Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Ja nå er det julestemning i Wargaming. :xmas:http://worldoftanks.eu/en/content/wintercalendar/

Day 1Special offer

Offer expires in 23h. 38min.

kr 875.96 (99.99 EUR)

This package contains:

• BT-SV, Soviet Tier III light tank - bonus;
  • slot in World of Tanks - bonus;
  • 27 500 gold;
  • 30 days of premium.

The very first package in our calendar. Get a hefty amount of gold, a month of Premium and a very rare Soviet light tank as a free bonus!

Løp og kjøp, BT-SV og slot får du 'gratis'!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BT-SV hype, get on!

Men se på oss. Juletider handler om å gi og dele. 875 kroner er ikke normale summer å bruke på et spill. For hva får man egentlig? En ''sjelden'' tanks på tier 3, og en mengde valuta som bare kan nyttes i world of tanks, og ikke kan veksles tilbake. -Men jeg kan like godt kjøpe denne siden gullet vil bli brukt uansett, og en ''gratis'' tanks gir jo et inntrykk av en god deal.

For referanse har jeg tatt er skjermdump av steam denne vakre morgen.

au2ijlV.jpg

Lenke til kommentar

Gledet meg litt til julekalenderen, men som de andre påpeker her: 100Euro for stort sett in-game valuta var ikke sånn helt innafor. Jeg begynte å spille i jule ifjor, så jeg var aldri med på noe kalender. Er dette nivået vi kan forvente oss gjennom hele desember?

Lenke til kommentar

Gledet meg litt til julekalenderen, men som de andre påpeker her: 100Euro for stort sett in-game valuta var ikke sånn helt innafor. Jeg begynte å spille i jule ifjor, så jeg var aldri med på noe kalender. Er dette nivået vi kan forvente oss gjennom hele desember?

Det har vel ikke vært noen sånn kalender før. Ut fra det jeg har sett av supertilbud fra WG tidligere i den ubrukelige gift shoppen deres så er dette godt innenfor hva du kan forvente deg av ran, erm tilbud, fra den kanten...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, vi har vel alle skjønt at WG ikke er noen veldedighetsorganisasjon. De burde hatt ei luke som nå med tilbud til alle, samt trekning av en eller annen premie som vi ser de fleste nettbutikker osv har. Gi litt og ta litt, fint med balanse ;)

Jeg kjøper i alle fall ikke gull for 875 spenn første advent...

Lenke til kommentar

At tilbudene blir bedre gir mening på flere måter. Tradisjon er en av dem, la folk bite på både gigantpakkene og de bedre tilbudene er en annen.

Selv regner jeg med flere av BT-SV-pakken, de har nok av "pensjonerte" vogner å ta av. Kanhende blir SU-76i blir en av disse, strategien med å trekke den tilbake fra normalsalg i nettbutikken etter svært kort tid gir mening. Hadde vel ikke blitt helt Pz.II J- eller Type 59-tilstander, men ut fra mengden med qq på forumene skulle man tro den var langt bedre enn den er.

Lenke til kommentar
Day 2

Offer expires in 23h. 9min.

Old price: kr 506.71

kr 385.02 (43.95 EUR)Discount: 24%

This package contains:

• Löwe, German tier VIII heavy tank;
  • slot in World of Tanks;
  • 1 Improved Ventilation Class 3;
  • 1 Enhanced Gun Laying Drive;
  • 1 Large Caliber Tank Gun Rammer.

The second package in our calendar. Get a combat-ready heavywegiht German sniper with a garage slot and a full set of equipment as a free bonus!

Kjøpte meg akkurat IS6, den kommer vel på "tilbud" en kalenderdag den og, men strengt tatt så er det ingen premiumtanks ellers jeg kunne tenke meg å kjøpe om de ikke faktisk er til julepris. Premium eller gull frister ikke, sitter litt på gjerdet og kjører doubles for nå. Se om det blir litt mer skøy når neste linje kommer.

Lenke til kommentar

875 kroner for den pakken er ikke noe adventstilbud. Det er et ran. Samlere får bare kjøpe den.

Har kjøpt type 3 chi nu kai på tilbud. Trettiognoe kroner. Skal bygge opp et japansk crew. Den er litt treg, men god kanon på tier 5.

Det var samme pris som en pakke med akkurat samme innhold og en "vanlig" T3-premium, så om du ser på det som "BT-SV for prisen av en vanlig premium" var det ikke så galt. Likevel latterlig mye penger, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Day 3

Special offer

Offer expires in 22h. 59min.

kr 434.07 (49.99 EUR)

This package contains:

• Pz.Kpfw. B2 740 (f), Tier IV German Heavy Tank - bonus;
  • 14 500 gold.

The third package in our calendar. Get a hefty amount of gold, and enjoy this rare German heavy tank as a free bonus!

Jaja, de gir i alle fall bort 25 gull per 5 seire i spillet, så litt julenissestemning finnes det :p

Lenke til kommentar

Day 3

Special offer

Offer expires in 22h. 59min.

kr 434.07 (49.99 EUR)

This package contains:

• Pz.Kpfw. B2 740 (f), Tier IV German Heavy Tank - bonus;
  • 14 500 gold.

The third package in our calendar. Get a hefty amount of gold, and enjoy this rare German heavy tank as a free bonus!

Jaja, de gir i alle fall bort 25 gull per 5 seire i spillet, så litt julenissestemning finnes det :p

Håper virkelig det blir bedre enn det som har vært presentert hittil........

Kjøpte meg FCM 36 Pak40 igår kveld for trening av Foch crew..... treig, men god gun for sin tier...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...