe chinese heavy-hitting-moro så hopper jeg inn i tier 10 mediumen 121.

T-34-3 rage-solgte jeg for lenge siden. Den er blitt buffet opp nå, men laaang reload, laaang aim time og

upresis kanon var drepen for meg. Hadde lyst å like den, men klarte det ikke :hm:

 

I går børstet jeg støv av SU-122-44 en annen premium tank med samme 122 mm. Den er en fryd å spille med. God mobilitet, bedre gun og dobbelt så rask reload. Særlig når man får være på topp i mm. Da er den sykt OP.

 

Sitter på gjerdet nå, samler credits og venter på nye TD-linja fra britene. Ellers så vurderer jeg T49.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Panther i helga da det var halv pris på omskolering av mannskap. Det er mitt siste tilskudd på stammen. Spilte bra inntil jeg fikk toppkanon, da ble jeg for ivrig og alt gikk dritt ;)

Må lyde godt i øra til ringrevene her at jeg ikke utvider TD-linja, holder meg unna SPG og kjører opp russisk HT og tysk MT. Dog koser jeg meg fortsatt best i JPII, det er en finfin kjerre.

Lenke til kommentar

Panther er litt ... tjah. God aimtime/presisjon/penetration, men lite skade, på en tanks som går fort fremover men er like godt panseret og kamuflert som en forvokst brødrister. Hvis du får sitte i fred kan du gjøre mye skade (fordelt på veldig mange små hull), men jeg sliter med den så fort noen kommer i nærheten.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Panther i helga da det var halv pris på omskolering av mannskap. Det er mitt siste tilskudd på stammen. Spilte bra inntil jeg fikk toppkanon, da ble jeg for ivrig og alt gikk dritt ;)

 

Må lyde godt i øra til ringrevene her at jeg ikke utvider TD-linja, holder meg unna SPG og kjører opp russisk HT og tysk MT. Dog koser jeg meg fortsatt best i JPII, det er en finfin kjerre.

 

JPII er OP så det holder :p

Men krever en meget bra spiller for og utnyttes.

Lenke til kommentar

Ser de har lagt til Firefly nå, så venter bare på at de vel 8 gb skal bli lasta ned så jeg får testet vogna :D

 

 

Har allerede hvert inne på test servern, men har ikke testa Fireflyen ennå, testet derimot den nye T10 britiske TDen FV4005 Stage 2. Er akkurat det samme som FV215b(183) bare mere mobil og mindre armor, samme store gunen med HE skudd med en dmg på 1750 hvis den penner med sine 92 i pen. Synes egentlig ikke at vi trenger en til av disse...... Spessielt når FV215b (183)en sin armor ble buffet.

Lenke til kommentar

 

har en kompis hvor sønnen på 9 har spilt et par år...har IS3. Skyter etter fugler og fly og holder på :) Skulle vise noe greier for ham og dro en master ace tanker i en tier V ;) artig når ingen av de bedre på motstander laget tok meg seriøst

 

FTFY

 

Er da vitterlig 13års aldersgrense på WOT, men de fleste foreldre gir blanke faen ...

 

 

9.5 patchnotes:

 

- fixed the bug where the client application worldoftanks.exe stayed in active processes even after quitting the game

 

 

YES! beste fiksen ever. (jeg er seriøs)

 

- a player will now recieve 10 percent extra XP for scouting damage for each level of difference between his tank and the target (but no more than 30 percent) (SS: as in, if a tier 8 LT lights up a tier 10 and recieves

 

Denne er jo meget bra, om de bare hadde rapportert scouting damage i APIn.

 

Nice

Lenke til kommentar

Testet noen runder med Charioteer på testserver nettopp.

 

Mine førsteinntrykk:

Veldig mobil og rask. 52 kmt. Track traverse 36, turrett traverse på bare 18.

Null armour. Ganske liten og smal egentlig. Men litt høy i forhold til bredden.

Herlig med 105 mm L7-kanon. 8,69 sek reload kun med rammer.

Acc 0,35 og 2,5 aim time gjør den meget behagelig å bruke.


Vet ikke camo rating ,og gun depression tror jeg ikke er -10.

 

Er som en Hellcat på kraftige steroider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...