OnetroM Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvor lenge varer 25g pr 5 seire? Frem til 1.januar. Kun en premie per dag, men det blir jo noen hundre gull for en ivrig spiller. http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/monthly-mission-december2014/ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Konge! Rage-solgte Leoparden igår og handla IS3 igjen så kanskje det blir en økning i winraten min etterhvert. Har vært borte en stund og leste en dyster nyhet om at den vogna som gjorde selv meg helt ok har blitt nerfet, og det synes jeg at jeg merket igår. Før kunne man jo bare peke nesa not motstandern sålenge de hadde under 200 i pen så var det bare å kline til. Ufp er blitt svakere! Nå må man faktisk kunne spille, ohwell! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fikk min 2ndre Pools medalje noensinne. http://wotreplays.com/site/1390778#serene_coast-lowlife555-m26_pershing Switchet til prem på slutten for og 1. være helt sikker på og vinne, 2. for og få Pools. Ja litt dirty, spesielt siden jeg fikk siden på JT. Fronten på S.Pershing er lett og penne også, så hadde vel strengt tatt ikke trengt det. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fikk mark of exellence op Cent 1, og er på god vei til en ny en i Cent 7/1, bedre enn 11% av motstanderne etter 27 kamper. Heftige 38% winrate! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Så utrolig mye udugelig det er der ute om dagen...... skulle tro deler av europa allerede har tatt juleferie.. Ble 6 av 17 wins igår kveld, og da ga jeg meg... Samme uansett tier... Grøss og gru hvordan det blir når vi nærmer oss høytid... 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er det DET som skjer, skjønte ingenting igår kveld. Var utrolig mange som ga opp og ikke ville prøve engang. Det er utrolig hvordan man tidlig i spillet kan påpeke at det de driver med nå er dumt, så gjør de det likevel. Som når t8 mediums skal ut å trade med t10 at. Eller når hele lager kjører tog og står å atanger i hverandre ved et chokepoint. Tror veldig mange har skrudd av chat og kartet. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Så utrolig mye udugelig det er der ute om dagen...... skulle tro deler av europa allerede har tatt juleferie.. Ble 6 av 17 wins igår kveld, og da ga jeg meg... Samme uansett tier... Grøss og gru hvordan det blir når vi nærmer oss høytid... På andre siden av bordet sitter det en som sier: Wow, så sykt fett å spille om dagen, lagene fungerer perfekt. Tydelig at ikke alle har tatt juleferie. Vant 11 av 17 kamper igår! Gleder meg til jul! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Så utrolig mye udugelig det er der ute om dagen...... skulle tro deler av europa allerede har tatt juleferie.. Ble 6 av 17 wins igår kveld, og da ga jeg meg... Samme uansett tier... Grøss og gru hvordan det blir når vi nærmer oss høytid... På andre siden av bordet sitter det en som sier: Wow, så sykt fett å spille om dagen, lagene fungerer perfekt. Tydelig at ikke alle har tatt juleferie. Vant 11 av 17 kamper igår! Gleder meg til jul! Ahh.. så det er slik ja ....... lucky u Svante.. men men, nye muligheter ikveld en gang. Så må alle huske å slå til på enda ett supert tilbud i kalenderen da..... https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1013 Super tilbud.... du får jo med Tetrarch tier2 og en hel garasjeplass som bonus.... Er en tanks jeg har stående fra tidligere, men som aldri blir brukt... Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er så enig med dere når det kommer til status på medspillere om dagen. Spillte vel rundt 30 matcher i går og det endte opp med horrible tap eller overlegne seiere. Tror at vinnerene i hver runde hadde rundt 10 vogner igjen i live. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sant - det er lett nedslående å se på XVM sin oversikt når begge lagene er mørkerøde, og du bare vet det vil bli en kombinasjon av base-camping og suicidale lemmings. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ahh.. så det er slik ja ....... lucky u Svante.. men men, nye muligheter ikveld en gang. Nope, hypotetisk scenario fra meg. Stiller i samme bås som deg faktisk. Men noen må jo vinne når vi taper hele tida, så alle klager nok ikke Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv. Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv). Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt..... Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger... Lenke til kommentar
Djn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Det jeg lurer på er hvor mange av de virkelig dårlige på høye tiers som er i barneskolealder. Endret 4. desember 2014 av Djn Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Mye forskjellig der ute. Ikke alle som tar det like seriøst som oss Sikkert mange småbarn også. Er jo et gratis spill. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 har en kompis hvor sønnen på 9 har spilt et par år...har IS3. Skyter etter fugler og fly og holder på Skulle vise noe greier for ham og dro en master tanker i en tier V artig når ingen av de bedre på motstander laget tok meg seriøst 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv. Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv).Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt..... Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger... Ja hadde vært kult å se et spillselskap ta skikkelig ansvar når det kommer til sånt. Blir man tatt for boting så mister man kontoen etc, dette er noe de kunne opplyst om at skjer etter en gitt dato. En gang med bots, der røk kontoen din. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv.Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv).Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt..... Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger... Ja hadde vært kult å se et spillselskap ta skikkelig ansvar når det kommer til sånt. Blir man tatt for boting så mister man kontoen etc, dette er noe de kunne opplyst om at skjer etter en gitt dato. En gang med bots, der røk kontoen din. Blizzard prøver, med vekslende hell. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Vaktmesteren på jobb spiller en del, han har vel rundt 5-6K kamper og er blodrød. Han spiller på laptop uten mus, og storkoser seg.. Så det er nok litt av hvert i spillet 3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Problemet er jo egentlig ikke blodrøde spillere heller, men fordelingen av disse. Jeg er selv rett under middelmådig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå