Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge! Rage-solgte Leoparden igår og handla IS3 igjen så kanskje det blir en økning i winraten min etterhvert. Har vært borte en stund og leste en dyster nyhet om at den vogna som gjorde selv meg helt ok har blitt nerfet, og det synes jeg at jeg merket igår.

 

Før kunne man jo bare peke nesa not motstandern sålenge de hadde under 200 i pen så var det bare å kline til. Ufp er blitt svakere! Nå må man faktisk kunne spille, ohwell!

Lenke til kommentar

Er det DET som skjer, skjønte ingenting igår kveld. Var utrolig mange som ga opp og ikke ville prøve engang. Det er utrolig hvordan man tidlig i spillet kan påpeke at det de driver med nå er dumt, så gjør de det likevel. Som når t8 mediums skal ut å trade med t10 at. Eller når hele lager kjører tog og står å atanger i hverandre ved et chokepoint.

 

Tror veldig mange har skrudd av chat og kartet.

Lenke til kommentar

Så utrolig mye udugelig det er der ute om dagen...... skulle tro deler av europa allerede har tatt juleferie.. Ble 6 av 17 wins igår kveld, og da ga jeg meg... Samme uansett tier... Grøss og gru hvordan det blir når vi nærmer oss høytid... ;)

På andre siden av bordet sitter det en som sier: Wow, så sykt fett å spille om dagen, lagene fungerer perfekt. Tydelig at ikke alle har tatt juleferie. Vant 11 av 17 kamper igår! Gleder meg til jul! ;)

Lenke til kommentar

 

Så utrolig mye udugelig det er der ute om dagen...... skulle tro deler av europa allerede har tatt juleferie.. Ble 6 av 17 wins igår kveld, og da ga jeg meg... Samme uansett tier... Grøss og gru hvordan det blir når vi nærmer oss høytid... ;)

På andre siden av bordet sitter det en som sier: Wow, så sykt fett å spille om dagen, lagene fungerer perfekt. Tydelig at ikke alle har tatt juleferie. Vant 11 av 17 kamper igår! Gleder meg til jul! ;)

 

Ahh.. så det er slik ja ;) ....... lucky u Svante.. men men, nye muligheter ikveld en gang.

 

Så må alle huske å slå til på enda ett supert tilbud i kalenderen da..... :rofl:

 

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=1013

 

Super tilbud.... du får jo med Tetrarch tier2 og en hel garasjeplass som bonus.... :eek:

Er en tanks jeg har stående fra tidligere, men som aldri blir brukt...

Lenke til kommentar

Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv.

Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv).

Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt.....

 

Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv.

Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv).

Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt.....

 

Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger...

Ja hadde vært kult å se et spillselskap ta skikkelig ansvar når det kommer til sånt. Blir man tatt for boting så mister man kontoen etc, dette er noe de kunne opplyst om at skjer etter en gitt dato. En gang med bots, der røk kontoen din.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser folk med 300 i rating og kanskje 10k kamper, hvordan er det mulig? Er det en feil eller stemmer det faktisk? Isåfall burde man jo ligget i minus med sølv.

Er en del bot's ute dessverre... men har også vært borti helt opp i tier8-9 som har under 100 wn8.... og de har spilt (de klager som regel mest i chat når de dør, kaller alle andre noobs, bignoobteam osv osv).

Så har du også de som gjemmer seg bakerst i map'et, helt til det gjenstår noen få på motstanderlaget... først da durer de rundt.....

 

Skulle ønske det fantes noe som fanget opp alle de som spiller med bot, og fikk dem fjernet permanent fra spillet... du verden hvordan de ødelegger...

Ja hadde vært kult å se et spillselskap ta skikkelig ansvar når det kommer til sånt. Blir man tatt for boting så mister man kontoen etc, dette er noe de kunne opplyst om at skjer etter en gitt dato. En gang med bots, der røk kontoen din.

 

 

Blizzard prøver, med vekslende hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...